Zoiets van : "Dennis...Dennis... Je inhammen zijn zichtbaar."quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is zo bij zijn positieven als ze roepen dat zijn haar in de war raakt.![]()
ik ook..... hoop dat tie kwakend als een kikker opkomt... en van het podium afstapt met pussyquote:Op donderdag 6 september 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat het een totale afgang wordt.
Ligt eraan wat de redactie wil.De eerste keer was Jaap leuk bij Jensen en de tweede keer was er echt niks aan.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
(Verhalen over Huub en Lieke vertellen, dat zal het wel worden bij Jensen)
Whehe, ja..dat ie wakker schrikt omdat ie voelt dat z'n lokjes worden verschoven.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis is zo bij zijn positieven als ze roepen dat zijn haar in de war raakt.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Whehe, ja..dat ie wakker schrikt omdat ie voelt dat z'n lokjes worden verschoven.
"Waar ben ik? Leleleleleleleleleleleelelelele..leleleleleelelelelelele.....lelelelelelelelelelelelele."
Nou, dat geeft me dan in ieder geval de kans om even het huishouden te doen en eventueel te gaan sporten.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Tot drie uur zullen we wel opgezadeld worden met de grote Nadia (ik maak me klaar om bij Jensen op te treden ) show![]()
Sja, RTL he? One big happy family.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom gaan die fucking losers naar Jenssen....afgezaagde kutzooi
Ik verwacht anders nog wel een echtelijke ruzie over wie er voor de spiegel mag staan.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:28 schreef pullup het volgende:
Tot drie uur zullen we wel opgezadeld worden met de grote Nadia (ik maak me klaar om bij Jensen op te treden ) show![]()
Laten we gewoon hopen dat ze afgaan .quote:Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom gaan die fucking losers naar Jenssen....afgezaagde kutzooi
Das nie zo...want DGK word nog steeds door Talpa, medewerkers gerund.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, RTL he? One big happy family.![]()
Neem even wat gas terug Pumaquote:
Haha de eerste irritaties hadden we net al over wie het eerst onder de zonnebank mocht. Dennis mocht eerst maar het schoot volgens Nadia niet voldoende op waarop ze hem krenterig noemde omdat zij niet eerst mochtquote:Op donderdag 6 september 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik verwacht anders nog wel een echtelijke ruzie over wie er voor de spiegel mag staan.
Dennis zijn grootste zorg is nu toch zijn uiterlijk....Ik bedoel, van Jensen zeggen ze toch ook dat hij homo is, je weet nooit waar dit optreden toe leidt.![]()
Dat misschien wel maar aangezien ze ondertussen op RTL zitten.....? Ik dacht dat het enigszins verband had.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das nie zo...want DGK word nog steeds door Talpa, medewerkers gerund.
't Wordt tijd dat jij eens een ban krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:31 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Smerig vies schijtwijf. Anaal hoer....Billvingeraarster...Dennix waxer....echt gun weinig mensen het graf in...maar voor haar graaf ik hem zelfs nog wel haahaha....grapje hoor...maar ze is wel een afgelikte kEnkerhoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |