ik was ook niet aan t raden... anders had er geen vraagteken gestaanquote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag maar één keer raden totdat de vragensteller uitsluitsel geeft, peacemannetje
De beginletter is goedquote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Caruso?
Nee, je was hardop aan het filosoferenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef peaceman het volgende:
ik was ook niet aan t raden... anders had er geen vraagteken gestaan![]()
preciesquote:Op donderdag 6 september 2007 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, je was hardop aan het filosoferen![]()
Neuh, zo had ik het niet opgevat. Sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef peaceman het volgende:
precies
als ik prikkelbaar overkom dan is dat vanwege lange werkdagen en klussen tegelijkertijd![]()
Ik heb 'm ook al geGoogled omdat Elizabeth naar haar favo serie moet kijkenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
geen van alles goed
ik dacht dat vrouwen konden multi-taskenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al geGoogled omdat Elizabeth naar haar favo serie moet kijken
Ja!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef erkel het volgende:
Glijbaan, als ik het me goed herinner?
Beter dan mannen, in ieder gevalquote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht dat vrouwen konden multi-tasken![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef erkel het volgende:
Glijbaan, als ik het me goed herinner?
Greys anatomy heb je helemaal geen aandacht voor nodigquote:Op donderdag 6 september 2007 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beter dan mannen, in ieder gevalMaar je kunt niet met volle aandacht naar een tv-serie kijken en ook nog AKQ'en, geef toe.
Miep Miep!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef ScottTracy het volgende:
Brabançonne
Ik ben echt enorm onder de indrukquote:Op donderdag 6 september 2007 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
En nog tijd hebben om een ç te produceren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:28 schreef qonmann het volgende:
Antwoord op de volgende vraag:
cedille !
Miep miep! Bert Oosterbosch inderdaad. Begenadigd tijdrijder, maar inderdaad veel te vroeg gestorvenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:30 schreef qonmann het volgende:
Oosterbosch ?
Ik voel me eigenlijk ook erg oud als ik jullie ga vertellen over wielrenners uit de jaren '80.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:32 schreef erkel het volgende:
Dat is te vroeg voor mij..
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ik voel me eigenlijk ook erg oud als ik jullie ga vertellen over wielrenners uit de jaren '80.![]()
Geen idee hoe oud Steve is, maar het zal niet veel schelenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Zie je dat erkel nét doet alsof hij nog jonger is dan jij?
![]()
Negentien, dacht ik, maar ik durf niet op zijn profiel te klikken want dan staat er zoiets als 'laatste voyeur: Wickedangel'quote:Op donderdag 6 september 2007 23:40 schreef erkel het volgende:
Geen idee hoe oud Steve is, maar het zal niet veel schelen![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Negentien, dacht ik, maar ik durf niet op zijn profiel te klikken want dan staat er zoiets als 'laatste voyeur: Wickedangel'![]()
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Negentien, dacht ik, maar ik durf niet op zijn profiel te klikken want dan staat er zoiets als 'laatste voyeur: Wickedangel'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |