quote:Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef Chicolate het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Weekend was waardeloos, was liever thuis gebleven. En inderdaad veel teveel gegeten: steeds mensen die aandringen dat je echt nog wel een koek of een hamburger mag. Eerste dag vergeten te ontbijten, vervolgens een pak stroopwafels op en dat soort geintjes. (per dag ongeveer 3a4000 gegeten vrees ik. En gewoon te moe om er iets van te denken)
Mn buik is bol, ik ben misselijk en voel me helemaal niet ok met al dat zand tussen mn tenen en overal. Ik ga lekker douchen, mn huiswerk maken en dan slapen. En komende week proberen de enorme schade eraf te krijgen.![]()
Dat het weekend waardeloos was lag gelukkig niet aan het eten, dat lag aan de mensen en de omstandigheden.quote:Op zondag 9 september 2007 16:54 schreef colette het volgende:
[..]
Chicolate, ik geloof dat het echt niet goed met je gaat! Misschien bemoei ik me er teveel mee, maar als ik jouw posts lees, dan lijkt het wel of je een beetje depressief bent. Het is namelijk echt niet het eind van de wereld als je een keer qua eten de mist ingaat. En er kan nooit een enorme schade zijn, na 1 weekendje los gaan. Het valt allemaal wel mee. Ik heb het gevoel dat er misschien meer achter zit? Je hebt ook heel vaak buikpijn (stress??) Misschien moet je er eens met iemand over praten. Dit is ook maar een forum en hoewel wij natuurlijk zullen proberen om zo goed mogelijk advies te geven en je hier ook altijd terecht kan, weet ik niet of wij dat wel kunnen, want we kennen je natuurlijk niet echt.
Nou dikke knuffel dan maar!quote:Op zondag 9 september 2007 18:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat het weekend waardeloos was lag gelukkig niet aan het eten, dat lag aan de mensen en de omstandigheden.Ik moest verplicht weg, werd tegen mn wil meegesleept, met een groep waarin ik me niet op mn plaats of geaccepteerd voel (zij zijn Christelijk, mijn ouders ook, en ik niet meer). En ik moest hiervoor een andere afspraak, naar Belgie met mn vriend, afzeggen. Daarom baal ik nogal van mn weekend. Dat eten boeit me eigenlijk niet eens meer, dat zie ik komende week wel.
![]()
Je hebt trouwens gelijk dat ik erg veel stress heb, en dat buikpijn en hoofdpijn daardoor komen. Mijn sporttrainer heeft me daarop gewezen, omdat die klachten altijd verdwijnen tijdens een training. Daarom ga ik vanaf nu altijd naar training, hoe moe of gestresst ik ook ben, daarna gaat het altijd beter. Ik maak me te snel druk om mensen, geef mezelf de schuld als anderen ongelukkig zijn en ben een perfectionist, waardoor ik op school de druk ook al snel laat oplopen. Daarbij loop ik nu al achter met mn schoolwerk, en dat had ik dit weekend graag bijgewerkt. Uhm ook in combi met wat persoonlijke problemen en dingen waarin ik gewoon niet zie wat ik ermee aanmoet, studiekeuze bijv. (nog even en ik eindig op dezelfde manier als mijn nichtje, die had op dr 21e een burn out)
Een beetje depressief, soms wel jaof laatste tijd, best vaak
(Bedankt voor je bezorgdheidDat doet me op een of andere manier toch wel goed. Zo dat was een heel verhaal, maar ik voel me nu ook al wel meteen weer beter
)
Ik ging er net even opstaan voor en na het douchen, het verscil: 1 kiloquote:Op maandag 10 september 2007 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gemerkt dat het nog wel even kan helpen om wat vaker op de weegschaal te staan. Eerst werd ik helemaal droevig en toen ik er nog eens op ging staan, werd ik ineens wél blij. Ik heb eigenlijk maar een stomme weegschaal. Meestal slaap ik ook nog half als ik op de weegschaal sta, dus dan kijk ik ook nog eens verkeerd etc. Iig wel een redelijk weekend gehad. Gisteren burrito's gegeten en zaterdag een stokbrood met brie en verder niet afgevallen, maar ook niet aangekomen. Vanavond weer spinning, dus ik verwacht morgen wel weer lichter te zijn.
Ik ben meestal zwaarder na het douchen. Komt zeker omdat m'n lange haar dan nat isquote:Op maandag 10 september 2007 09:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ging er net even opstaan voor en na het douchen, het verscil: 1 kilovoor had ik geen boxer aan en na wel maar die weegt niet een kilo gok ik.
Dacht ik ook al ja, alleen heb ik niet zo lang haarquote:Op maandag 10 september 2007 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben meestal zwaarder na het douchen. Komt zeker omdat m'n lange haar dan nat is.
Ik was dus een kilo zwaarder na het douchenquote:Op maandag 10 september 2007 10:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Zo ben je van plan op tijd op te staan, maar dan doe je nog even rustig aan, boodschapjes enzo en dan is het alweer bijna half 11Vandaag eet ik niet warm, want ik blijf op de uni voor een info avond, misschien als ik thuis ben nog een paprikaatje ofzo maar het zal vast geen ramp zijn een dagje niet warm te eten.
Wat betreft lichter na douchen: heb ik dus ook (heel duidelijk na het hardlopen, maar dan is m'n lijf bezweet van te voren natuurlijk, maar anders ook wel wat), 'k douche niet heel erg heet en m'n haar is niet zo erg lang natuurlijk.
Heb nieuwe winterjas en hij is mooooooooihelemaal blij mee
Ligt sterk aan wat je leuke jassen of leuke winkels vindt hequote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef omearos het volgende:
Nieuwe winterjas, goed punt, zal die van mij ook eens passen (die zat vorig jaar eigenlijk al ruim)
Nog tips voor leuke jassen en leuke winkels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |