Ik wilde hem wijzigen, maar het forum loopt niet...quote:Op donderdag 6 september 2007 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
irc.fok.nl resolved helaas niet, en www.3fmfan.nl/chat geeft een 403.
Veel sterkte Giel !quote:Vader Giel Beelen overleden
De vader van Giel Beelen, Joep, is overleden. De dj van 3FM wist al dat zijn vader niet lang meer te leven had, maar tijdens zijn vakantie stierf hij uiteindelijk. Giel had de afgelopen twee weken vakantie. Zijn programma werd overgenomen door Sander de Heer.
Het was een geplande dood. "Het ging om euthanasie. Mijn pa had het helemaal gepland in mijn vakantie, zodat ik er bij kon zijn", zo zei hij net in RTL Boulevard.
Afgelopen maandag ging hij weer gewoon aan het werk. In zijn uitzending heeft hij er veel aandacht aan besteedt.
RadioFreak
Dit was dus maandag al bekend. Het was ook een wat ingetogen show (hoewel ik alleen het laatste half uur gehoord heb). Klonk iig een stuk beter dan dinsdag. Toen heeft ie weer zonder enige inhoud zn programma volgepraat en vond hij het nodig om met zoveel mogelijk mensen tegelijk te kletsen.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Naast het feest nieuws van de gewonnen Marconi Awards is er ook erg triest nieuws te melden over de vader van Giel Beelen.
[..]
Veel sterkte Giel !
M & M eten iets wat ik morgen ga eten, pizza's!
Echt niets, maar dan ook niets van meegekregen...quote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dit was dus maandag al bekend. Het was ook een wat ingetogen show (hoewel ik alleen het laatste half uur gehoord heb). Klonk iig een stuk beter dan dinsdag. Toen heeft ie weer zonder enige inhoud zn programma volgepraat en vond hij het nodig om met zoveel mogelijk mensen tegelijk te kletsen.
www.3fmfan.nl/fokchat om precies te zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde hem wijzigen, maar het forum loopt niet...![]()
http://www.3fmfan.nl/chat/chat.php?server=fok3fm&naam=Broekie
ik vond de maandagshow van Giel inderdaad erg goed, ookal kwam dat door het trieste nieuws. Ook zijn gesprek met Roef Ragas (Gielmobiel) herhaalde hij.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dit was dus maandag al bekend. Het was ook een wat ingetogen show (hoewel ik alleen het laatste half uur gehoord heb). Klonk iig een stuk beter dan dinsdag. Toen heeft ie weer zonder enige inhoud zn programma volgepraat en vond hij het nodig om met zoveel mogelijk mensen tegelijk te kletsen.
Kan je het linkje misschien wijzigen?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde hem wijzigen, maar het forum loopt niet...![]()
*linkje*
het werktquote:Op donderdag 6 september 2007 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kan je het linkje misschien wijzigen?
Dit moet hem zijn: 3FM Fan chat
Ik zag het op tv...triest nieuws idd..quote:Op donderdag 6 september 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Naast het feest nieuws van de gewonnen Marconi Awards is er ook erg triest nieuws te melden over de vader van Giel Beelen.
[..]
Veel sterkte Giel !
M & M eten iets wat ik morgen ga eten, pizza's!
Gelukkig! Maar we zijn niet verdrietig hoor, het juryrapport is erg fijn, over MetMichielquote:Op donderdag 6 september 2007 20:06 schreef purplerose het volgende:
Helaas geen marconi award Michiel en maricha
Maar jullie zijn nog steeds mijn favorieten hoor!![]()
Ik heb het net apetrots op m'n weblog gezet. En jullie kunnen je liefde altijd nog laten blijken door te stemmen op De Gouden Radioring ;-)quote:Op donderdag 6 september 2007 20:31 schreef Glacier het volgende:
Kunnen we dat ergens nalezen?
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik heb het net apetrots op m'n weblog gezet. En jullie kunnen je liefde altijd nog laten blijken door te stemmen op De Gouden Radioring ;-)
Uiteraard allang gedaanquote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef MichielV het volgende:
Ik heb het net apetrots op m'n weblog gezet. En jullie kunnen je liefde altijd nog laten blijken door te stemmen op De Gouden Radioring ;-)
het is irc.fok.nl/3fmquote:Op donderdag 6 september 2007 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
irc.kok.nl resolved helaas niet, en www.3fmfan.nl/chat geeft een 403.
Kun je daarvoor ook meerdere keren stemmen aangezien ik een paar dagen terug al op je gestemd heb?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Gestemd!quote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Lavalamp blijft kewlquote:
Ja hoor..alleen telt alleen je laatste stemquote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef MutZ het volgende:
Kun je daarvoor ook meerdere keren stemmen aangezien ik een paar dagen terug al op je gestemd heb?
Ik was al als een dolle aan het stemmenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja hoor..alleen telt alleen je laatste stem
Ja, dat weet ik... Mss met meerdere mailadressenquote:Op donderdag 6 september 2007 20:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja hoor..alleen telt alleen je laatste stem
Vraag em dan aan. Heb ik net ook gedaan (net zoals de afgelopen dagen)quote:Op donderdag 6 september 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
as. dinsdag een kort interview met de zanger van The Shins in MoveYourAss ! Naja, het is een vraag en antwoord interview. Best kans dat na het interview het prachtige Phantom Limb weer eens is te horen. Het lijkt er toch een beetje op dat die plaat roemloos ten onder gaat, jammer.
Heb ik alleen gedaan omdat ik zowel op Michiel als op Gerard en zowel op Ekstra Weekend als Met Michiel wilde stemmen. Maar om nou misbruik te maken van m'n unlimited e-mail adressen om meerdere keren op hetzelfde te stemmen, dat vind ik net iets te ver gaanquote:Op donderdag 6 september 2007 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik... Mss met meerdere mailadressen
alleen noordpoolfm en beste djquote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee hoor, onderaan bij beste programma kan je ook zelf Met Michiel invullenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef purplerose het volgende:
Kijk ook elke week weer uit naar Ekstra weekend, het is voor dan de start van het weekend, ik zit dus ook mee te bleren als Gerard en Michiel "WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND" schreeuwen![]()
![]()
Ekstra Weekend staat ook in het rijtjequote:Op donderdag 6 september 2007 21:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee hoor, onderaan bij beste programma kan je ook zelf Met Michiel invullen
Ga je daar een marathon houden ofzo?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
morgen kan ik niet luisterendan zit ik van 19.00uur tot een uurtje of 01.30uur in de bios
The Bourne Trilogie?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je daar een marathon houden ofzo?
klopt helemaal. Persoonlijk vind ik 't dan raar dat ze dan tóch weer voor Giel zijn gegaan want hij hoort zijn eigen 'dingetjes' en zijn eigen foute grappen iets te graag en te vaak maar goed, da's mijn mening en wie ben ik.quote:hij kleurt het programma, maar overschreeuwt zichzelf niet.
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je daar een marathon houden ofzo?
quote:
Misschien hielp de show van afgelopen maandag bij de keuze van de jury. Door het overlijden van Giel's vader was het allemaal erg ingetogen, maar ik vond het wel een hele goede show. En dan ben ik (de laatste tijd) geen grote Giel-fan.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:04 schreef Cee het volgende:
Mooi juryrapport, Michiel! Vooral dit
[..]
klopt helemaal. Persoonlijk vind ik 't dan raar dat ze dan tóch weer voor Giel zijn gegaan want hij hoort zijn eigen 'dingetjes' en zijn eigen foute grappen iets te graag en te vaak maar goed, da's mijn mening en wie ben ik.
Even headbangen.
Zou ik eigenlijk wel even moeten doen als ik de plaat wil horen. Kijk wel eventjes..quote:Op donderdag 6 september 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Vraag em dan aan. Heb ik net ook gedaan (net zoals de afgelopen dagen)
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We know, ik had een typische tiep fout actie achter de rug en toen liep Fok! vast..![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Bourne trilogy. deel t/m 3 achter elkaar
Killing in the name of![]()
![]()
Doet me altijd denken aan Guitar Hero![]()
Geweldig om deze track te spelen,samen met Message in a bottle and Woman van Wolfmother
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |