Op-zou-ten vies-peuk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:23 schreef Ringo het volgende:
Ik bedenk ze zelf wel. Je bent mijn wilde koortsdroom.![]()
Jaloers.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Op-zou-ten vies-peuk!
Hier: Vroeg opstaan is ongezond.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik bedenk ze zelf wel. Je bent mijn wilde koortsdroom.![]()
van boven of van onderen?quote:
Godheeregruwelijkejezusquote:
Yeah I knowquote:
En nu in het Nederlands, graag!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:17 schreef Seneca het volgende:
Misschien wordt het tijd voor Danny's law:
As a FOK! discussion grows longer, the probability of a comparison involving Muslims or Wilders approaches one.
Welke 2 missen we dan nog?quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:24 schreef Seneca het volgende:
Wist je trouwens dat er meer dan 190 verschillende nationaliteiten op FOK! schijnen te zitten? Schokkend!
Kom ik een keer tegemoet aan de meer dan 190 nationaliteiten die we hier op FOK! hebben, is het weer niet goedquote:
Engels is maar goed voor pakweg 30 nationaliteiten (UK, Ir, VSvA, Can, Aus, NZ, India, Liberia, Nig, ZA, Kenia, Oeg., Tanz, Zim, en nog zo wat)quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Kom ik een keer tegemoet aan de meer dan 190 nationaliteiten die we hier op FOK! hebben, is het weer niet goed
Fries is geen taal - Fries is een spraakgebrekquote:Of gewoon Nederlands of Fries.
Waarom doe jij dat niet even. En dan denken we met z'n allen terug aan de tweede wereld oorlog en dan vragen we aan Thom de Graaff of hij mooi over Anne Frank wil oreren. En waarom laten we niet meteen de treinen weer rijden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Wie verandert het woord 'moslims' even door het woord 'joden' in die tekst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |