Niet naar zijn profiel gekeken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sherlock, je weet waar heerlen ligt.
Niet zo raar dat men weet waar sommige FOK!kers wonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sherlock, je weet waar heerlen ligt.
Welja joh, ga een beetje mijn bashers stelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik ben veel zieliger, er is gvd vanmiddag ingebroken. Geld weg, maar m'n PC niet, snuggere dieven, wee mij.
Ik blief geen Limburgers.quote:
Niet echt snugger, je maagzuur zou een beetje op de vloer moeten liggen met een opengereten maag.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik ben veel zieliger, er is gvd vanmiddag ingebroken. Geld weg, maar m'n PC niet, snuggere dieven, wee mij.
1e goede argument wat ik hier lees.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Neuh, nog geen tetten gezien....
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...quote:
Het boeide niet toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:56 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
1e goede argument wat ik hier lees.
Tetten? Tetten boeien altijd!quote:
Nee, dankje.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...
Ik herinner me iets anders.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tetten? Tetten boeien altijd!
Hoe bezopen was ik?quote:
Oh, ik ga even in een hoekje huilen, brb.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Jij zeurt en je bent lelijk.![]()
Doe eens niet zo ad rem, straks gebruik je nog je laatste hersencel.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Jij zeurt en je bent lelijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |