Ik denk elke keer als ik door de stad rijd dat ik jou zie lopenquote:Op maandag 10 september 2007 19:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ook, kunnen we elkaar een handje geven!
O, en ik heb hoofdpijn.
hoe kan mij dat ontschoten zijnquote:Op maandag 10 september 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Dit is het lesbeautopic hoor
quote:
Joepiequote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nou Erik, leef je maar op me uit dan, ik ben er weer
Nee hoor, niet zo raar, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet, anders zou ik dat misschien ook wel doen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik door de stad rijd dat ik jou zie lopenraar hè.
![]()
En ik kijk of ik een raar roze fietsje zie...![]()
En wat vond je ervan?quote:
mijn koffer is misschien terecht, maar dat is toch niet echt schokkend nieuws te noemen ?quote:Op maandag 10 september 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste nieuwtjes hier?
Nou, ik bedoel een rel in een ander topic, dit hier is een soort oase van rust, oren, emo-dump en leuke verhalen. Oh, en dromen, natuurlijk. Dit is eigenlijk gewoon een soort basis, een fort. Al het andere mag vervallen, maar hier blijven ze mooi vanafquote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
Nou Erik, leef je maar op me uit dan, ik ben er weer
Je wil samen met hem een huis kopen?quote:Op maandag 10 september 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O, en ik heb een paar leuke (koop)huizen in Mierlo gezien...Twee die me heel goed bevallen, weet alleen niet wat vriendlief ervan vindt.
Ik vond ze mooi. Sterk zoals ze beginnen ook, allebei. En het einde van dat verhaal in ik-vorm vond ik ook een hele goeiequote:
Mierlo is fijn wonenquote:Op maandag 10 september 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O, en ik heb een paar leuke (koop)huizen in Mierlo gezien...Twee die me heel goed bevallen, weet alleen niet wat vriendlief ervan vindt.
Met of zonder dat allerlaatste zinnetje?quote:Op maandag 10 september 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vond ze mooi. Sterk zoals ze beginnen ook, allebei. En het einde van dat verhaal in ik-vorm vond ik ook een hele goeie
Okee, dan stuur ik hem inquote:
Nee, ik heb geen vaste baan, dus kan niks meekopen, dit huis heeft hij ook alleen gekocht.quote:Op maandag 10 september 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil samen met hem een huis kopen?
Al is het alleen maar omdat er altijd groen in de buurt is, hier is dat helemaal niet, als ik wil gaan wandelen, moet ik sowieso de fiets pakken.quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee, dan stuur ik hem inThanks!
Ik vind het een beetje vreemd, om eerlijk te zeggen. Zal dat het niet nog moeilijker maken om er eventueel een punt achter te zetten als je het niet meer trekt?quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vaste baan, dus kan niks meekopen, dit huis heeft hij ook alleen gekocht.
Ik zou dan gewoon mee verhuizen.![]()
Om t effe simpel te zeggen.
Mijn ouders gaan 9/11 kijken.quote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo afsluiten hier.
Spelletje spelen of 9/11 kijken... welke van de twee..iene miene mutte....
Ik heb nog wel een stukje officiele arthur voor je als jeje verveeltquote:Op maandag 10 september 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga zo afsluiten hier.
Spelletje spelen of 9/11 kijken... welke van de twee..iene miene mutte....
quote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd, om eerlijk te zeggen. Zal dat het niet nog moeilijker maken om er eventueel een punt achter te zetten als je het niet meer trekt?
Veel plezierquote:Op maandag 10 september 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
spelletje dus. Hopelijk gaat dat wat minder traag dan fok...![]()
Misschien afgevallen of door sporten/juist niet sporten een andere lichaamsbouw gekregen?quote:Op maandag 10 september 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een broek aan die volgens mij toen ik hem kocht nogal strak zat. En nu zit ie wijd(er)...
OMG! Waar ergens zat je eigenlijk? Ik zat (vanuit de leraar, gek toffig mens overigens, gezien) linksachter op de tweede of derde rij.quote:Op maandag 10 september 2007 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Whehehe, Erik en ik hebben vanmiddag hetzelfde college gevolgd, alleen wisten we dat toen nog niet van elkaar.
En dat ze die therapie uit Nijmegen ook nog noemde. Dat is precies wat ik ga doen, morgen al!quote:
Nou ja, ik heb wel mijn best gedaan met netjes eten enzo, maar ik had niet het idee dat het effect had.quote:Op maandag 10 september 2007 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien afgevallen of door sporten/juist niet sporten een andere lichaamsbouw gekregen?
Truste Erikquote:Op maandag 10 september 2007 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten.
En tot ziens, Twist, al kijken we misschien wel langs elkaar heen.
Misschien omdat het erg geleidelijk gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel mijn best gedaan met netjes eten enzo, maar ik had niet het idee dat het effect had.
Mja. Misschienquote:Op maandag 10 september 2007 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat het erg geleidelijk gaat.
Nee.quote:Op maandag 10 september 2007 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
Ik dacht dat jullie getrouwd waren?
Nee, waarom?quote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vreemd, om eerlijk te zeggen. Zal dat het niet nog moeilijker maken om er eventueel een punt achter te zetten als je het niet meer trekt?
Tongelrequote:Op maandag 10 september 2007 20:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat er altijd groen in de buurt is, hier is dat helemaal niet, als ik wil gaan wandelen, moet ik sowieso de fiets pakken.
Ik dacht dat JB daar al zat?quote:
He JB,quote:Op maandag 10 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vaste baan, dus kan niks meekopen, dit huis heeft hij ook alleen gekocht.
Ik zou dan gewoon mee verhuizen.![]()
Om t effe simpel te zeggen.
Ja, maar wij zitten binnen de ring. Hier is echt niets, ja, de villawijk. Maar das ook niet echt groen.quote:
Ik ookquote:
Als ik dat kon, zouden we het ook gedaan hebben, maar aangezien ik geen vast werk heb...quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
He JB,
Even een andere gedachtengang:
- Je zorgt voor het gehele huishouden (de was, schoonhouden huis, ect)
- Elke dag staat zijn eten klaar
- Je verzorgt zijn en jouw kinderen
Hoort het dan niet zo dat jullie het volgende huis evt. samen kopen?
Gezien de "situatie" is dat niet iets wat ik je aan zou willen raden trouwens. Maar in een relatie na 8 jaar? lijkt het me vrij normaal dat je een eventueel volgend huis samen koopt. Afgezien van zijn periodes.
Maar dat is mijn gedachtengang
Waar zit daar een villawijk?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar wij zitten binnen de ring. Hier is echt niets, ja, de villawijk. Maar das ook niet echt groen.
Hier zit ik ongeveer
zie link vorige post, alleen is de kaart een beetje verschoven, maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:09 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik weet niet precies waar. Wij zitten op de rand en ik kan hier zo binnendoor naar Geldrop of Nuenen lopen en geen kip tegenkomen![]()
Dat hoeft ook niet. Je kunt ook gedeeltelijk eigenaar worden, voor zover ik weet. Dan bouw je toch samen iets opquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Als ik dat kon, zouden we het ook gedaan hebben, maar aangezien ik geen vast werk heb...
Bovendien had hij dit huis al voor ik hem leerde kennen, de winst van het huis, wordt wel verdeeld, maar niet het huis zelf, dat zou ik ook niet willen.
Daar woonden we vlakbij, (moeder)en daar ging ik heel vaak wandelen, als ik nu even alleen wil zijn, ga ik daarnaartoe, of achter die weg naar Geldrop, waar vaak die schapen staan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Waar zit daar een villawijk?
Vanaf daar moet je idd nog een eind lopen/fietsen. Ken je het stuk achter het asiel met al die paddepoelen? Leuk wandelen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar woonden we vlakbij, (moeder)en daar ging ik heel vaak wandelen, als ik nu even alleen wil zijn, ga ik daarnaartoe, of achter die weg naar Geldrop, waar vaak die schapen staan.
En nu moet ik weg, anders ben ik te laat, tot straks!![]()
Waar dat boederijtje staat dat pad in, als dat nog eens te koop komt, ga ik daar wonenquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik wandel daar best vaak met de hond. Er staan daar best veel weilanden met schapen, jij bedoelt die ene waar je dan door het weiland heen kunt lopen met die poel?
Of dat ene weiland langs de weg naar geldrop?
De laatste!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:31 schreef Faithz het volgende:
Er staat daar meerdere huizen die ik wel zou willen hebben
Dat nieuwe huis met die misselijk grote garage?
Of dat vervallen boederijtje wat toch wel ergis
Jazeker!quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:20 schreef Faithz het volgende:
Daar kom ik best vaak!!
Misschien bedoel jij een van die huizen die je, zonder de bomen, zou kunnen zien, als je met je rug naar die boederij toestaat? Ben je daar wel eens achterdoor gelopen? Wat een rotzooi zeg. En al die autos kunnen niet legaal zijn. Dat kun je niet zien door het bosje.
Als je die weg over zou steken, heb je ook paddepoelen, langs het spoor. Volg je me?
Als je dat pad helemaal uit zou lopen, heb je rechts een boer met een weiland met paarden ervoor en achter een Duitse herder in een kennel, steek je ook een weg over, en heb je links een huis met een nieuwe garage die echt gigantisch is. Loop je dat paadje af, kom je in een weiland met schapen waar je doorheen mag lopen.
Ik heb een lange EN MOOIE wandelroute van ongeveer anderhalf uurInteresse?
De kans is aanwezig!quote:
Ik bedoelde natuurlijk aan de vrouw die erbij is...quote:
En hetero's.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Faithz het volgende:
En Maedel
Ik zou heel graag twee Franse Bulletjes willen, of een mopsje ofzoquote:
Hij hoeft er niet voor te zorgen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |