quote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, en ik was alleen maar op zoek naar zo'n pols met scheermesje
Ik ook van jou hoor.quote:
Zal ik maar gelijk nee zeggen?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef ne0n het volgende:
lekker neuken lost alles op!
* ne0n bied zich aan
Spinnen zijn zoooo fucking akelig. Zelf met een schoen ga ik ze nog niet te lijf, en ik heb grote schoenen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, als klap op de vuurpijl een dikke huisspin beneden en mijn vader wil zn nest niet uitkomen om hem te houden
Dus vannacht kruipt ie naar boven en als ik dan slaap valt ie op mn hopofd![]()
De gemiddelde mens slikt zeker een keer per jaar tijdens z'n slaap een spin/mug inquote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, als klap op de vuurpijl een dikke huisspin beneden en mijn vader wil zn nest niet uitkomen om hem te houden
je weet dat die altijd met z'n tweeen zijn? Nou, dat is zo, dus waarschijnlijk zit er al 1 boven.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is een hoax. Maar ik zal even doen alsof ik flip, okay?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De gemiddelde mens slikt zeker een keer per jaar tijdens z'n slaap een spin/mug in![]()
Ik ook niet. Ik ga niet met bakjes/schoenen/kranten in de weer. Kom er niet in de buurt.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spinnen zijn zoooo fucking akelig. Zelf met een schoen ga ik ze nog niet te lijf, en ik heb grote schoenen.
Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
je weet dat die altijd met z'n tweeen zijn? Nou, dat is zo, dus waarschijnlijk zit er al 1 boven.![]()
I can hardly wait.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
Voor je het weet is je neusholte bevredigd en lig jij te broeden op eieren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik maar gelijk nee zeggen?
Dus je hebt een pc-probleem, twee relatieproblemen, een probleem met je ouders, een drankprobleem, een rook probleem een een attitude probleem. Maar je kan het ten minste nog wel van je af schrijven op internet.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
M'n PC doet al dagen debiel, fucking frustrerend.
FOKkers helpen niet.
Mijn ex gedraagt zich als een mongool
Mn "scharrel" verdient z'n lul niet
Ik mag geen nieuwe dieren
Ik heb teveel drank
Te weinig peuken
En ik haat iedereen en alles nu!
En oh ja;
Mannen!
Vrouwen!
Samenvatting; Wee mij.
Yeay for teh internetz.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:33 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Dus je hebt een pc-probleem, twee relatieproblemen, een probleem met je ouders, een drankprobleem, een rook probleem een een attitude probleem. Maar je kan het ten minste nog wel van je af schrijven op internet.![]()
Ik stop met seks.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zulks een hoogtepunt. Beter dan een vleesinjectie, me dunkt.
Lucht het dan niet op het hier allemaal neer te kunnen plempen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |