Neequote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef DJ_ het volgende:
krijg ik nu een prijs omdat ik geen eternal sonata titel heb genomen ?
quote:
Subtitles?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:11 schreef apengek het volgende:
bioshock moest gisteren updaten. weet iemand waar deze update voor was??
Ziet er wel leuk uit eigenlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Battlefield: Bad Company: Direct Feed Alpha Gameplay HD
ZOMG!!!!!!!!!
Alleen de framerate kakt behoorlijk in maar voor de rest: wow.
Je krijgt een prijs als je Worms gaat kopenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef DJ_ het volgende:
krijg ik nu een prijs omdat ik geen eternal sonata titel heb genomen ?
eerst mijn pc makenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je krijgt een prijs als je Worms gaat kopen![]()
Co-op heavenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Die screens had ik al gepost![]()
![]()
Maar co-op FTW![]()
Halo 2 wordt nog wel veel gespeeldquote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, schatteboutjes, wordt Halo 2 nog veel online gespeeld? (3e meest online gespeelde game ofzoiets? Maar is dat nog steeds het geval sinds de beta van 3 en sowieso deeltje 3 die er aan zit te komen?)
Weet iemand dat?
En hoe zit het met die mappacks? Premium mappacks? Wat heb je daarvoor nodig om te downloaden?
Wordt nog zat gespeeld, en je hebt Xbox Live nodig voor die packs, Halo 2 kan je trouwens van mij nog kopen, heb hem hier liggen als je het nog nodig hebt.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg, schatteboutjes, wordt Halo 2 nog veel online gespeeld? (3e meest online gespeelde game ofzoiets? Maar is dat nog steeds het geval sinds de beta van 3 en sowieso deeltje 3 die er aan zit te komen?)
Weet iemand dat?
En hoe zit het met die mappacks? Premium mappacks? Wat heb je daarvoor nodig om te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |