Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.quote:Op zondag 9 september 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze maken inderdaad niet altijd een even sterke indruk, zeker als je het gaat vergelijken met de periode waar het dreamteam actief was (Todt/Schumacher/Brawn). Kimi is trouwens altijd wel erg sterk @ Spa en uuhhm Brazilie (waar Massa volgens mij vaak pech heeft, of ik verwar Massa nu met Rubens).
Misschien een gok?quote:Op zondag 9 september 2007 17:19 schreef MIster911 het volgende:
Vreemd dat Ferrari voor een 1 stop is gegaan, naar mijn weten heeft Ferrari altijd auto's gehad die beter waren in 2 of meerdere stops per race.
Dat is zeker niet slecht, dan was het inderdaad Rubens.quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef ElmarO het volgende:
Dan verwar je Massa met Rubens. Massa heeft daar vorig jaar pole gehaald en gewonnen. Noem ik nou niet echt slecht.
Het zou een goede gok zijn geweest als de SC wat vaker of in elk geval wat later tijdens de race naar buiten zou zijn gereden. Met een 2 stopper hadden ze de McLarens waarschijnlijk toch niet kunnen kloppen dus dan moet je wel zo'n strategie bedenken. Bij Ferrari gaven ze ook aan dat hun long runs goed waren dus zo gek is de gedachte van een 1 stop niet. Denk trouwens dat Massa wel op een 2 stopper had gestaan.quote:
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamiltonquote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Aardige score. Zelf heb ik 486 punten. Voorlopig nog niemand gezien die hoger heeft.
Ik heb nu:quote:Op zondag 9 september 2007 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
M'n beste resultaat so far. Maar met een aardig budget kan ik eindelijk van Super Aguri af en Kubica inwisselen voor Hamilton![]()
dan ziet het er zo uit:
Hamilton,
Rosberg,
Williams,
McLaren
quote:Police crash McLaren pole party
Criminal charges possible
Sep.8 (GMM) The espionage scandal continued to worsen for McLaren on Saturday, despite the team locking out the front row of the grid for Ferrari's home race at Monza.
It is understood that Italian police entered the paddock shortly after qualifying with formal notices of criminal investigation for key members of the British team, including team boss Ron Dennis and his deputy Martin Whitmarsh.
This development - that the leading figures in the spying affair could be charged criminally and even jailed - had been rumoured on Friday, with Modena prosecutors believing McLaren team members knew about, used and withheld their knowledge about Ferrari secrets.
McLaren's lawyers advised their client not to comment this weekend, and triple world champion Niki Lauda observed: "I can understand why they are nervous."
Championship leader Lewis Hamilton admitted after qualifying second on Saturday that he is "concerned" about the steadily worsening saga, and the prospect that the World Motor Sport Council could come down hard on the team next Thursday.
"Unfortunately, whatever happens next week could not only affect the team, but also me and Fernando. Obviously we're all concerned," he said.
-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?!quote:Op zondag 9 september 2007 15:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zijn afstandelijke houding richting Ron Dennis begint een beetje irritant te worden. Maar McLaren deelt hier niet een tikje uit, nee een ware mokerslag! Het geplaagde McLaren team heeft op de enige en juiste manier geantwoord door een keiharde 1 - 2 te scoren. Chapeau!
Zeer goede overwinning van het McLaren team.![]()
quote:< Sally|laptop> en weer die rooie rakkers verslagen door ...
< Sally|laptop> door het beste team in het veld op dit moment... IN EIGEN 'TUIN'![]()
![]()
< Sally|laptop> toch blijven geloven in mijn dark horses?!
Dat meen je?!quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Sally het volgende:
-Hans- zeker ook Sporza aangehad vandaag?!![]()
*Sally ook
Je praat het commentaar namlijk precies na!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 15:35 schreef -Hans- het volgende:
<knipje: over Kimi die nu 1e man is/wordt bij Fellali![]()
>
We gaan nog 4 zeer spannende races zien en wie er kampioen wordt? Ik heb geen idee, maar ik denk toch dat Alonso de beste papieren heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |