abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52995361
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ah, Wilders kent de Koran al beter uit z'n hoofd dan menig Moslim.
Of is het als menig Moslim?
Het is beter dan en even goed als .
Maar de stelling zelf is amper waar, denk ik.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52995604
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef SteveBallmer het volgende:

Maar hem elimineren op zijn eigen punten, ho maar.

In plaats van zijn zinnige puntjes af te pakken, daar wat aan te doen en hem daarmee om de oren te kletsen, kozen ze een kansloze aanval die ernstig op de man was gespeeld.
We gaan verder: Soera 9, vers 30 (en 31, want in mijn vertaling (Ahmadiyya) lijkt de nummering soms af te wijken. OK, ook 29, om Wilders terwille te zijn. (maar dan ga ik typefouten niet verbeteren!!)

9:29 Bestrijdt degenen onder de mensen van et Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
9:30 En de Joden zeggen: "Ezra is de zoon van Allah" en de Christenen zeggen: "De Messias is de zoon van Allah." Dit is, hetgeen zij met hun mond zeggen. Zij spreken de woorden na van degenen die vóór hen ongelovig waren; Allah's vloek zij over hen, hoe zijn zij afgekeerd!
9:31 Zij hebben naast Allah hun geleerde mannen en hn monniken tot Heren genomen. En ook de Messias, de zoon van Maria, hoewel hun was bevolen slechts de ene God te aanbidden. Er is geen God naast Hem. Hij is verheven boven hetgeen zij met Hem vereenzelvigen.

Soera 5, vers 38 gaat inderdaad over het afhakken van handen van dieven.

Score: 1 uit 3 voor Wilders.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52995660
Jij bent niet helemaal lekker, Kees.
pi_52995663
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We gaan verder: Soera 9, vers 30 (en 31, want in mijn vertaling (Ahmadiyya) lijkt de nummering soms af te wijken. OK, ook 29, om Wilders terwille te zijn. (maar dan ga ik typefouten niet verbeteren!!)

9:29 Bestrijdt degenen onder de mensen van et Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
9:30 En de Joden zeggen: "Ezra is de zoon van Allah" en de Christenen zeggen: "De Messias is de zoon van Allah." Dit is, hetgeen zij met hun mond zeggen. Zij spreken de woorden na van degenen die vóór hen ongelovig waren; Allah's vloek zij over hen, hoe zijn zij afgekeerd!
9:31 Zij hebben naast Allah hun geleerde mannen en hn monniken tot Heren genomen. En ook de Messias, de zoon van Maria, hoewel hun was bevolen slechts de ene God te aanbidden. Er is geen God naast Hem. Hij is verheven boven hetgeen zij met Hem vereenzelvigen.

Soera 5, vers 38 gaat inderdaad over het afhakken van handen van dieven.

Score: 1 uit 3 voor Wilders.
Ach dat afhakken van handen zou niet eens zo'n slecht idee zijn, alhoewel ik denk dat het dan meer van toepassing zou zijn op junks in de grote steden dan voor moslims zelf
pi_52995715
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef SteveBallmer het volgende:
ow weer geen onderbouwing? Dan vraag ik mij af hoeveel zo'n topic zin heeft.(netzo als het overgrote deel aan de kamervragen van groep wilders trouwens)
pi_52995840
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef SteveBallmer het volgende:
Nou, Wilders begint over de qor'an en jij vindt, dat we hem met zijn eigen argumenten moeten verslagen (om Urbanus te citeren), waar ik je gelijk in geef. Ik typ me een RSI, en nou ben ik niet lekker?
pi_52996274
Om met de woorden te spreken van de heer Wilders zelf: Dit topic is walgelijk.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52996310
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:12 schreef Seneca het volgende:
Om met de woorden te spreken van de heer Wilders zelf: Dit topic is walgelijk.
Oh nee, ik bedoel
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:15:30 #89
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52996315
Wilders wannabe Adolf
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_52996318
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:45 schreef SteveBallmer het volgende:
Hij lult teveel, maar hij heeft best een punt.

Jammer dat hij eruit ziet zoals hij eruit ziet.
eh sorry wat is dit voor idiote hetze?
Die gast ziet er gaaf uit!
is toch geweldig?
dus doe eens normaal aub over zijn haar ik vind dat enig!
*serieus*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:16:50 #91
181657 LordNemephis
computer says no
pi_52996327
quote:
dus doe eens normaal aub over zijn haar ik vind dat enig!
*serieus*
ik begin wel benieuwd te worden naar jouw kapsel, zhe-devillllll
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_52996334
Misschien wordt het tijd voor Danny's law:

As a FOK! discussion grows longer, the probability of a comparison involving Muslims or Wilders approaches one.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52996340
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:16 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

ik begin wel benieuwd te worden naar jouw kapsel, zhe-devillllll
janine uit gtst haar heb ik!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:19:21 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52996361
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

janine uit gtst haar heb ik!
Maak me gek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_52996384
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:19 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maak me gek.
ik hoef er niets voor te doen..en ik heb nog zoveel andere geweldige kwaliteiten
maar ik noem ze niet op hier hoor..
pi_52996401
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik hoef er niets voor te doen..en ik heb nog zoveel andere geweldige kwaliteiten
Prick tease
pi_52996405
Terug naar dat 'vroeg opstaan-topic'!

1 topic verkankeren is voldoende.

pi_52996421
Ze zouden de helft van de topics uit FOK! moeten scheuren, zeg ik je!
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:23:59 #99
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52996425
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik bedenk ze zelf wel. Je bent mijn wilde koortsdroom.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_52996430
Wist je trouwens dat er meer dan 190 verschillende nationaliteiten op FOK! schijnen te zitten? Schokkend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')