juistquote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef erkel het volgende:
Ik kijk het wel eens op een verveelde zondagmiddag![]()
Ik heb 50 verschillende plaatjes in een map op een server staan en door middel van een perl scriptje waarnaar ik verwijs in m'n webicon wordt er elke keer een random plaatje uit gekozen en weergegeven. Op zich geen rocket science.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en farenji hoe doe je dat met je usericon?
wah zo klinkt het welquote:Op donderdag 6 september 2007 22:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb 50 verschillende plaatjes in een map op een server staan en door middel van een perl scriptje waarnaar ik verwijs in m'n webicon wordt er elke keer een random plaatje uit gekozen en weergegeven. Op zich geen rocket science.
Ohjaatje?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:27 schreef ScottTracy het volgende:
Finals?
Welk zinnetje hoort op de plaats van dequote:, Ja je ziet er veel dit jaar
, Overal zit paardenhaar
, Steeds uit voorraad leverbaar
, Zachtjes stort de Samuvar
Hij was misschien iets te makkelijk maar hij sprong hier net op en ik kon het niet latenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:35 schreef Farenji het volgende:
Troika hier, troika daar
GRRRRRRquote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef qonmann het volgende:
Dean Martin ?
Je mag maar één keer raden totdat de vragensteller uitsluitsel geeft, peacemannetjequote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef peaceman het volgende:
t zal toch niet Marco Bakker zijn?
Whehehe dat vond ik ookquote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef Farenji het volgende:
Eigenlijk vind ik hem wel op Charlie Sheen lijken maar die zingt voor geen meter volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |