Ik hoorde het ook inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
HIM - Join me, woei!!
Nachtdiensten zijn erg slecht voor je gezondheid, dat is al jaren bekendquote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
Vroeg opstaan is ongezond
avond/nachtdienst ftw
Ik heb geen VH1quote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben dit nummer ondertussen wel al moe. Op VH1 en andere kanalen heb ik die al zó vaak voorbij zien komen.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
avond/nachtdienst ftw
En dat wordt dan net bekend terwijl ik morgen om kwart voor 6 op moet staan...quote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
avond/nachtdienst ftw
Hij blijft lekker hequote:Op donderdag 6 september 2007 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoorde het ook inderdaad
* Litton draait aan de volumeknop
quote:Gouden ring: Ek-stra weekend / Arbeidsvitaminen (erg moeilijke keuze, Arbeidsvitaminen vind ik echt te gek)
Zilveren Radio-ster Vrouw: Annemieke
Zilveren Radioster man: Gerard Ekdom / Michiel Veenstra Sorry Michiel..
Gouden oortje: Noordpool FM (Dacht ook aan het glazenhuis, maar Noordpool FM was eenmalig en unieke (spannende) radio.
Ik wel, kreeg je bij zo'n zomeraanbieding waar je 4 mtv's, vh1 en vh1 classic bij kreeg. Dus 's avonds pimp my ride en andere over the top series kijken. VH1classic is ook leuk om te kijken. Allemaal oude meukquote:
Nu nog: Reel 2 Reel - I like 2 move it!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
WTF?!?! dit is een oudje maar wel erg lekker !![]()
Skibby![]()
Jaaaa die is fout, maar ook wel erg tof om weer eens te horen. Moet trouwens zeggen dat die Skibby (wat een naam) wel aardig klinkt als die Reel 2 Reel gast.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu nog: Reel 2 Reel - I like 2 move it!
Nee, ik vind de prijzen niet zo leuk deze keer.quote:
Mijn bio klok staat op een uur of 12 wakker worden, vindt dat ook prettig, van mij hoeven die ochtenduren nietquote:Op donderdag 6 september 2007 21:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nachtdiensten zijn erg slecht voor je gezondheid, dat is al jaren bekendBiologische klok enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |