Zo voorkom je een hoop aantal doden.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Met andere mensen dan.
Je vader is net geen dier, ;@.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
En nee, ook geen dieren.
je zegt net dat je dood wiltquote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen zelfmoord plegen.
Waar zeg ik dat ik dood wil?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je zegt net dat je dood wilt![]()
dus het is toch aandacht dat je wilt?
Echt niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen zelfmoord plegen.
Les 1 op FOK!, geen tieten, geen hulpquote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
M'n PC doet al dagen debiel, fucking frustrerend.
FOKkers helpen niet.
Frappant, mijn PC is nog steeds fucked up. Puike hulp.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef mvt het volgende:
[..]
Les 1 op FOK!, geen tieten, geen hulp
Ookal wordt er aardig geholpen in dit topic
tussen de regels door is dat te lezen dat je dood wiltttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dood wil?
Dat is best ranzig.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
tussen de regels door is dat te lezen dat je dood wilttttttttttttttttttttttttt
het is lekker wiltof het is lekker wild.. of lekker wild als in een lekker fazantje mmmmm
[afbeelding]
dit is lekker wild
Zelfmoord is ook een oplossing, heb je meteen geen last meer van een haperende pcquote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Frappant, mijn PC is nog steeds fucked up. Puike hulp.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
http://dood.startkabel.nl/forum/?sub=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |