Bron?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Immers, als men de bronnen erop na leest (ook de Koran trouwens) is Mohammed zeker een moordenaar en een pedoseksueel te noemen. Als je vertelt waarom je veel zaken uit de islamitische traditie verwerpelijk vindt, kan een moslim dit wederom als een belediging opvatten.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2007 08:32 schreef sigme het volgende:
Als je alles onder een vergrootglas legt krijg je vanzelf brandjes.
Publiekelijk varkensvlees laten eten!quote:Op maandag 10 september 2007 11:28 schreef osho het volgende:
ik wil eerst bewijs dat het wel echte ex-moslims zijn
Waarom? Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 10 september 2007 11:28 schreef osho het volgende:
Jij bent echt een toonbeeld van humor.quote:Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Publiekelijk varkensvlees laten eten!
Eerst bewijzen dat Jami wel echt een moslim is geweest?quote:Op maandag 10 september 2007 11:28 schreef osho het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent echt een toonbeeld van humor.
Goed punt!quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst bewijzen dat Jami wel echt een moslim is geweest?![]()
Gewoon aandachttrekkerij.quote:Op maandag 10 september 2007 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Ehsan Jami werkt aan homofilm
http://www.nu.nl/news/122(...)kt_aan_homofilm.html
Was dat niet een idee van Hirsi Ali voor Submission 2?
Erg origineel is hij niet.
Homoseksualiteit in de Islam? Zoiets als ik die een film maakt over homoseksualiteit binnen het calvinisme.quote:Op maandag 10 september 2007 11:41 schreef Triggershot het volgende:
Ehsan Jami werkt aan homofilm
http://www.nu.nl/news/122(...)kt_aan_homofilm.html
Was dat niet een idee van Hirsi Ali voor Submission 2?
Erg origineel is hij niet.
Dat dusquote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef CLM het volgende:
Beetje vreemd dat ze dit in een Moskee doen.![]()
Het lijkt me eerder een gepland "zaakje" om hem verder zwart te maken.
Precies en van dat treurige feit wordt handig ge(mis)bruikt door een ambitieuze niet al te intellectuele tiener, die daarop volgend weer de nieuwe vijand van een ziekelijk verbond van extreem-links en wat fundi's is.quote:Op maandag 10 september 2007 11:59 schreef NLweltmeister het volgende:
Ik vind die Jami eigenlijk ook niks, en Elian al helemaal eng, maar laten we niet de hoofdreden van deze 'zaak' vergeten, het feit dat je met de dood bedreigd wordt als je de islam wil verlaten.
Dat is het grote schandaal
Oei, zet jij even het mes in de profetische traditie zonder het zelf te beseffen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou zelf overigens de uitdrukking "aandacht maakt hoeren" gebruiken, maar daar ben jij te schattig voor.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerst bewijzen dat Jami wel echt een moslim is geweest?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |