Ik had zo'n twintig jaar terug een moodwatch, van Fossil als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
Ik snap nou werkelijk niet dat ze zo onder de indruk zijn van de moodring. Die verkleurt gewoon door lichaamswarmte.
Zei hij dat dan.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef riri het volgende:
Huub heeft informatie doorgekregen van achter...Jaap is geschrokken en is er achter dat hij de verkeerde weg was ingeslagen met Dennix
tis echt niet te geloven hequote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef rooie3 het volgende:
Zo Dennis heeft na twee en half uur eindelijk een broek aan.
Bleef hij ook gezellig in handdoekje en roze onderbroek rondlopen?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:43 schreef rooie3 het volgende:
Zo Dennis heeft na twee en half uur eindelijk een broek aan.
Groene had hij vandaag aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Bleef hij ook gezellig in handdoekje en roze onderbroek rondlopen?
Vroeger had je gewoon kuilen in de weg, nu liggen er drempelsquote:Op donderdag 6 september 2007 14:45 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis echt niet te geloven he
kwart voor 3 en nog niet klaar met t aankleden
vroeger zat iedereen gedouched en aangkleed om half 10 aan tafel
Als het helpt om DGK te laten voortbestaan.... Ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus op DGK stemmen als beste programma???
Het programmanummer is overigens wel typerend.... # 100... het schijthuis dus
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Vroeger had je gewoon kuilen in de weg, nu liggen er drempels
Huub sprak gisteren ook lovend over hem..quote:Op donderdag 6 september 2007 14:49 schreef riri het volgende:
Wat Jaap ook naar Huub heeft gedaan Huub blijft hem als een broer behandelen...heel aardig dus
Ik zit ook hier in mijn PJ's maar ben ook ziek.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:45 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis echt niet te geloven he
kwart voor 3 en nog niet klaar met t aankleden
vroeger zat iedereen gedouched en aangkleed om half 10 aan tafel
Jaap moet toch ook inzien dat hij en Huub duizend keer beter en sterker zijn dan hij en Dennis. Het enige struikelblok is Lieke volgens mij.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub sprak gisteren ook lovend over hem..
Jaap speelt een rol en kan zich heel makkelijk omschakelen, dat vond hij een groot pluspunt in het spel.
Ik hoop wel dat Jaap nu weer terugschakeld naar Huub en Lieke...
Alles van Lieke komt geforceerd overquote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap moet toch ook inzien dat hij en Huub duizend keer beter en sterker zijn dan hij en Dennis. Het enige struikelblok is Lieke volgens mij.
Lieke en Jaap samen werkt niet.
Dat geslijm van Lieke bij Jaap nu komt ook zo geforceerd over.
oudbewonersquote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap blijft maar bezig: Ik ben boos, ik ben boos, hoe durven ze.
Jaap zegt dat Huub en Lieke weer zijn vrienden zijn, hij heeft andere vijanden op dit moment.
Wat een achterlijke klootviool is het toch ook. Het siert Huub hoor maar hij kon van mij een schop na krijgen. Een Natasiaschop maar dan goed raak.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Jaap blijft maar bezig: Ik ben boos, ik ben boos, hoe durven ze.
Jaap zegt dat Huub en Lieke weer zijn vrienden zijn, hij heeft andere vijanden op dit moment.
grappigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
OK, omdat niemand geïnteresseerd is schrijf ik het toch.
Jaap heeft gisteren een brief van me gekregen waar in in schaaknotatie stond geschreven
3 september heb je het spel verloren
Alleen Huub en Lieke aanvallen is een fatale blunder
Ik denk niet dat de buren door zullen hebben dat dit geheimschrift is.
In het begin deed je het zo aardig.
Je speelt gekkenspel.
Zou goed kunnen, ik kan er niet wakker van liggen. Jaap is voor mij totaal door de mand gevallen sinds zijn "vriendschap" met Dennix.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
oudbewoners
waarschijnlijk tas en ilona
Dit begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Jaap heeft gisteren een brief van me gekregen waar in in schaaknotatie stond geschreven
Je speelt gekkenspel.
Wat staat er dan in 'geheimschrift'quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
in iid geval natasiaquote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat Jaap te horen heeft gekregen dat sommige bewoners psychische schade hebben opgelopen, ze hebben alleen geen namen genoemd.
Jawel, we waren wel benieuwd! Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
Een schaaknotatiequote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
Weet ik veel, ik ben net een dag oud.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Een schaaknotatiehoe ziet zoiets er uit?
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:56 schreef Foolsmate het volgende:
Je speelt gekkenspel.
En hoe had je het dan opgeschreven?
Hoe weet je dat, bron?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
in iid geval natasia
en heeft de grootse oplichter van nl als juridisch adviseur
kijk maar ff
http://devriendenvanmatt.wordpress.com/about/
Dat vertrouw ik Huub wel toe en Jaap verdient niet beter.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:04 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ze Jaap hebben voorgehouden dat hij een boek kan schrijven over DGK.
Het grote speculeren is begonnen.
En wie weet speelt Huub wel een leuke mindgame.
Weet het niet zeker maar denk van wel...quote:Op donderdag 6 september 2007 15:05 schreef Sug4r het volgende:
Gaat Jaap ook naar Jensen?
Het kwartje valtquote:Op donderdag 6 september 2007 15:07 schreef Zora01 het volgende:
http://devriendenvanmatt.(...)-tjeerd-van-natasia/
![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef avonne het volgende:
Ik merk het al, ik heb een komisch niveau van Dennis.
Laat maar
Dit had je niet moeten schrijven.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij hebben ze de streamlock-verantwoordlijke (Flens?) vervangen. 1000% beter nu.![]()
![]()
Nope, ik vind het programma in de huidige staat bagger, en op TV al helemaal...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als het helpt om DGK te laten voortbestaan.... Ja.
Ik vermaak me met dit programma. Jij toch ook?
Dat denk ik ook. En nu blijkt dat het gras al voor zijn voeten is weggemaaid voordat hij het betreden kan.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:04 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat ze Jaap hebben voorgehouden dat hij een boek kan schrijven over DGK.
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:06 schreef avonne het volgende:
Ik merk het al, ik heb een komisch niveau van Dennis.
Laat maar
Jaap weet inmiddels ook dat men binnenkort mag SMS'en en een favo bewoner kunnen kiezen, daarover is hij ook flink pissed.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En nu blijkt dat het gras al voor zijn voeten is weggemaaid voordat hij het betreden kan.
Maar wat had hij dan verwacht? Dat niemand anders op dit lu-mi-neu-ze idee zou komen? Een petieterug peutje naïef.
Dat geklepper is niet veel beterquote:Op donderdag 6 september 2007 15:19 schreef AnTjUh het volgende:
zow lekker een middaggie geen gelebber
Hij is ziekjes, maar waarom ligt hij niet in zijn eigen bed?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:19 schreef AnTjUh het volgende:
brian ligt weer op bed zoals gewoonlijk
bij gebruik van morfine kan wel een je orientatie gevoel kwijt rakenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is ziekjes, maar waarom ligt hij niet in zijn eigen bed?![]()
Ziek van heimwee naar Natasja.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is ziekjes, maar waarom ligt hij niet in zijn eigen bed?![]()
Pammetjes ok, maar morfinequote:Op donderdag 6 september 2007 15:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
bij gebruik van morfine kan wel een je orientatie gevoel kwijt raken
Dope is dopequote:Op donderdag 6 september 2007 15:26 schreef NG het volgende:
Brian: Kun je mij een advil geven
Amanda: tuurlijk, ik neem er zelf ook 1
Brian: Waarom?
Amanda: *negeer*
Zou amanda denken dat het snoepjes zijn?
pammetjes werkte niet meerquote:
Jaap is niet slim.Jaap verliest met Dennis echt alles.Als hij samenwerkt met Huub heeft hij nog een grote kans om te winnen.Huub hoeft in de eindfase dan maar een klein foutje te maken en weg is Huub.Maakt hij nou een fout dan hebben Dennis en Jaap er niks aan,want de fans van Huub gaan nooit over op hun.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weet inmiddels ook dat men binnenkort mag SMS'en en enfavo bewoner kunnen kiezen, daarover is hij ook flink pissed.
Hij zei tegen Dennix dat ze Huub echt weg moeten pesten omdat ze anders niet kunnen winnen.
Let the games begin.
En bij tijd n wijlen wat coke, dan voelt íe zich de Schepper himself..quote:Op donderdag 6 september 2007 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
pammetjes werkte niet meer
nu zet hij elke dag een shot
voor morgen, als hij er weer bij moet zijn geven ze hem wat speed
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda ten voeten uit.
15:08 - “Die ken ik niet”
“Zullen we een film kijken?”, oppert Huub. “Geen flauwe komedie”, reageert Amanda. De keuze laat hij aan de dames over; Lieke en Amanda mogen kiezen. Wat een eensgezindheid weer. “Chickfilmchickflick”, oppert Huub. “Die ken ik niet”, reageert de Amsterdamse. “Een vrouwenfilm”, legt hij uit. Oh, nou in dat geval…
Bron: VV.
Ik heb het zelf niet gehoord dus ging ik ervan uit dat VV de juiste info gaf, stom om dat te denken.quote:
Ericquote:Op donderdag 6 september 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
rara wie is dit
[afbeelding]
kleineFrankie
Leuke oproep, ik denk dat het beredruk gaat worden. Ze had het berichtje eigenlijk ook op de fora moeten plaatsen.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
het is nu toch saai op de streams dus ik dacht, even dit berichtje afkomstig van huubfeedsyourhead even plaatsen.
Geplaatst door: Zusje van Huub uit de gouden kooi | 6-9-07 om 13:52
Aan alle trouwe HUUB en LIEKE fans, ik zou zeggen zoals wij sms-ers zijn genaaid vraag ik alle fans naar Eemnes te komen daar ligt DGK naast de golfbaan. En wel zaterdag 8 sept as omstreeks 21 uur en dan met megafoons toeters en bellen en wat al niet meer om Huub en Lieke toe te roepen en schreeuwend ons sms geld terug te eisen of hun de contactpunten. Hoop op een grote opkomst, tot dan groeten Huub's familie
Helaasch, ik heb dan een feestje in Antwerpen. Anders was er ik uiteraard als de kippen bijquote:Op donderdag 6 september 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Leuke oproep, ik denk dat het beredruk gaat worden. Ze had het berichtje eigenlijk ook op de fora moeten plaatsen.
Doe ik nu toch voor haarquote:Op donderdag 6 september 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke oproep, ik denk dat het beredruk gaat worden. Ze had het berichtje eigenlijk ook op de fora moeten plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |