abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:31:16 #81
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53092522
Ja, nu de secularisering onder Moslims doorzet zal het toch wel fiks gezellig worden met die clubs.
pi_53092562
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef Floripas het volgende:
Ja, nu de secularisering onder Moslims doorzet zal het toch wel fiks gezellig worden met die clubs.
Secularisering heeft haar roots in de moslimwereld mop.
pi_53092597
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:26 schreef Super7fighter het volgende:
Ex-moslims keren zich tegen Ehsan Jami

(Novum) - Een groep van ex-moslims heeft zich verenigd om stelling te nemen tegen Ehsan Jami's comité van ex-moslims. De leden vinden dat Jami het recht om afstand te nemen van een godsdienst gebruikt als dekmantel om moslims te beledigen en te stigmatiseren. De groep houdt maandag in de moskee El Oumma in Amsterdam-Slotervaart een persconferentie om haar standpunt toe te lichten.

De betrokken ex-moslims komen oorspronkelijk uit Iran, Marokko en Turkije. "Het is belangrijk om een tegengeluid te laten horen tegen Ehsan Jami en Afshin Ellian", verklaart de uit Iran afkomstige Behnam Taebi. Volgens de 30-jarige beledigen Jami en Ellian moslims 'categorisch'. Ook zouden ze moslims stigmatiseren door ze als 'gewelddadig' en 'terroristisch' af te schilderen.

De groep bestrijdt dat 'islamverlaters' vaak het slachtoffer worden van geweld en bedreiging. PVV-leider Geert Wilders, rechtsgeleerde Afshin Ellian en Jami zouden bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en de samenleving polariseren. Discriminatie van moslims zouden ze door hun optreden acceptabel maken. Zij roepen op de polarisatie te doorbreken en bij te dragen aan respect en solidariteit tussen bevolkingsgroepen.

Op de persconferentie zal ook de voorzitter van de Vereniging van Imams aanwezig zijn, evenals vertegenwoordigers van de Unie van Marokkaanse Moskeeën in Amsterdam. Een woordvoerder van de laatste organisatie laat weten dat 'vrij zijn in de keuze die je maakt als mens hoog in het vaandel staat binnen de islamitische levenswijze'.

Een dag na de persconferentie wordt Jami's comité van ex-moslims in Den Haag opgericht. Jami wil hiermee andere ex-moslims helpen. Afvalligen durven volgens hem nauwelijks naar buiten te treden uit angst voor reacties uit de moslimwereld. In een interview noemde hij de profeet Mohammed onlangs een crimineel en vergeleek hij hem met Saddam Hussein en Osama bin Laden.

Bron: http://binnenland.nieuws.(...)ich_tegen_Ehsan_Jami

Zelfs ex-moslims keren zich nu tegen Jami, en de propagandisten Afshin Ellian en Leon de Winter.

Ehsan Jami lijkt politiek geflopt en verbaal gestompt. Hoe kijken jullie tegen deze laatste ontwikkelingen aan?
Ex Moslims in een moskee....
Das net zoiets als ex Jehova's die gaan kaartleggen in een koningshuis
of een exchrristen in de kerk.

leuk geensceneerd artikeltje maar de "ex" mag dus wel uit de TT verwijdert worden

gematigde?Moslimskeren zig tegen Ejhsan Jahmi is beter op zijn plaats.
Maar dat wisten we al, de klappen heeft hij letterlijk al gehad.

Bij welke helft die moskee thuishoort: ‘Helft moskeeën in handen van fundamentalisten’
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:56:27 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_53093035
Het is duidelijk dat hier geen animo voor is. Laten we zeggen dat er 10/20 afvalligen in heel Nederland zijn. Er zijn er meer die een burqa dragen, dus waar hebben we het over?

Romige Jami moet dus even stoom afblazen en over gaan tot de orde van de dag.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_53095045
Heb jij al een mooie Ramadan-topic gemaakt??
Before all else, be armed.
pi_53096978
Mensen die uit de islam stappen worden met de dood bedreigd
pi_53097561
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:31 schreef Floripas het volgende:
De meest extreem-seculiere partijen zijn in Islamitische landen te vinden, al jaren. En leden daarvan zijn gewoon moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53097593
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is duidelijk dat hier geen animo voor is. Laten we zeggen dat er 10/20 afvalligen in heel Nederland zijn. Er zijn er meer die een burqa dragen, dus waar hebben we het over?

Romige Jami moet dus even stoom afblazen en over gaan tot de orde van de dag.

²
Tis in ieder geval goed nieuws dat die ex-moslims niets van deze romige jami moeten hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:26:04 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53097606
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Secularisering heeft haar roots in de moslimwereld mop.
Dat weet ik. Nou en?
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:27:02 #90
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53097624
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zitten er al meer op Fok.
pi_53097669
Het is trouwens niet verboden om uit de islam te stappen. Sterker nog het is verboden om mensen proberen te dwingen moslim te zijn ( zich voordoen als) , blijven of worden. Het is ook nutteloos om dat te doen van welk perspectief dan ook.
pi_53097693
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven hakkendraagster.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:35:55 #93
13462 BansheeBoy
pi_53097827
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Op Fok! zit er maar één, en dat hij niet helemaal helder is hoeven we niet over te discussieren als je in ogenschouw neemt dat de romige persoon in kwestie altijd overgaat tot schelden en beledigen: Double-Henix.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_53097893
Ik ken er 2.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:39:56 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53097959
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ex Moslims in een moskee....
Das net zoiets als ex Jehova's die gaan kaartleggen in een koningshuis
of een exchrristen in de kerk.

leuk geensceneerd artikeltje maar de "ex" mag dus wel uit de TT verwijdert worden

gematigde?Moslimskeren zig tegen Ejhsan Jahmi is beter op zijn plaats.
Maar dat wisten we al, de klappen heeft hij letterlijk al gehad.

Bij welke helft die moskee thuishoort: ‘Helft moskeeën in handen van fundamentalisten’
aaah, dus omdat er een ruim aantal britse moskeeën fundamentalistische banden heeft betekend dat dat een ex-moslim die hier in Nederland in een moskee spreekt geen ex-moslim kan zijn ?
pleased to meet you
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:40:50 #97
13462 BansheeBoy
pi_53097968
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Floripas het volgende:
Ik tel er al vier. Minstens.
Heb je ook namen (en adressen)?

²
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:42:22 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53098016
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb je ook namen (en adressen)?

²
Nakur_de_Islani, Double-Helix, KlowJow en Iblardi.
En voor de rest weet ik het gewoon niet.
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:45:38 #99
13462 BansheeBoy
pi_53098102
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nakur_de_Islani, Double-Helix, KlowJow en Iblardi.
En voor de rest weet ik het gewoon niet.
KlowJow ook???????????

Nooit geweten dat hij Moslim is/was.

²
pi_53098870
Ik ben ook ex-moslim.

Althans volgens de logica van Bansheeboy, want we worden allemaal als moslim geboren. Mijn moeder vond die baard maar niks, dus die heeft ze vlak na mijn geboorte maar afgeschoren en me naar een kerk gebracht alwaar ik werd omgedoopt tot rooms katholiek. Aangezien ik daar op latere leeftijd zelf een dikke vette streep doorheen heb getrokken, ben ik nu dus een ex-moslim/christen, en naarstig op zoek maar een ex-vrouw.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')