Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euroquote:Op donderdag 6 september 2007 17:20 schreef Makster het volgende:
Zuipen idd![]()
Serieus, 60 cent voor een biertje op een terras. Gisteren 6 cocktails besteld en ik moest 12 euro !! afrekenen, en dan hebben we het wel over echte cocktails
Tja, hier is de Euro nog niet het betaalmiddel en ik zeg: Hou dat zo
Zo kan je het ook bekijken jaquote:
Tof man, net als zo'n gast die de lapo had in het vorige topicquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euro
(Met extra veel tequila, als je de barkeepster lief aan kijkt en er wat ijs uit knikkert)
Tja hier kost het letterlijk geen fuck! Doet me denken aan vroegah toen ik in 1996 naar Praag ging met school en je een fles Vodka kocht voor 2 guldenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Jemig, ik voelde me al de koning te rijk op kreta met een tequila sunrise voor maar 4 euro
(Met extra veel tequila, als je de barkeepster lief aan kijkt en er wat ijs uit knikkert)
Ja dan kan de discussie hier verder gaan, ben je ook zo oplettend tijdens het werkquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tof man, net als zo'n gast die de lapo had in het vorige topic
Dan is het meer aandachtgevend gedrag richting de donutsquote:Op donderdag 6 september 2007 17:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja dan kan de discussie hier verder gaan, ben je ook zo oplettend tijdens het werk
Hele vakantie stomdronken in het hotelquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja hier kost het letterlijk geen fuck! Doet me denken aan vroegah toen ik in 1996 naar Praag ging met school en je een fles Vodka kocht voor 2 gulden
Voor de rest is hier niet veel te doen, erg oostblok allemaal. Maar goed, we zitten onze tijd wel uit![]()
Voor nu
Ja dat was een goeie tijd jahquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja hier kost het letterlijk geen fuck! Doet me denken aan vroegah toen ik in 1996 naar Praag ging met school en je een fles Vodka kocht voor 2 gulden
Voor de rest is hier niet veel te doen, erg oostblok allemaal. Maar goed, we zitten onze tijd wel uit![]()
Voor nu
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
peob
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja dat was een goeie tijd jahToen was ik pas 27
Wat leuk zo!quote:
Toen had je hem toch ook nog niet nodig?quote:
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Tegen de tijd dat ik zoiets nodig heb bestaan er zulke dingenquote:Op donderdag 6 september 2007 19:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Toen had je hem toch ook nog niet nodig?
Die is denk ik voor nu bedoeld.
En tegen die tijd denk je nog tussen zitje en stuur te passen?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Tegen de tijd dat ik zoiets nodig heb bestaan er zulke dingen
[afbeelding]
![]()
Nog 9249 dagen tot 1/1/2033 mijn pensioen, vraag het dan nog eensquote:Op donderdag 6 september 2007 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En tegen die tijd denk je nog tussen zitje en stuur te passen?
De vooruit zichtenquote:Op donderdag 6 september 2007 19:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En tegen die tijd denk je nog tussen zitje en stuur te passen?
De moeder heeft hij opgegeten en de andere 2 zusjes hebben zich onder zijn buik verstoptquote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De vooruit zichten![]()
[afbeelding]
Maar hij blijft populair bij de meisjes![]()
Rib-i ten voeten uitquote:Op donderdag 6 september 2007 19:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De moeder heeft hij opgegeten en de andere 2 zusjes hebben zich onder zijn buik verstopt
Zal ze vast geen moeite mee hebben zo haar lacht te zienquote:Op donderdag 6 september 2007 20:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tjek die gast zijn rechterwijsvinger, net zo lang als haar onderarm
Het lijkt wel of ze zich schaamt dat ze hem kan hebbenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zal ze vast geen moeite mee hebben zo haar lacht te zien![]()
Ze is er gewoon vol vanquote:Op donderdag 6 september 2007 20:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze zich schaamt dat ze hem kan hebben
quote:vandaag ook snelweg gehad, dat is echt vet
Die manquote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De vooruit zichten![]()
[afbeelding]
Toch jammerquote:Op donderdag 6 september 2007 20:34 schreef Roderick2085 het volgende:oud klasgenoot heeft vandaag avb examen gehaald... hij moet alleen duidelijk nog veeel leren:
[..][afbeelding]
Het ziet er uit als een ouwelullen fiets dus zal wel echt zijnquote:Op donderdag 6 september 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die man![]()
![]()
Die blade '08 is echt fucking simpelMaar is het wel een echte pic of is het weer 1 van de vele shops
![]()
Gastquote:Op donderdag 6 september 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen een bezoeker uit Den Helder voor de Trident. [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:34 schreef Roderick2085 het volgende:oud klasgenoot heeft vandaag avb examen gehaald... hij moet alleen duidelijk nog veeel leren:
[..]![]()
Ik zet er altijd prof. dr. ir. voorquote:Op donderdag 6 september 2007 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen een bezoeker uit Den Helder voor de Trident. [afbeelding]
En net mail van een andere. Wie zet er nou in Outlook ing. [afbeelding] voor zijn naam..![]()
![]()
Ik doe het niet voor minder dan dnt. vr. tr.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zet er altijd prof. dr. ir. voor![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die man![]()
![]()
Die blade '08 is echt fucking simpelMaar is het wel een echte pic of is het weer 1 van de vele shops
![]()
Als ik de bron mag geloven is dit dus de echtequote:Vele tekeningen en fotobewerkingen hebben we inmiddels gezien, maar dit is hem echt: de 2008 Honda Fireblade. Veel meer dan deze foto is er nog niet bekend, maar wat natuurlijk meteen opvalt is de wat ingedrukte nieuwe neus. Meer nieuws volgt ongetwijfeld op korte termijn. klik hier voor een overzicht van de nieuwe kleuren van de Honda's die niet gewijzigd zijn voor 2008: de CBR600RR, de VT750DC Shadow Spirit, de VFR800FI, de STX1300 Pan-European, en de GL1800 Gold Wing.
Tov van het vorige model?quote:
Oh ja, in mijn afwezigheid veroorzaakt door een of andere entiteit die de beschikking heeft mij te kunnen bannen vond ik de spontane 10W50 (en alle andere) uitspattingen van WB wel zeer opvallend. Bijna kansloos.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef hicham het volgende:
WB topic, komt ie de vrijdag op z'n werk tenminste door
Doch, interessante stelling!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:21 schreef hicham het volgende:
WB topic, komt ie de vrijdag op z'n werk tenminste door
Ik moest nog slapen zo.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De vooruit zichten![]()
[afbeelding]
beter kun je gelijk verversenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:55 schreef -XX- het volgende:
Over olie gesproken.
Ineens staat me oliepeil wel erg laag.![]()
Binnekort maar wat er bij mieteren!
Het smaakt nog lekker vers!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:11 schreef bvvt het volgende:
[..]
beter kun je gelijk verversen
is beter voor je blok
/wb
ps.maffen
Dat is iets heel anders, een rollator is om mee te LOPEN, dit ding niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Tegen de tijd dat ik zoiets nodig heb bestaan er zulke dingen
[afbeelding]
![]()
dat is wat ze M.A.R.S. noemenquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Het valt mij op dat jullie heel veel smilies gebruiken
Mannen, anders rotten schoenen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat is wat ze M.A.R.S. noemen [afbeelding]
Jij ook jaaaaaaa echt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:53 schreef worldpimber het volgende:
Verversen als je oliepeil laag staat![]()
Sow he, jij trekt wel erg makkelijk conceclutsiesquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders, een rollator is om mee te LOPEN, dit ding niet.
Je bent dus ook nog een luie bejaarde!
En zo scherp ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Het valt mij op dat jullie heel veel smilies gebruiken
Ik vond hem best goed eigenlijk!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:19 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Sow he, jij trekt wel erg makkelijk conceclutsies
[..]
En zo scherp ook
Mensen die Aandacht aan hun Reply's Schenkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mannen, anders rotten schoenen?
Dat doe ik ook, maar dan zonder smilies.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Mensen die Aandacht aan hun Reply's Schenken
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed eigenlijk!![]()
Gelukkig weten jullie dat het een grapje is, anders waren jullie me vast komen opzoeken en overrijden met jullie stoere motoren![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent genaturaliseerd [afbeelding] [afbeelding]
gatverquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:39 schreef worldpimber het volgende:Nee, geen van allen. Ik zeg gewoon goedemorgen zwaaiend met mijn onderbroek.
Ik heb vrijquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij moet dit weekend werken [afbeelding] [afbeelding]
Niks mis mee hoor, geen last van een plakzak.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:40 schreef bvvt het volgende:
gatver, ben ik blij dat ik niet in de buurt zit....
Dat is nog het minst erge lijkt mequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, geen last van een plakzak.
Je zwaait niet, heb je een plakzakquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is nog het minst erge lijkt me![]()
Hier in NH niet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:25 schreef Roderick2085 het volgende:
Wegenbelasting is gewoon 2 euro duurder geworden
En waarmee vergelijk jij datquote:
Aldus de brief van de Belastingdienstquote:Met ingang van 1 april 2007 zijn de provinciale opcenten voor de motorrijtuigenbelasting gewijzigd.
Daarnaast zijn in 2007 de tarieven verhoogd.
1-0quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En waarmee vergelijk jij datHeb je vorig jaar ook een rekening gehad dan?
[..]
Aldus de brief van de Belastingdienst![]()
Geef maar aan mij, jij durft het toch allemaal niet te monteren/vervangen etc.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:00 schreef Roderick2085 het volgende:
Pakketje [afbeelding]
[afbeelding]
Oploskoffie![]()
![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
Speelgoed
[afbeelding]
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, jij durft het toch allemaal niet te monteren/vervangen etc.![]()
Denk dat ze gewoon die doos ergens vandaan gehaald hebben en die sticker er niet afgehaaldquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:02 schreef Cageon het volgende:
lol alsof het koffie is om zo geen BTW te betalen ofzo?
Oud piccie in je ondertitel.quote:
Die mailtjes van jou die weken waren pas echt kansloos.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, in mijn afwezigheid veroorzaakt door een of andere entiteit die de beschikking heeft mij te kunnen bannen vond ik de spontane 10W50 (en alle andere) uitspattingen van WB wel zeer opvallend. Bijna kansloos.![]()
Omschrijf nou eens ene keer hou jij peilt!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:55 schreef -XX- het volgende:
Over olie gesproken.
Ineens staat me oliepeil wel erg laag.![]()
Binnekort maar wat er bij mieteren!
Juist BWT gebruikt de minste smilies van de hele harde kern.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zal er speciaal voor jou eentje bij zetten :![]()
Ik gebruik ook elk doosje wat ik binnenkrijg voor andere dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:02 schreef Cageon het volgende:
lol alsof het koffie is om zo geen BTW te betalen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede voornemens las ik eerder bij die voorvorkkeeringen, behalve extra overbodige investeringen in apparatuur waren er geen resultaten. Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Moet jij eens oplettenDoe er misschien 2x zo lang over als dat jij het zou doen, maar het gaat gebeuren
![]()
![]()
Ja, maar dat bleek veel meer werk te zijn als verwacht... en niet de moeite waard voor een motor die in de verkoop gaat en lastiger zonder bijv die ontluchtingset die ik nu wel hebquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik gebruik ook elk doosje wat ik binnenkrijg voor andere dingen.
Daphne Dekkers schreef er een boek over, de doos van de matroos. ()
Tot zover het actuele nieuws.![]()
[..]
Goede voornemens las ik eerder bij die voorvorkkeeringen, behalve extra overbodige investeringen in apparatuur waren er geen resultaten. Eerst zien dan geloven. [afbeelding]![]()
Tovquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:00 schreef Roderick2085 het volgende:
Pakketje [afbeelding]
[afbeelding]
Oploskoffie![]()
![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
Speelgoed
[afbeelding]
Dus je gaat nu wel je dingus doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleek veel meer werk te zijn als verwacht... en niet de moeite waard voor een motor die in de verkoop gaat en lastiger zonder bijv die ontluchtingset die ik nu wel heb
Je moet het een keer gedaan hebben om te weten dat het uiteindelijk niet veel werk is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Ja, maar dat bleek veel meer werk te zijn als verwacht... en niet de moeite waard voor een motor die in de verkoop gaat
Je bent alleen de remterugsteller vergeten.quote:en lastiger zonder bijv die ontluchtingset die ik nu wel heb
Na 3 weken a 1 maand nog me bon niet gehad van 30 te hard!!!.quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hard+disk+recovery+tool&btnG=Zoeken&meta=quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
Collega belt net dat hij per abuis gigabytes aan belangrijke standen heeft weggegooid.
Kent iemand nog een freeware schijfherstelprogje?![]()
Dit werkt beterquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
Collega belt net dat hij per abuis gigabytes aan belangrijke standen heeft weggegooid.
De theorie heb ik hem idd medegedeeld.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:36 schreef Cageon het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hard+disk+recovery+tool&btnG=Zoeken&meta=
Vertel hem ook meteen niks meer op te slaan ofzo.
Anders kan de verwijderde data overschreven worden en dan ben je waarschijnlijk wel de klos met sommige bestanden.
Mooi niet, bekend wel.quote:
Dat krijg ik niet meer voor elkaar in de toekomst.quote:Straks in het nieuwe huisje weer?
Volgende week polshoogte nemen bij drie huizen. En donderdag komt die blauwe beer op vistie.quote:In een rustige straat op korte afstand van het centrum gelegen hoekwoning
(inhoud 430 m³)144m²met eigen parkeerplaats.
De woning heeft aan de achterkant een aanbouw (44m²!!) waardoor de woning in het bijzonder geschikt is voor mensen die een ruime hobby- c.q. werkruimte nodig hebben.
Daar gaat het Great Britain gevoel.quote:
We shall see. Voorlopig eerst dinsdag een nieuwe ketting op de Trophy monteren.quote:Ohnee, CBR kon niet meer
Meid, er zijn ook topics voor vrouwen hoor....quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb net allemaal troep uit de kelder gehaald.![]()
Dat vinden jullie vast heel interessant om te weten.![]()
An als je dat niet vindt, heb je pech, dan weet je het nu toch.![]()
Kijk eens, ik gebruik ook veel smilies!!!![]()
Knus.quote:
Donno. Moet ik weer kijken.quote:Leuk huisje WBgroot, jaren 70 denk ik
Pics?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef JamesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
Die mailtjes van jou die weken waren pas echt kansloos.![]()
quote:
Kan je het woord "troep" nader toelichtenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Posen met rullen + blauwe bandenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
Dat achterbandje daarentegen zal de bezoeker wel wat minder vinden.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef Rib-i het volgende:
Bijvoorbeeld:
Staan er 2 motoren in de woonkamer van WB of alleen maar troep![]()
Oude glorie en beterschapskaarten voor Nickquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]Er staan 2 motoren in WB's woonkamer en er staat troep op de kast.
Ik heb liever geen rullen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:03 schreef worldpimber het volgende:
Posen met rullen + blauwe banden![]()
![]()
Zelfs Martie kan rullen op z'n banden rijden, dus dat zegt niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen kaart voor Nick bij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:08 schreef Rib-i het volgende:
Oude glorie en beterschapskaarten voor Nick
Zo zou mijn huis er ook uitzien als ik alleen was![]()
Die zijn van mijn fan.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Maar volgende week zaterdag rij ik in blauw, waar ben jij?![]()
Je hebt je opgegeven in de ervaren groep?quote:Blauw, mijn god...........wat doen ze bij MotorXtra.![]()
Mischien weer een nieuw motorpak voor de helft van de prijsquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Lekker aan't fietsen natuurlijk [afbeelding]
[..]
Je hebt je opgegeven in de ervaren groep?
Fijn, kijken of je nu nog thuis komt met grote verhalen.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef Rib-i het volgende:
Mischien weer een nieuw motorpak voor de helft van de prijs
quote:
quote:Je hebt je opgegeven in de ervaren groep?
Ik heb nooit grote verhalen gehadquote:Fijn, kijken of je nu nog thuis komt met grote verhalen.![]()
Dan liever nog iets langzamer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef Rib-i het volgende:
Mischien weer een nieuw motorpak voor de helft van de prijs
quote:
Ge moet ergens beginnen.quote:Definitieve planning Motorrijvaardigheidstraining Triumph Riders Club Exclamation
Datum : 29 september 2007
Aanvang :08.30 uur einde 16.30 uur.
Dagindeling ziet er ongeveer zo uit:
THEORIE
Eerst een theoretisch deel waarbij we de basisprincipes van het veilig motorrijden nogeens doornemen. Hierin wordt aandacht gegeven aan remmen, bochtentechniek, taal van de weg
(alles wat met de weg te maken heeft wat het ons als bestuurder makkelijker maakt om te rijden) plaats op de weg, en eventuele problemen welke jullie zelf aanbrengen.
PRAKTISCH DEEL
De groepen worden minimaal 5 en max 6 personen per instructeur, voor optimale begeleiding.
Hierna een praktijk gericht deel. Om te beginnen met bijzondere verrichtingen (keren, slalom poortjes slalom en het met korte draai wegrijden)
Aanvullingen en 'probleemgevallen' krijgen aandacht.
Deze oefeningen zijn de basis welke nodig zijn bij een goede motorbeheersing.
Het remmen wordt ook een onderwerp van de training. Remmen is vaak niet slechts rempedaal intrappen en remhandle inknijpen. Bijschaven van onze skills dus!
Deze twee vaardigheden worden of afzonderlijk of tegelijk met twee groepen gegeven.
BREAK
Natuurlijk moeten de motorlijfjes ook goed eten, anders vallen ze om, dus gaan we lunchen
(uit eigen portemonee).
PRAKTIJK EN LEKKER RIJDEN
Hierna wordt er een rit gereden van ongeveer 1 1/2 uur waarna we verzamelen op de startlokatie om de rit en uiteindelijk de gehele dag nog eens door te nemen.
Ik kan geen chocolade maken van al je aannamens, conspiracy theoriën en machogedrag van jouquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Lezen is ook een vak.![]()
Tijdens mijn normale (massa)groep 'groen' zullen ze juist vlaggers moeten hebben I presume.![]()
![]()
Is dat mijn probleem?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan geen chocolade maken van al je aannamens, conspiracy theoriën en machogedrag van jouRinus gaf de keu[REWIND]..
Ik doe lekker alles tegelijk. Vlaggen en daardoor gratizzz rijden.quote:edit edit edit
Oh ja, je hebt je niet ingeschreven als vlagger, maar als deelnemer toch??![]()
Soz
Ik ben het maar transsexofielquote:
Ja, dus dan geeft Rinus toch de keuze tussen ervaren en beginners. In welke van die 2 zit je nu?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
Ik doe lekker alles tegelijk. Vlaggen en daardoor gratizzz rijden. [afbeelding]
e.a. met dank aan Bro Hicham.![]()
En nu proefritje maken met de Trident.![]()
Weet ik, maar ik vind het wel leuk om mannen lastig te vallen met mijn vrouwendingen.Poetsen, koken, pijpen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Meid, er zijn ook topics voor vrouwen hoor....
Oude schoenen, jassen rondslingerende schroefjes, stukken papier, kapotte lampen, troep.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan je het woord "troep" nader toelichten
Kunnen ze je geen stroom halsband om doen, die wij dan via een web-interface kunnen besturen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het wel leuk om mannen lastig te vallen met mijn vrouwendingen.Poetsen, koken, pijpen, dat soort dingen.![]()
Jammer voor jullie is mijn ketting precies zo lang dat ik bij de computer kan.![]()
Op de blade welquote:
Heb eraan gedacht, maar vond het wel duur genoeg worden zoquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet het een keer gedaan hebben om te weten dat het uiteindelijk niet veel werk is.
Alleen moet je er wel een keer doorheen.![]()
[..]
Je bent alleen de remterugsteller vergeten.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook handig in de pOrn industrie.
Momentsleutel had ik alquote:Met een schroefendraaier of grote waterpomptang kan het ook.
Alleen wat minder comfortabel.![]()
En die imbusjes had je wel los gekregen met een pijpje bovenop de imbus als hefboom.![]()
Daar was zeker geen momentsleutel voor nodig. Wel altijd handig om er bij te hebben.
En studie is klaar, dus geld zat.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi niet, bekend wel.![]()
[..]
Dat krijg ik niet meer voor elkaar in de toekomst.![]()
Misschien hier in de aan/uitbouw.
![]()
[..]
Volgende week polshoogte nemen bij drie huizen. En donderdag komt die blauwe beer leeuw op vistie.![]()
[afbeelding]
[..]
Daar gaat het Great Britain gevoel.![]()
![]()
[..]
We shall see. Voorlopig eerst dinsdag een nieuwe ketting op de Trophy monteren.
En dan woensdag en zaterdag op Zandvoort knallen.![]()
Hopelijk komt de MPP voorband ook nog binnen uit Spanje.![]()
Het zou wel fijn zijn als je erbij aangaf welke reakties je precies bedoelt, dan weet ik of je me lachwekkend vindt, of gewoon niet begrijpt(ik ben een vrouw, dus dat kan best)quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Oude schoenen, jassen rondslingerende schroefjes, stukken papier, kapotte lampen, troep.
Edit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
En nu proefritje maken met de Trident.![]()
Je bent je wilde haren toch kwijt.quote:
Hoi Rinus, ik rij altijd in groen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:43 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dus dan geeft Rinus toch de keuze tussen ervaren en beginners. In welke van die 2 zit je nu?
De prijs is slechter.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:43 schreef Cageon het volgende:
Woei,![]()
Hoor goede verhalen over de MIVV Titanium dempers.
Zouden beter zijn dan de BOS dempers
Momentsleutel, raar stuk gereedschap. Ik vroeg de verkoper om een momentsleutel, toen stond hij even stil om mij daarna een sleutel te gevenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Momentsleutel had ik alalleen niet van die dingen die erop moeten om inbusjes los of vast te draaien
Maar nieuwe studie is begonnen, dus helemaal geld zat is nog ff niet van toepassing helaas
Nee, want Lars is een moslimfundamentalistquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:08 schreef worldpimber het volgende:
[klassieker]
Ik lees net dat je de vlag niet eens elke dag mag buitenhangen, zou Lars destijds (8 mei 2005!!) die vlag nou echt ter provocatie van ons hebben opgehangen
De Nederlandse vlag
[afbeelding]
Voor de mensen die niet weten wie Lars is, kort samengevat was zijn passie voor alcohol groter dan die voor motorrijden waardoor ie niet langer meer hier kwam
[/klassieker]![]()
Hij heeft toch een flinke erfenis gehad ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:08 schreef worldpimber het volgende:
[klassieker]
Ik lees net dat je de vlag niet eens elke dag mag buitenhangen, zou Lars destijds (8 mei 2005!!) die vlag nou echt ter provocatie van ons hebben opgehangen
De Nederlandse vlag
[afbeelding]
Voor de mensen die niet weten wie Lars is, kort samengevat was zijn passie voor alcohol groter dan die voor motorrijden waardoor ie niet langer meer hier kwam
[/klassieker]![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Momentsleutel, raar stuk gereedschap. Ik vroeg de verkoper om een momentsleutel, toen stond hij even stil om mij daarna een sleutel te geven![]()
Daar was hij al op zijn retour.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:19 schreef Rib-i het volgende:
Hij heeft toch een flinke erfenis gehad ofzoIk vond hem okay (Pyramide-meet 2006 red.)
Maar dan geen foto's, maar wel een webcam om e.a. te beoordelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen stroom halsband om doen, die wij dan via een web-interface kunnen besturen.
Kunnen wij clicken als je vervelend bent![]()
quote:
Dag ik kom voor remblokken van een Triumph Trophy!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef Rib-i het volgende:
Momentsleutel, raar stuk gereedschap. Ik vroeg de verkoper om een momentsleutel, toen stond hij even stil om mij daarna een sleutel te geven![]()
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:19 schreef Rib-i het volgende:
Hij heeft toch een flinke erfenis gehad ofzoIk vond hem okay (Pyramide-meet 2006 red.)
Wilderfetishist ja, kwam nog speciaal een keertje melden wat ie gestemd had.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee, want Lars is een moslimfundamentalist![]()
Hij heeft onlangs de baard van Bin weer zwart mogen verven![]()
Zijn vader is een tijd geleden overleden, toen heeft hij ruzie gehad met zijn broer en nu is de rechtszaak voorbij ofzoquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet dat ik weetHeeft ie z'n grootmoeder vermoord voor de levensverzekering dan?
Oh ja, zoiets kan ik me ook vaag herinneren.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:26 schreef Rib-i het volgende:
En nu heeft hij heel veel geldIk vond hem best tof
Mwoah, nu heeft hij veel geldquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets kan ik me ook vaag herinneren.
Behalve dat laatste gedeelte dan.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:29 schreef Rib-i het volgende:
Oh wacht, laatste wat ik van hem heb gelezen is dat hij onder invloed zijn vrouw af had geslagen
En nu heeft hij veel geldToffe gast
![]()
Zijn broer was al velen jaren een ondankbare pain in the ass die het leven bijna onmogelijk maakte.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:26 schreef Rib-i het volgende:
Zijn vader is een tijd geleden overleden, toen heeft hij ruzie gehad met zijn broer en nu is de rechtszaak voorbij ofzo
En nu heeft hij heel veel geldIk vond hem best tof
Ach ja, Kawasaki rijders.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:40 schreef worldpimber het volgende:
Shit ontmaskerd alszijnde uitkeringtrekkende thuiszitter.![]()
![]()
![]()
quote:ik zou graag volgende weekeven na etenstijd
komen kijken naar de trident,
maandag/ woensdag
of vrijdag-avond
,
Ik ken hem niet, alleen toen eventjes mee gekletstquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zijn broer was al velen jaren een ondankbare pain in the ass die het leven bijna onmogelijk maakte.
Lars is zonder vader opgegroeid. Heeft door zijn jeugd alle kansen verloren die er maar waren.
Anders was hij in hele andere hogere posities gekomen, en had langer gestudeerd etc, etc.
Toch zijn er vele gaven die de 45 kilo rijk zijn.
In een restaurant is het eten al in 30 minuten verteerd.
Hij is informant geweest bij de politie [afbeelding], en kan in 5 minuten een heel topic lezen.
Hij is dus onder ons.![]()
Is het zelfdequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef worldpimber het volgende:
MomentsleutelRibi heeft zo z'n droge momenten
[..]
Wilderfetishist ja, kwam nog speciaal een keertje melden wat ie gestemd had.
Whoops, iets te vroeg.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, Kawasaki rijders.![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, gisteren gebeld dat hij vanaaf kwam.. krijg ik net mail....
[..]
![]()
Toch maar even een stukkie rijden, maar ik ga mij hier niet meer afmelden.![]()
![]()
Goeie genade.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het zelfdeVan buiten is het een moslim hater, maar van binnen is het een moslim. Soort van transexueel
Wilders heeft dan ook een zware jeugd gehad
Vroeger toen hij boerenkool at, moest hij van zijn muter de rookworst ook op eten
Maar dat wou hij niet, en zei hij : "Ha Toeww, ik eet het worst niet hoer. Wolllllah ik zweer ik maak je af. Toszz [afbeelding]".
In zijn tiener jaren realiseerde hij zich dat hij toch echt een Nederlander was, wat veel spiegelogische spanningen veroorzaakte. Wat uiteindelijk het begin van zijn haat is geworden jegens moslims. Hij was niet de persoon die hij van binnen voelde.
Ombouwen is op dit moment niet mogelijk en daarom startte hij de PVV. Onder het motto....
"Ik geen moslim, niemand moslim."
Ongelofelijk maar waar
Stond in de Privéniet dat ik die lees...
[afbeelding][afbeelding]
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whoops, iets te vroeg.![]()
Wat klinkt dat toch zonde.![]()
http://www.aumha.org/a/recover.phpquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het zelfdeVan buiten is het een moslim hater, maar van binnen is het een moslim. Soort van transexueel
Wilders heeft dan ook een zware jeugd gehad
Vroeger toen hij boerenkool at, moest hij van zijn muter de rookworst ook op eten
Maar dat wou hij niet, en zei hij : "Ha Toeww, ik eet het worst niet hoer. Wolllllah ik zweer ik maak je af. Toszz [afbeelding]".
In zijn tiener jaren realiseerde hij zich dat hij toch echt een Nederlander was, wat veel spiegelogische spanningen veroorzaakte. Wat uiteindelijk het begin van zijn haat is geworden jegens moslims. Hij was niet de persoon die hij van binnen voelde.
Ombouwen is op dit moment niet mogelijk en daarom startte hij de PVV. Onder het motto....
"Ik geen moslim, niemand moslim."
Ongelofelijk maar waar
Stond in de Privéniet dat ik die lees...
[afbeelding][afbeelding]
Ging over jou Crosslurk/post moment Fok!/MFquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:16 schreef Worldbeater het volgende:
Je bent je wilde haren toch kwijt.![]()
Sex en ikookhier.![]()
:+
M Flikker alles maar weg als je niet weet wat het is of waar het bij hoortquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
V Oude schoenen M ze lopen zo fijn, het zijn mijn lievelingsschoenen
V jassen M Als ik aan de motor ga knutselen, bij het klussen in de tuin
V rondslingerende schroefjes M Waar horen de schroefjes bij, die had ik nog kunnen gebruiken
V stukken papier M Staat vast nog wel iets belangrijks op
En ik heb vakantiequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen.![]()
Verschil moet er wezen.
Vanochtend vroeg bijna te laat@werk, maar toch nog zorgvuldig een goede, lekkere en gezonde lunch gemaakt ..
.. zegt mijn collega ruim voor de lunch, terwijl ik nog vier uur moet werken..
Ga jij straks maar naar huis, uurtje van gisteravond compenseren.[afbeelding]![]()
Dus ik zit thuis aan de lunch, en heb weekend!!!!!!!!!! [afbeelding]
[..]
OUD - al tig keer hier gepostquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, Kawasaki rijders.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Jij werkte toch bij de stadswacht?quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis dat Bazzie naar Alkmaar is voor een zaadbal onderzoek.
Zeker.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:28 schreef bvvt het volgende:
OUD - al tig keer hier gepost
Hihihihhiihihhiquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker.![]()
En ik heb hier ook al 10427 keer gepost.![]()
Maar voor -XX- is altijd iedere dag weer nieuw. How nice.![]()
En ik wist niet of Pimpah hem al gezien had.![]()
Stage eerste en vakantie dagjes vrij etc gespecialiseerde transportbedrijf oidquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij werkte toch bij de stadswacht?Of nu bij dat gespecialiseerde transportbedrijf oid
(neem aan dat je daar je rug mag verneuken ofzo
)
Verder @ reacties ...![]()
![]()
![]()
Tis dat Bazzie naar Alkmaar is voor een zaadbal onderzoek.
Al 3 keer vanuit een link van jou, en daarnaast nog zeker 7 keer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef Worldbeater het volgende:
En ik wist niet of Pimpah hem al gezien had.![]()
Maar iedere keer voelt anders als je zo jong bent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:44 schreef worldpimber het volgende:
Al 3 keer vanuit een link van jou, en daarnaast nog zeker 7 keer.
Is me moeder ook nooit blij mee als ik haar keukenapparatuur gebruik.(op welke manier dan ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:03 schreef Worldbeater het volgende:
Koken is topsport, en draait om timing.![]()
Terwijl bijna alles klaar is moet je dus niet nog een glazen maatbeker nodig hebben voor doperwtjes, terwijl er nog voorvorkolie in zit. Dat was even buffelen met de afwas. Topsport en timing.![]()
Een mes om een schroef los/aan te draaien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef Geerd het volgende:
Is me moeder ook nooit blij mee als ik haar keukenapparatuur gebruik.(op welke manier dan ook)
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een mes om een schroef los/aan te draaien.![]()
![]()
Het is vrijdag Rib-i's Porno maak uurtjequote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
Onderweg naar huis.
Ik: Goh vind je motors ook mooi dan?
Chauffeur: Nee ik heb der niks mee, toen ik 4 lessen had gehad zei die, als ik af wou rijden eerst me theorie moest halen.![]()
Daar had ik geen zin in gewoon geldtrekkerrij.
Ik: Zei maar niks:P
Chauffeur: Als je je auto kunt rijden kun je ook wel motor rijden en die helm vind ik ook niks.![]()
Als ik motor wil rijden is dat zonder helm en zoon een met een breedstuur, waar je voeten lekker naar voren steken.
Toen wist ik genoeg verder maar niks gezecht.
![]()
Ik vind het altijd zo wazig dat ze overal met een hamer op gaan slaan.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet achterop geweest bij vriendlief.
Zouden ze ook bij vrouwen moeten doen, weten ze wanneer ze hun waffel moeten houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo wazig dat ze overal met een hamer op gaan slaan.
Lamp zit niet goed: Sla er maar een keer tegen met een hamer
Ketting zit verkeerd: Gewoon een keer tegenaan meppen met een hamer
Olietank zit iets te ver naar rechts: Hier heb je een hamer.
Of is dat normaal en doen ze dat altijd bij motoren?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:14 schreef BazzieK het volgende:
Zouden ze ook bij vrouwen moeten doen, weten ze wanneer ze hun waffel moeten houden
Bepaald slag. En een schepje er bovenop voor de teevee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het altijd zo wazig dat ze overal met een hamer op gaan slaan.
Lamp zit niet goed: Sla er maar een keer tegen met een hamer
Ketting zit verkeerd: Gewoon een keer tegenaan meppen met een hamer
Olietank zit iets te ver naar rechts: Hier heb je een hamer.
Of is dat normaal en doen ze dat altijd bij motoren?
Je kan een Wii winnen als je deze avatar voert en gemeld heb bij Fok!Gamesquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Avart motorbloempje.[afbeelding]
Wie jat van wie, of is het 1 grote Wii orgie voor fokkers?![]()
safe sexquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik wil wel achterop, maar niet zonder helm.![]()
Das niet nodig.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:14 schreef Worldbeater het volgende:
Avart motorbloempje.[afbeelding]
Wie jat van wie, of is het 1 grote Wii orgie voor fokkers?![]()
*uch*quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
Onderweg naar huis.
Ik: Goh vind je motors ook mooi dan?
Chauffeur: Nee ik heb der niks mee, toen ik 4 lessen had gehad zei die, als ik af wou rijden eerst me theorie moest halen.![]()
Daar had ik geen zin in gewoon geldtrekkerrij.
Ik: Zei maar niks:P
Chauffeur: Als je je auto kunt rijden kun je ook wel motor rijden en die helm vind ik ook niks.![]()
Als ik motor wil rijden is dat zonder helm en zoon een met een breedstuur, waar je voeten lekker naar voren steken.
Toen wist ik genoeg verder maar niks gezecht.
![]()
We need your picture to see if you are a good person.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef JamesBrownie het volgende:
IWat zijn jullie toch ongelooflijk vriendelijk tegen een aardige jonge vrouw!
Ik dacht al laat ik Wii in de post noemen. Ik weet wat dat is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:40 schreef worldpimber het volgende:Jaja, WB begint ouder te worden.
Bloempje denkt dat ze kans maakt er 1tje te winnen, want ze heeft het al zo zwaar dus dat kan er altijd wel bijquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht al laat ik Wii in de post noemen. Ik weet wat dat is.![]()
![]()
Net de Hayabusa meneer op visite gehad.
Ineens lekte de Trident koelvloeistof. Zat de dop er niet helemaal goed op.![]()
De secondant voor wie de motor is, verwachte een nieuwe motor zonder schuurtje op de uitlaat etc.
Soms zit alles tegen. Maar volgens mij bellen ze morgen wel dat ze het doen.![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan mijn foto nu niet meer posten, dat ligt niet aan jullie, maar aan mij![]()
aangezien ik al een aantal keren heb gezegd dat ik dat niet zou doen, kan ik er vrij zeker van zijn dat er misbruik van gemaakt wordt als ik het nu wel doe. Vandaar
Waarom koopt ze dan geen jongere en oliegeile Trident voor 1.500?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:13 schreef worldpimber het volgende:
Bloempje denkt dat ze kans maakt er 1tje te winnen, want ze heeft het al zo zwaar dus dat kan er altijd wel bijEn dan ook nog die hele grote investering in die GSXF van 1850
![]()
Dat was dan nog voordat ze die vreetbuien kreeg van de verhuizing.quote:
Toch zit er meer achter.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan mijn foto nu niet meer posten, dat ligt niet aan jullie, maar aan mij![]()
aangezien ik al een aantal keren heb gezegd dat ik dat niet zou doen, kan ik er vrij zeker van zijn dat er misbruik van gemaakt wordt als ik het nu wel doe. Vandaar
quote:He wb, je brengt het leuk moet ik zeggen.
Ik had je al gemaild dat ik hem zou willen bekijken, ik heb
morgen(ochtend) nog wel tijd.
Laat even wat van je horen, ook als je al een klantje hebt
mvrgr
Nee, ik wil gewoon niet dat mijn foto overal rondzwerft op internet, ik wil ook niet dat iedereen kan zien dat ik ik ben en niet iemand anders, dat anonieme is best prettig.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Toch zit er meer achter.![]()
Je mag mij wel hebben hoor.![]()
Je hebt wel veel borsthaar voor iemand met een kutje.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een kutje, maar dat hoeft niemand te weten.![]()
![]()
Ben jij ff blij dat je geen ban meer hebt.quote:
Ik hoor door het bos de bomen niet meer.quote:
Dat scheer ik dan ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Je hebt wel veel borsthaar voor iemand met een kutje.![]()
Doe maar ff een foto anoniem mailenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon niet dat mijn foto overal rondzwerft op internet, ik wil ook niet dat iedereen kan zien dat ik ik ben en niet iemand anders, dat anonieme is best prettig.
Doe eens ff die witte shizzle bij je tetten wegzonnebankenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Kijk, dit ben ik, op vakantie dit jaar met mijn zatte kop, in het donker, dus vrij onherkenbaar.
Veel plezier ermee.
[afbeelding]
Was het eerste dat opviel. Kan ook zijn dat ik gewoon fout afgetraind ben qua gezichtsveldquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee.
Je bedoelt het randje van mijn jurk dat omhooggekruld zit?
Of dat heel kleine witte streepje van mijn bikini dat je nauwelijks ziet?
Dat bedoel ik nou, altijd moet er met die foto's gekloot wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Ok, voordat WB aan de slag gaat om hem zo te spiegelen dat je het gezicht kunt zien.![]()
[afbeelding]
Mijn poging![]()
Ik zei nog zo, mail hem ffquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, altijd moet er met die foto's gekloot worden![]()
Hmm, duidelijkere foto om te bevestigen is toch echt nodigquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Even voor de duidelijkheid
1 is mijn jurkje dat omhoog gekruld is.
2 is het streepje van mijn bikini.
[afbeelding]
Overigens vind ik het wel leuk als mijn tieten een andere kleur zijn dan de rest van mijn lijf, dan zie ik tenminste dat ik bruin geworden ben.
Ik wilde net vragen of ik goedgekeurd ben...quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm, duidelijkere foto om te bevestigen is toch echt nodig
jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of ik goedgekeurd ben...![]()
quote:
Wat moet het verklaren volgens jou?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
te slowe slowchattopicsVerklaard een hoop in ieder geval
mowattes?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat moet het verklaren volgens jou?
Ik lul hier wel vaker en dan zit mijn praatgraagheid me meestal niet zo hoog.
Maar het ging hier over motoren he![]()
blaatquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Parachutes.
Ja.quote:
Voor wat we kunnen zien is dit goed!! Door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wilde net vragen of ik goedgekeurd ben...![]()
Pfoe, dat is een hele opluchting!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor wat we kunnen zien is dit goed!! Door naar de volgende ronde.![]()
[afbeelding]
Ik ben trouwens weg, verdere replies worden afgehandeld door Pimber of Bazziek.![]()
Ik zit er al klaar voor:quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weg, verdere replies worden afgehandeld door Pimber of Bazziek.![]()
Jij mag ook wel hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:54 schreef hicham het volgende:
Maar je hebt nog zoveel te laten zien [afbeelding]
Oh wacht, Pimber en Bazziek [afbeelding]
Deze post begrijp ik helemaal nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:08 schreef hicham het volgende:
Als Bazziek binnen die referentie valt dan is uw opmerking incorrect [afbeelding]
[afbeelding] <--> [afbeelding]
Duidelijk tijd voor pitjeskaas![]()
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Deze post begrijp ik helemaal niet
Denk dat ik je binnenkort maar weer eens een blauw oog moet swaffelenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:08 schreef hicham het volgende:
Als Bazziek binnen die referentie valt dan is uw opmerking incorrect [afbeelding]
[afbeelding] <--> [afbeelding]
Duidelijk tijd voor pitjeskaas![]()
![]()
Deze vind ik eigenlijk ook wel nice, weet zo niet wat het moet voorstellen maar wel nice jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Kijk, dit ben ik, op vakantie dit jaar met mijn zatte kop, in het donker, dus vrij onherkenbaar.
Veel plezier ermee.
[afbeelding]
De dikke darm van Sugar Lee Hooper na het verorberen van een komkommer met haar sluitspierquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk ook wel nice, weet zo niet wat het moet voorstellen maar wel nice ja
Wat moe tik sms-enquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doet eens terug smsen voordat ik ga sloapeh![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat moe tik sms-enWelterusten ofzo
[sms]
Welterusten Bas
[/sms]
Ik zie een posticon!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Jeetje, echte manne he?
Daar wil je alweer die Gelredome meet zeker.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
parti @ Haarlem vandaag![]()
Is je blauwe oog al herstelt van die keer dat je over het opstapje struikelde @ Hoogvliet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk dat ik je binnenkort maar weer eens een blauw oog moet swaffelen
Wie, wat, hoe, waar, en waarom zijn wij niet uitgenogdigd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
parti @ Haarlem vandaag
College![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR= dieseltje zo vroeg op de ochtend?![]()
Aha, tja nog jong en last van de odol.quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:49 schreef Cageon het volgende:
Speciaal voor U allen
http://uk.youtube.com/watch?v=cpzlW3_RsC0&mode=related&search=
http://uk.youtube.com/watch?v=w1lFE63xj9g&NR=1
Ja idd en wat voor een!quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, tja nog jong en last van de odol.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Verzorg een goed(e daad) ontbijtje dan.quote:
Het daalt vanzelf hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verzorg een goed(e daad) ontbijtje dan.![]()
[dit filmpje werd mede mogelijk gemaakt door snelwagen]![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
parti @ Haarlem vandaag [afbeelding][afbeelding]
College![]()
Rare provider JSE.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:48 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
In mijn telefoon staat J.s.e O.M 30 jaar
Gefeliciteerd![]()
Net gaatje onder de uitlaat van de auto gechecked, foto's volgen, eerst nieuwe uitlaat eronder zettenquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rare provider JSE.![]()
Ik was, maar heb toch geen zin om naar de motordealer te rijden voor een extra check.
Suikerpinda's en koffie.![]()
![]()
Oke, pumping it up.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:01 schreef Cageon het volgende:
Het daalt vanzelf hoor
Morgen zal anders verlopen [afbeelding]
Kan je vriendin niet even op hoge hakken langs de Kwikfit?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:55 schreef Rib-i het volgende:
Net gaatje onder de uitlaat van de auto gechecked, foto's volgen, eerst nieuwe uitlaat eronder zetten
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:48 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
In mijn telefoon staat J.s.e O.M 30 jaar
Gefeliciteerd![]()
Jij kent OPM nog niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:08 schreef Cageon het volgende:
Congratulationz OPM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nog even wachten en je hebt de leeftijd bereikt om zo te gaan rijden:
[afbeelding]![]()
Kenker, die wilde ik plaatsenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
Jij kent OPM nog niet.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij kent OPM nog niet.![]()
[afbeelding]
donequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut, die wilde ik plaatsen
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/180538
WB heeft zich gemeld, nog iemand een kutopmerking plaatsen??![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |