abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52985897
vandaag voor het eerst 5 minuten hardlopen in het schema van evy
ging eigenlijk beter dan verwacht

ik had trouwens op school gezien dat ze wel veel lekkers in de kantine hebben maar goed ben niet van plan daar veel te kopen misschien afentoe iets van drinkyoghurt
  donderdag 6 september 2007 @ 17:27:10 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52985984
Bij ons hebben ze allemaal lekkere kroketjes en kaassouffleetjes in de kantine. Ben ik even blij dat ik nauwelijks meer op de uni ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_52986052
Oh, ze hebben bij ons friet, allerlei snacks, omeletten, tosti's, brownies, donuts, allerlei chocolade en drop e.d...

En fruit, en vers afgebakken broodjes, en kipfilet voor erop
En lekkere soep!

Ik wil eens zelf soep gaan maken, lijkt me wel tof, maar dan moet ik eerst een grote pan kopen...
Maar mochten jullie nog tips/recepten hebben, dan zijn ze welkom
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52986057
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Bij ons hebben ze allemaal lekkere kroketjes en kaassouffleetjes in de kantine. Ben ik even blij dat ik nauwelijks meer op de uni ben .
die dingen hebben ik eigenlijk nog niet gezien bij ons
hier is het vooral broodjes met vanalles
pi_52986096
Bij ons hebben ze ook van alles. Maar ook lekker fruit .
Alleen soms pik ik toh lekker een kroketje als avondeten. Gna. Gna.
Pretentieus geneuzel.
pi_52986107
In het MC hebben ze zelfs gewoon boterhammen en broodjes en los beleg, meestal neem ik soep tussen de middag als ik wat neem, thuis brood smeren is toch goedkoper. Maaltijden zijn friet en bami en/of nasi geloof ik, maar die heb ik dus nooit op. Ook een grote keuze aan toetjes die neem ik dus nooit
Het mooi kotsende meisje.
pi_52986165
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In het MC hebben ze zelfs gewoon boterhammen en broodjes en los beleg, meestal neem ik soep tussen de middag als ik wat neem, thuis brood smeren is toch goedkoper. Maaltijden zijn friet en bami en/of nasi geloof ik, maar die heb ik dus nooit op. Ook een grote keuze aan toetjes die neem ik dus nooit
Toetjes .
Bitterkoekjespudding van Mona .
Pretentieus geneuzel.
pi_52986209
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ook een grote keuze aan toetjes die neem ik dus nooit
Ja, dat begrijp ik dus nooit, volgens mij worden die helemaal niet verkocht..
Ik ben toch echt wel eens tot een uur of 9 op de uni gebleven, met uitzicht op de kantine, maar ik heb niemand gezien die daar ging eten.. En overdag koopt al helemaal niemand een vla/room ding
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52986259
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ben toch echt wel eens tot een uur of 9 op de uni gebleven, met uitzicht op de kantine, maar ik heb niemand gezien die daar ging eten.. En overdag koopt al helemaal niemand een vla/room ding
Ik vroeger wel hoor! In plaats van brood nam ik dan zo'n chocolademousseje.
Pretentieus geneuzel.
pi_52986268
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Soms, heel soms als de soep vies is neem ik een weinig vet & suiker bevattend yoghurt dingetje bij m'n brood
ik hou van toetjes, dat zal het zijn
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 6 september 2007 @ 17:45:16 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52986409
Ik ben sowieso geen toetjeseter. Thuis at ik wel altijd yoghurt na de warme maaltijd, maar toen ik op mezelf ging wonen, ben ik daarmee gestopt en ik heb het geen moment gemist. Zinvolle toevoeging. Ik zit toch al vol. Dan neem ik liever wat yoghurt als ontbijt .
Niet meer actief op Fok!
pi_52986662
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sowieso geen toetjeseter. Thuis at ik wel altijd yoghurt na de warme maaltijd, maar toen ik op mezelf ging wonen, ben ik daarmee gestopt en ik heb het geen moment gemist. Zinvolle toevoeging. Ik zit toch al vol. Dan neem ik liever wat yoghurt als ontbijt .
Ik snap toetjes eigenlijk niet zo goed... Heb je net lekker gegeten, helemaal warm, en dan ga je koude vla of ijs oid naar binnen werken. Ik vind dat maar een rotgevoel.

Warme toetjes zijn wel weer goed, maar alleen als het eten niet lekker was en ik dus niet genoeg heb gegeten
pi_52986673
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
dat heb ik dus ook
was echt gewenning dat ik elke dag een toetje at maar nu doe ik het al jaren niet meer (behalve dan als ik uiteten ga neem ik wel een nagerecht)
pi_52986996
IKKE BEN DOL OP TOETJES. Ik heb het liefste als voorgerecht tarte tatin, dan als hoofdgerecht chocolademousse en dan als toetje heul veul ijs Hé, de smiley met de tong naar boven is er weer!! (of zou dat per computer verschillen?
pi_52987204
Ik ben een echt toetjesmens, helemaal dol op allerlei verschillende en heerlijk smakende nagerechtjes. IJsjes, sorbets, vla, vruchtenyoghurt en al die lekkere grote ijsbekers in restaurants Met fruit, chocola ... of tiramishu of pannekoekjes met warme peer, ijs en chocosaus ... of verse aarbeien ... of ... of .... Jammie

Mona Hangop met appel/kaneel smaak (mn toetje van vandaag hihi)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52987321
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:34 schreef roooosje het volgende:

[..]

Toetjes .
Bitterkoekjespudding van Mona .
Zelfgemaakte bitterkoekjespudding
Alleen ben ik dan al de helft kwijt aan mijn moeder, zij is er ook gek op maar maakt het zelf nooit.
pi_52987327
O ja ff volslagen offtopic: maar ik heb vandaag een heel groot schilderij verkocht (én voor mijn doen een hele dure), dus ik ben heel blij
pi_52987908
quote:
Op donderdag 6 september 2007 18:25 schreef conleche het volgende:
O ja ff volslagen offtopic: maar ik heb vandaag een heel groot schilderij verkocht (én voor mijn doen een hele dure), dus ik ben heel blij
Lekker joh! Gefeliciteerd
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52991135
ppfffftt

Ik ben heel. erg. moe.
En ik heb geen kleding kunnen vinden voor de bruiloft van zaterdag, de vergadering ging niet eens door omdat we geen tijd hadden en ik heb ook niet meer hardgelopen.

Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52992444
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef Chicolate het volgende:

@Sylvana, in de meeste groepen/zorginstellingen eten ze een stuk minder gezond dan je zou denken. Veel komt kant en klaar uit de fabriek, en zit vol vet en suiker. Er gaan vaak halve tonnen boter over de groentes! Dus zelfs daar zou ik niet teveel van eten ... Misschien zorgen dat je vantevoren thuis, of achteraf nog wat eet en daar gewoon een kleine portie?
In onze leefgroep wordt gewoon zelf gekookt Ik heb vandaag gewoon een kleine slavink genomen, een paar aardappeltjes en erg veel rauwkost, die erg lekker was

1 ding is wel makkelijk, snoepen of andere slechte dingen eten doe ik daar niet, het is echt de maaltijden zelf en fruit dat ze krijgen daar.
  vrijdag 7 september 2007 @ 07:14:12 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52997450
Goedemorgen ,

ik ben de eerste, zie ik .

Feli met de aankoop van je schilderij, Colette .

I love my buik trouwens. Hij is platter dan 'ie in de laatste weken was. Wat 2 kg verschil al niet kan doen. Verder heb ik gisteravond in bed een prachtige inleiding bedacht voor m'n scriptie (jaja, 's avonds of tijdens het douchen komen de wildste ideeën los), dus ik ga straks heerlijk aan het schrijven . Vanmiddag weer naar Drachten om auto te rijden. Nu eerst even een bakje yoghurt met cruesli .
Niet meer actief op Fok!
pi_52997550
73
pi_52997633
72 dus weer een halve kilo kwijt
pi_52997803
Hoi .

Vanavond een barbecue waar ik helemaal geen zin in heb maar wel naar toe moet. Ik ga denk ik maar gewoon proberen om op tijd weg te gaan, want ik ben bang dat ik anders maar blijf door eten. 't Is ook zo'n barbecue met vlees, brood, sauzen en als enige salade huzarensalde, dus echt veel goeds kan ik niet doen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_52998533
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 07:55 schreef Miss_S het volgende:
72 dus weer een halve kilo kwijt
Ik zag in het Dieetclubtopic dat je maat 42 al dik vindt
Kom ik met mijn BMI van 22,5 inmiddels en maat 42
(mijn punt is dus: het is nogal afhankelijk van je lengte..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')