Ze is helemaal niet media geilquote:Op donderdag 6 september 2007 11:59 schreef pullup het volgende:
Nadia komt bijna klaar omdat ze op TV mag![]()
Ze heeft het er voor over dat ze volkomen afgekraakt word.
Als Jensen hem goed voor lul wilt zetten, dan moet die Jaap even achter laten, en Nix eerst alleen op laten komenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef riri het volgende:
Denk dat Dennix het bij Jensen heel zwaar te verduren krijgt....hij praat al zo moeilijk met veel mensen om hem heen,dat wordt in die uitzending helemaal zwaar....en als dat publiek dan loopt te joelen....
Meer is er inderdaad niet nodigquote:Op donderdag 6 september 2007 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jensen hem goed voor lul wilt zetten, dan moet die Jaap even achter laten, en Nix eerst alleen op laten komen![]()
morgenavondquote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef meisjezondernaam het volgende:
wanneer wordt dat jensen gedoe uitgezonden?? iemand enig idee? alvast bedankt..
Die kans is groot, Jensen kennendequote:Op donderdag 6 september 2007 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jensen hem goed voor lul wilt zetten, dan moet die Jaap even achter laten, en Nix eerst alleen op laten komen![]()
Dat zal wel geweldig zijn, als je Nadia met Amanda daarover ziet speculeren in de uitzending.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef Visual het volgende:
zal jensen het gesprek uitzenden over dat ze denken dat dennis homo is
't Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef Visual het volgende:
vooral dat ie vingers in z'n anus zo lekker vindquote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef Visual het volgende:
Gaat ze waarschijnlijk janken omdat 'r haar en make-up niet naar haar zin zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef pullup het volgende:
Ik vond de subtiele dis richting Nadia in de brief over het al aanwezig zijn van visagie ook wel mooi eigenlijk![]()
Ik verheug me nu al op zijn totale afgang daar.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef pullup het volgende:
Dennis zit zichzelf doodzenuwachtig nu al moed in te praten.
Verschroeid zou nog mooier zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:19 schreef riri het volgende:
en in slaap vallen dennix onder de zonnebank.....en er vuurrood onder vandaan komen
Ik hoop inderdaad dat het een totale afgang wordt.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op zijn totale afgang daar.![]()
Ik hoop dat ie flauwvalt tijdens de uitzending en dat Nadia een poging doet 'm te reanimeren. Wel voorzichtig natuurlijk, anders gaat 'r lipgloss door de war.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef pullup het volgende:
Dennis zit zichzelf doodzenuwachtig nu al moed in te praten.
Dennis is zo bij zijn positieven als ze roepen dat zijn haar in de war raakt.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie flauwvalt tijdens de uitzending en dat Nadia een poging doet 'm te reanimeren. Wel voorzichtig natuurlijk, anders gaat 'r lipgloss door de war.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |