die dingen hebben ik eigenlijk nog niet gezien bij onsquote:Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Bij ons hebben ze allemaal lekkere kroketjes en kaassouffleetjes in de kantine. Ben ik even blij dat ik nauwelijks meer op de uni ben.
Toetjesquote:Op donderdag 6 september 2007 17:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In het MC hebben ze zelfs gewoon boterhammen en broodjes en los beleg, meestal neem ik soep tussen de middag als ik wat neem, thuis brood smeren is toch goedkoper. Maaltijden zijn friet en bami en/of nasi geloof ik, maar die heb ik dus nooit op. Ook een grote keuze aan toetjesdie neem ik dus nooit
Ja, dat begrijp ik dus nooit, volgens mij worden die helemaal niet verkocht..quote:Op donderdag 6 september 2007 17:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ook een grote keuze aan toetjesdie neem ik dus nooit
Ik vroeger wel hoor! In plaats van brood nam ik dan zo'n chocolademousseje.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dus nooit, volgens mij worden die helemaal niet verkocht..
Ik ben toch echt wel eens tot een uur of 9 op de uni gebleven, met uitzicht op de kantine, maar ik heb niemand gezien die daar ging eten.. En overdag koopt al helemaal niemand een vla/room ding![]()
Soms, heel soms als de soep vies is neem ik een weinig vet & suiker bevattend yoghurt dingetje bij m'n broodquote:Op donderdag 6 september 2007 17:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dus nooit, volgens mij worden die helemaal niet verkocht..
Ik ben toch echt wel eens tot een uur of 9 op de uni gebleven, met uitzicht op de kantine, maar ik heb niemand gezien die daar ging eten.. En overdag koopt al helemaal niemand een vla/room ding![]()
Ik snap toetjes eigenlijk niet zo goed... Heb je net lekker gegeten, helemaal warm, en dan ga je koude vla of ijs oid naar binnen werken. Ik vind dat maar een rotgevoel.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sowieso geen toetjeseter. Thuis at ik wel altijd yoghurt na de warme maaltijd, maar toen ik op mezelf ging wonen, ben ik daarmee gestopt en ik heb het geen moment gemist. Zinvolle toevoeging. Ik zit toch al vol. Dan neem ik liever wat yoghurt als ontbijt.
dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sowieso geen toetjeseter. Thuis at ik wel altijd yoghurt na de warme maaltijd, maar toen ik op mezelf ging wonen, ben ik daarmee gestopt en ik heb het geen moment gemist. Zinvolle toevoeging. Ik zit toch al vol. Dan neem ik liever wat yoghurt als ontbijt.
Zelfgemaakte bitterkoekjespuddingquote:Op donderdag 6 september 2007 17:34 schreef roooosje het volgende:
[..]
Toetjes.
Bitterkoekjespudding van Mona.
Lekker joh! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 september 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
O ja ff volslagen offtopic: maar ik heb vandaag een heel groot schilderij verkocht (én voor mijn doen een hele dure), dus ik ben heel blij![]()
![]()
In onze leefgroep wordt gewoon zelf gekooktquote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, in de meeste groepen/zorginstellingen eten ze een stuk minder gezond dan je zou denken. Veel komt kant en klaar uit de fabriek, en zit vol vet en suiker. Er gaan vaak halve tonnen boter over de groentes! Dus zelfs daar zou ik niet teveel van eten ... Misschien zorgen dat je vantevoren thuis, of achteraf nog wat eet en daar gewoon een kleine portie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |