Ik zit ook hier in mijn PJ's maar ben ook ziek.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:45 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis echt niet te geloven he
kwart voor 3 en nog niet klaar met t aankleden
vroeger zat iedereen gedouched en aangkleed om half 10 aan tafel
Jaap moet toch ook inzien dat hij en Huub duizend keer beter en sterker zijn dan hij en Dennis. Het enige struikelblok is Lieke volgens mij.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub sprak gisteren ook lovend over hem..
Jaap speelt een rol en kan zich heel makkelijk omschakelen, dat vond hij een groot pluspunt in het spel.
Ik hoop wel dat Jaap nu weer terugschakeld naar Huub en Lieke...
Alles van Lieke komt geforceerd overquote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap moet toch ook inzien dat hij en Huub duizend keer beter en sterker zijn dan hij en Dennis. Het enige struikelblok is Lieke volgens mij.
Lieke en Jaap samen werkt niet.
Dat geslijm van Lieke bij Jaap nu komt ook zo geforceerd over.
oudbewonersquote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap blijft maar bezig: Ik ben boos, ik ben boos, hoe durven ze.
Jaap zegt dat Huub en Lieke weer zijn vrienden zijn, hij heeft andere vijanden op dit moment.
Wat een achterlijke klootviool is het toch ook. Het siert Huub hoor maar hij kon van mij een schop na krijgen. Een Natasiaschop maar dan goed raak.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap blijft maar bezig: Ik ben boos, ik ben boos, hoe durven ze.
Jaap zegt dat Huub en Lieke weer zijn vrienden zijn, hij heeft andere vijanden op dit moment.
grappigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
OK, omdat niemand geïnteresseerd is schrijf ik het toch.
Jaap heeft gisteren een brief van me gekregen waar in in schaaknotatie stond geschreven
3 september heb je het spel verloren
Alleen Huub en Lieke aanvallen is een fatale blunder
Ik denk niet dat de buren door zullen hebben dat dit geheimschrift is.
In het begin deed je het zo aardig.
Je speelt gekkenspel.
Zou goed kunnen, ik kan er niet wakker van liggen. Jaap is voor mij totaal door de mand gevallen sinds zijn "vriendschap" met Dennix.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oudbewoners
waarschijnlijk tas en ilona
Dit begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Jaap heeft gisteren een brief van me gekregen waar in in schaaknotatie stond geschreven
Je speelt gekkenspel.
Wat staat er dan in 'geheimschrift'quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
in iid geval natasiaquote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Jaap te horen heeft gekregen dat sommige bewoners psychische schade hebben opgelopen, ze hebben alleen geen namen genoemd.
Jawel, we waren wel benieuwd! Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
Een schaaknotatiequote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
Weet ik veel, ik ben net een dag oud.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Een schaaknotatiehoe ziet zoiets er uit?
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
En hoe had je het dan opgeschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |