Ik denk elke keer als ik door de stad rijd dat ik jou zie lopenquote:Op maandag 10 september 2007 19:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ook, kunnen we elkaar een handje geven!
O, en ik heb hoofdpijn.
hoe kan mij dat ontschoten zijnquote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Dit is het lesbeautopic hoor
quote:
Joepiequote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nou Erik, leef je maar op me uit dan, ik ben er weer
Nee hoor, niet zo raar, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, anders zou ik dat misschien ook wel doen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik door de stad rijd dat ik jou zie lopenraar hè.
![]()
En ik kijk of ik een raar roze fietsje zie...![]()
En wat vond je ervan?quote:
mijn koffer is misschien terecht, maar dat is toch niet echt schokkend nieuws te noemen ?quote:Op maandag 10 september 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste nieuwtjes hier?
Nou, ik bedoel een rel in een ander topic, dit hier is een soort oase van rust, oren, emo-dump en leuke verhalen. Oh, en dromen, natuurlijk. Dit is eigenlijk gewoon een soort basis, een fort. Al het andere mag vervallen, maar hier blijven ze mooi vanafquote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nou Erik, leef je maar op me uit dan, ik ben er weer
Je wil samen met hem een huis kopen?quote:Op maandag 10 september 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O, en ik heb een paar leuke (koop)huizen in Mierlo gezien...Twee die me heel goed bevallen, weet alleen niet wat vriendlief ervan vindt.
Ik vond ze mooi. Sterk zoals ze beginnen ook, allebei. En het einde van dat verhaal in ik-vorm vond ik ook een hele goeiequote:
Mierlo is fijn wonenquote:Op maandag 10 september 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O, en ik heb een paar leuke (koop)huizen in Mierlo gezien...Twee die me heel goed bevallen, weet alleen niet wat vriendlief ervan vindt.
Met of zonder dat allerlaatste zinnetje?quote:Op maandag 10 september 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vond ze mooi. Sterk zoals ze beginnen ook, allebei. En het einde van dat verhaal in ik-vorm vond ik ook een hele goeie
Okee, dan stuur ik hem inquote:
Nee, ik heb geen vaste baan, dus kan niks meekopen, dit huis heeft hij ook alleen gekocht.quote:Op maandag 10 september 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil samen met hem een huis kopen?
Al is het alleen maar omdat er altijd groen in de buurt is, hier is dat helemaal niet, als ik wil gaan wandelen, moet ik sowieso de fiets pakken.quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, dan stuur ik hem inThanks!
Ik vind het een beetje vreemd, om eerlijk te zeggen. Zal dat het niet nog moeilijker maken om er eventueel een punt achter te zetten als je het niet meer trekt?quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vaste baan, dus kan niks meekopen, dit huis heeft hij ook alleen gekocht.
Ik zou dan gewoon mee verhuizen.![]()
Om t effe simpel te zeggen.
Mijn ouders gaan 9/11 kijken.quote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo afsluiten hier.
Spelletje spelen of 9/11 kijken... welke van de twee..iene miene mutte....
Ik heb nog wel een stukje officiele arthur voor je als jeje verveeltquote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo afsluiten hier.
Spelletje spelen of 9/11 kijken... welke van de twee..iene miene mutte....
quote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd, om eerlijk te zeggen. Zal dat het niet nog moeilijker maken om er eventueel een punt achter te zetten als je het niet meer trekt?
Veel plezierquote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
spelletje dus. Hopelijk gaat dat wat minder traag dan fok...![]()
Misschien afgevallen of door sporten/juist niet sporten een andere lichaamsbouw gekregen?quote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een broek aan die volgens mij toen ik hem kocht nogal strak zat. En nu zit ie wijd(er)...
OMG! Waar ergens zat je eigenlijk? Ik zat (vanuit de leraar, gek toffig mens overigens, gezien) linksachter op de tweede of derde rij.quote:Op maandag 10 september 2007 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Whehehe, Erik en ik hebben vanmiddag hetzelfde college gevolgd, alleen wisten we dat toen nog niet van elkaar.
En dat ze die therapie uit Nijmegen ook nog noemde. Dat is precies wat ik ga doen, morgen al!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |