abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53039247
Op RTL5 is nu een docu over anorexia. Erg heftig!
pi_53045491
Goedemorgen!!
Docu heb ik niet gezien, maar heb weleens wat gezien ook in het kader van studie en het is altijd zo heftig, onbegrijpelijk en je krijgt er ook zo'n dubbel gevoel van, lijkt me vreselijk....

Vanochtend 59,5 dus +0,1, na hardlopen 59,0 dat is historisch laag, maar dat vocht heb ik er ondertussen vast alweer bij gedronken. Dit moet alleen niet betekenen dat ik ga denken dat B&J niet slecht is voor je gewicht . Vandaag ook weer een beetje uitgerekend: 33 min. gelopen (alleen bij stoplicht gewandeld) en 5,75 km was het, mooi wel.
Het mooi kotsende meisje.
pi_53050063
Zo ik ben er ook weer. Weekend was waardeloos, was liever thuis gebleven . En inderdaad veel teveel gegeten: steeds mensen die aandringen dat je echt nog wel een koek of een hamburger mag. Eerste dag vergeten te ontbijten, vervolgens een pak stroopwafels op en dat soort geintjes. (per dag ongeveer 3a4000 gegeten vrees ik. En gewoon te moe om er iets van te denken)

Mn buik is bol, ik ben misselijk en voel me helemaal niet ok met al dat zand tussen mn tenen en overal. Ik ga lekker douchen, mn huiswerk maken en dan slapen. En komende week proberen de enorme schade eraf te krijgen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 9 september 2007 @ 15:26:12 #104
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53050339
Ik ben terug van een weekend weg vanwege een schoolproject, veel bier gedronken, patat gehad en een bbq gehad. Weinig mooie vrouwen, knap waardeloos.
Wel veel hardgelopen om foto's te maken bij het kanoen en zelf ook nog even gekanood maar niet gewonnen ik ben dus benieuwd wat het zal worden.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 9 september 2007 @ 16:54:16 #105
177846 colette
kloon van conleche
pi_53052188
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef Chicolate het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Weekend was waardeloos, was liever thuis gebleven . En inderdaad veel teveel gegeten: steeds mensen die aandringen dat je echt nog wel een koek of een hamburger mag. Eerste dag vergeten te ontbijten, vervolgens een pak stroopwafels op en dat soort geintjes. (per dag ongeveer 3a4000 gegeten vrees ik. En gewoon te moe om er iets van te denken)

Mn buik is bol, ik ben misselijk en voel me helemaal niet ok met al dat zand tussen mn tenen en overal. Ik ga lekker douchen, mn huiswerk maken en dan slapen. En komende week proberen de enorme schade eraf te krijgen.
Chicolate, ik geloof dat het echt niet goed met je gaat! Misschien bemoei ik me er teveel mee, maar als ik jouw posts lees, dan lijkt het wel of je een beetje depressief bent. Het is namelijk echt niet het eind van de wereld als je een keer qua eten de mist ingaat. En er kan nooit een enorme schade zijn, na 1 weekendje los gaan. Het valt allemaal wel mee. Ik heb het gevoel dat er misschien meer achter zit? Je hebt ook heel vaak buikpijn (stress??) Misschien moet je er eens met iemand over praten. Dit is ook maar een forum en hoewel wij natuurlijk zullen proberen om zo goed mogelijk advies te geven en je hier ook altijd terecht kan, weet ik niet of wij dat wel kunnen, want we kennen je natuurlijk niet echt.
pi_53053642
wat is het rustig hier
ik ben de hele dag vooral bezig geweest met school
irritant dat ik altijd wel iets verzin dat ik nog wel kan maken (ookal hoeft het pas over weken klaar te zijn)
dus zometeen maar ff relaxen in bad

oja heb nu wel blauwe plekken op mijn hoofd van toen ik die tussen de deur deed
pi_53053953
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:54 schreef colette het volgende:

[..]

Chicolate, ik geloof dat het echt niet goed met je gaat! Misschien bemoei ik me er teveel mee, maar als ik jouw posts lees, dan lijkt het wel of je een beetje depressief bent. Het is namelijk echt niet het eind van de wereld als je een keer qua eten de mist ingaat. En er kan nooit een enorme schade zijn, na 1 weekendje los gaan. Het valt allemaal wel mee. Ik heb het gevoel dat er misschien meer achter zit? Je hebt ook heel vaak buikpijn (stress??) Misschien moet je er eens met iemand over praten. Dit is ook maar een forum en hoewel wij natuurlijk zullen proberen om zo goed mogelijk advies te geven en je hier ook altijd terecht kan, weet ik niet of wij dat wel kunnen, want we kennen je natuurlijk niet echt.
Dat het weekend waardeloos was lag gelukkig niet aan het eten, dat lag aan de mensen en de omstandigheden. Ik moest verplicht weg, werd tegen mn wil meegesleept, met een groep waarin ik me niet op mn plaats of geaccepteerd voel (zij zijn Christelijk, mijn ouders ook, en ik niet meer). En ik moest hiervoor een andere afspraak, naar Belgie met mn vriend, afzeggen. Daarom baal ik nogal van mn weekend. Dat eten boeit me eigenlijk niet eens meer, dat zie ik komende week wel.

Je hebt trouwens gelijk dat ik erg veel stress heb, en dat buikpijn en hoofdpijn daardoor komen. Mijn sporttrainer heeft me daarop gewezen, omdat die klachten altijd verdwijnen tijdens een training. Daarom ga ik vanaf nu altijd naar training, hoe moe of gestresst ik ook ben, daarna gaat het altijd beter. Ik maak me te snel druk om mensen, geef mezelf de schuld als anderen ongelukkig zijn en ben een perfectionist, waardoor ik op school de druk ook al snel laat oplopen. Daarbij loop ik nu al achter met mn schoolwerk, en dat had ik dit weekend graag bijgewerkt. Uhm ook in combi met wat persoonlijke problemen en dingen waarin ik gewoon niet zie wat ik ermee aanmoet, studiekeuze bijv. (nog even en ik eindig op dezelfde manier als mijn nichtje, die had op dr 21e een burn out )

Een beetje depressief, soms wel ja of laatste tijd, best vaak

(Bedankt voor je bezorgdheid Dat doet me op een of andere manier toch wel goed. Zo dat was een heel verhaal, maar ik voel me nu ook al wel meteen weer beter )
pi_53054129
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat het weekend waardeloos was lag gelukkig niet aan het eten, dat lag aan de mensen en de omstandigheden. Ik moest verplicht weg, werd tegen mn wil meegesleept, met een groep waarin ik me niet op mn plaats of geaccepteerd voel (zij zijn Christelijk, mijn ouders ook, en ik niet meer). En ik moest hiervoor een andere afspraak, naar Belgie met mn vriend, afzeggen. Daarom baal ik nogal van mn weekend. Dat eten boeit me eigenlijk niet eens meer, dat zie ik komende week wel.

Je hebt trouwens gelijk dat ik erg veel stress heb, en dat buikpijn en hoofdpijn daardoor komen. Mijn sporttrainer heeft me daarop gewezen, omdat die klachten altijd verdwijnen tijdens een training. Daarom ga ik vanaf nu altijd naar training, hoe moe of gestresst ik ook ben, daarna gaat het altijd beter. Ik maak me te snel druk om mensen, geef mezelf de schuld als anderen ongelukkig zijn en ben een perfectionist, waardoor ik op school de druk ook al snel laat oplopen. Daarbij loop ik nu al achter met mn schoolwerk, en dat had ik dit weekend graag bijgewerkt. Uhm ook in combi met wat persoonlijke problemen en dingen waarin ik gewoon niet zie wat ik ermee aanmoet, studiekeuze bijv. (nog even en ik eindig op dezelfde manier als mijn nichtje, die had op dr 21e een burn out )

Een beetje depressief, soms wel ja of laatste tijd, best vaak

(Bedankt voor je bezorgdheid Dat doet me op een of andere manier toch wel goed. Zo dat was een heel verhaal, maar ik voel me nu ook al wel meteen weer beter )
Nou dikke knuffel dan maar! En over studiekeuze: bedenk wat je echt graag doet en ga dat dan doen, ook al heeft het niets met je pakketkeuze te maken. Echt, ik ben er achtergekomen dat het heel belangrijk is om in je dagelijks leven iets te doen wat je gelukkig maakt. Dus niet luisteren naar wat anderen er over te vertellen hebben. Ga rustig zitten en bedenk wat je echt diep in je hart zou willen worden. (en nu maar hopen dat dat geen astronaute is of koningin )
pi_53066830
goedemorgen
werd vanmorgen weer blij van de weegschaal want ik woog nog steeds 72
en meestal is dat na het weekend wel meer dus ben benieuwd voor de echte weeg dag
  maandag 10 september 2007 @ 09:18:16 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53066905
Ik heb gemerkt dat het nog wel even kan helpen om wat vaker op de weegschaal te staan. Eerst werd ik helemaal droevig en toen ik er nog eens op ging staan, werd ik ineens wél blij. Ik heb eigenlijk maar een stomme weegschaal. Meestal slaap ik ook nog half als ik op de weegschaal sta, dus dan kijk ik ook nog eens verkeerd etc. Iig wel een redelijk weekend gehad. Gisteren burrito's gegeten en zaterdag een stokbrood met brie en verder niet afgevallen, maar ook niet aangekomen. Vanavond weer spinning, dus ik verwacht morgen wel weer lichter te zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_53067159
Goeimorgen

Iedereen een leuk weekend gehad?

Mijn weekend was leuk, heb alleen zaterdag wel iets teveel wijntjes gedronken . Maar gelukkig heb ik de rest van het weekend gezond gegeten en weer niks gesnoept in de bios .
  maandag 10 september 2007 @ 09:57:31 #112
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53067619
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gemerkt dat het nog wel even kan helpen om wat vaker op de weegschaal te staan. Eerst werd ik helemaal droevig en toen ik er nog eens op ging staan, werd ik ineens wél blij. Ik heb eigenlijk maar een stomme weegschaal. Meestal slaap ik ook nog half als ik op de weegschaal sta, dus dan kijk ik ook nog eens verkeerd etc. Iig wel een redelijk weekend gehad. Gisteren burrito's gegeten en zaterdag een stokbrood met brie en verder niet afgevallen, maar ook niet aangekomen. Vanavond weer spinning, dus ik verwacht morgen wel weer lichter te zijn.
Ik ging er net even opstaan voor en na het douchen, het verscil: 1 kilo voor had ik geen boxer aan en na wel maar die weegt niet een kilo gok ik.
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 10 september 2007 @ 10:03:00 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53067727
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:57 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ik ging er net even opstaan voor en na het douchen, het verscil: 1 kilo voor had ik geen boxer aan en na wel maar die weegt niet een kilo gok ik.
Ik ben meestal zwaarder na het douchen. Komt zeker omdat m'n lange haar dan nat is .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 september 2007 @ 10:06:28 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53067783
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben meestal zwaarder na het douchen. Komt zeker omdat m'n lange haar dan nat is .
Dacht ik ook al ja, alleen heb ik niet zo lang haar
Bernie en ik zijn tof.
pi_53067953
Mogge!

Het schijnt dat als je in een heet bad gaat liggen je zo een halve kilo kan afvallen, omdat je zweet ,waar je natuurlijk niets van merkt. Dat heb ik eens op TV gezien bij een docu over een bokser die net zijn gewichtsklasse niet haalde en toen net voordat ie op de weegschaal moest, dat bad nam en toen door die weging glipte. Maar ja, 1 kopje thee en 't effect is weer weg natuurlijk.
pi_53068153
Goedemorgen!
Zo ben je van plan op tijd op te staan, maar dan doe je nog even rustig aan, boodschapjes enzo en dan is het alweer bijna half 11 Vandaag eet ik niet warm, want ik blijf op de uni voor een info avond, misschien als ik thuis ben nog een paprikaatje ofzo maar het zal vast geen ramp zijn een dagje niet warm te eten.
Wat betreft lichter na douchen: heb ik dus ook (heel duidelijk na het hardlopen, maar dan is m'n lijf bezweet van te voren natuurlijk, maar anders ook wel wat), 'k douche niet heel erg heet en m'n haar is niet zo erg lang natuurlijk.
Heb nieuwe winterjas en hij is mooooooooi helemaal blij mee
  maandag 10 september 2007 @ 10:39:35 #117
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53068434
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Zo ben je van plan op tijd op te staan, maar dan doe je nog even rustig aan, boodschapjes enzo en dan is het alweer bijna half 11 Vandaag eet ik niet warm, want ik blijf op de uni voor een info avond, misschien als ik thuis ben nog een paprikaatje ofzo maar het zal vast geen ramp zijn een dagje niet warm te eten.
Wat betreft lichter na douchen: heb ik dus ook (heel duidelijk na het hardlopen, maar dan is m'n lijf bezweet van te voren natuurlijk, maar anders ook wel wat), 'k douche niet heel erg heet en m'n haar is niet zo erg lang natuurlijk.
Heb nieuwe winterjas en hij is mooooooooi helemaal blij mee
Ik was dus een kilo zwaarder na het douchen
Ik moet ook nog een nieuwe winterjas, de oude is echt way te groot nu
Bernie en ik zijn tof.
pi_53069098
Goeiemiddag

Ik weet totaal niet hoeveel ik weeg, heb me al 2 weken niet gewogen, vanavond nog maar even doen, of morgenochtend

Dit weekend zaterdag en zondag gaan volleyballen, dus dat was wel goed. Gisterenavond dan wel durum gaan halen Kon het niet laten.. Verder morgen weer volleybal, dus dat volleyballen zit goed, het gaat beter en beter met de conditie
pi_53069165
Nieuwe winterjas, goed punt, zal die van mij ook eens passen (die zat vorig jaar eigenlijk al ruim)
Nog tips voor leuke jassen en leuke winkels?
pi_53070141
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef omearos het volgende:
Nieuwe winterjas, goed punt, zal die van mij ook eens passen (die zat vorig jaar eigenlijk al ruim)
Nog tips voor leuke jassen en leuke winkels?
Ligt sterk aan wat je leuke jassen of leuke winkels vindt he
Waar ik meestal wel kijk:
- H&M: maar ik doe liever een paar jaar met een jas, en daar is de kwaliteit van de kleding toch niet zo erg goed, maar ze hebben vaak wel leuke dingen in verschillende stijlen
- Esprit en mexx hebben vaak mooie dingen, maar is wel een stuk duurder
- V&D en C&A kijk ik weleens, koop niet veel, moet je geluk hebben denk ik
- sting/only achtige winkels, ook wel eens leuke dingen, maar wel gesneden op de dunne medemens vaak.
- maar ik kan het beste gewoon 'ergens tegenaan lopen', dus als ik ergens naar op zoek ben lukt het juist niet en loop ook eens ergens binnen waar je nog nooit was geweest
Mooi: trenchcoats zijn wel leuk vind ik, wat kortere jasjes ook wel, zeker als je best kort bent, A-lijn dingen vind ik niets, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
pi_53072513
Hallo, ik ben er ook weer

Geen idee hoeveel ik weeg, vanochtend vergeten te wegen, maar heb niet zo heel veel gezondigd van het weekend

Vanavond weer lekker sporten
pi_53075229
net hardgelopen les 11 van Evy
en over een half uurtje avond eten
pi_53077062
Dit weekend 1 kilo aangekomen in vergelijking met mn gewicht in het lijstje (en een 1,5 in vergelijking met vrijdagavond, ik was juist zo blij dat er opeens wat af was na het sporten) Nouja, valt me nog mee. Vandaag is gezond eten prima gegaan, ik ga er weer vol frisse moed tegenaan

Ook weer motivatie om mn best te doen voor school, heb zelfs huiswerk gemaakt in een tussenuur! (waar ik normaal echt helemaal niets uitvoer) En daarna nog even langs geweest bij mn vriend, toen was mn dag echt helemaal goed Ik ben weer zo ongeveer op de rails terug.

En morgen weer trainen Superveel zin in, vorige training ging ook al zo lekker!
pi_53077193
Mooi dat het weer zo goed gaat en je weer zo gemotiveerd bent Chicolate
  maandag 10 september 2007 @ 18:15:39 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53077213
. Fijn dat het beter gaat, Chicolate .

Ik heb net gegeten en word om 20:30 in de spinningruimte verwacht. Het is zo'n 3 maanden geleden dat ik voor het laatst op zo'n fiets zat en ik herinner me de eerste keer nog: helemaal kapot en ik kon amper meer op m'n benen staan . Ik denk dat vanavond iets dergelijks gaat gebeuren .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')