abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52995812
STELLETJE MOEDERKINDJES GVD ZEG !
pi_52997644
Studentenhuis met lieve studenten die wel alles opruimen en waar het zelfs schoon is
Was mee naar huis nemen
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 08:00:16 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_52997679
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef Athmozz het volgende:
waarom kan je niet van het studentenleven genieten én thuis wonen?

Mijn ouders laten me doen wat ik wil, dus ik zie totaal niet in waarom ik op kot zou moeten gaan & daar in een kamer zonder luxe terechtkomen, terwijl ik die thuis wel heb. Tijdens de blok kan ik nu gewoon mijn ma bellen & zeggen dat ze een fles cola naar boven moet brengen, als je op kot zit mag je zelf je cola nog gaan aanslepen ook.
En je moeder doet dat ook nog? Je zuipen naar boven brengen. Van mij kon je echt de pot op. Logisch dat je nog thuis woont, je bent een verwend kreng. Is je moeder je slaafje of zo, die moeder van jou is echt gek.

En wat spacehamster zegt: ga je ogen uit je kop schamen.

Trouwens hoe oud ben je eigenlijk? En dat je moeder je bankzaken doet is helemaal belachelijk, dat wordt wat als je ooit toch nog op je zelf moet gaan wonen, volgens mij ben je dan totaal wereldvreemd en heb je geen flauw idee hoe alles werkt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_52998263
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 08:00 schreef Karina het volgende:
Trouwens hoe oud ben je eigenlijk? En dat je moeder je bankzaken doet is helemaal belachelijk, dat wordt wat als je ooit toch nog op je zelf moet gaan wonen, volgens mij ben je dan totaal wereldvreemd en heb je geen flauw idee hoe alles werkt.
21.

Lees goed, ik doe alles wat ik kan via pcbanking, alleen zijn dingen zoals kasbons / speciale plaatsingen / beleggingsverzekeringen enzo gewoon NIET te doen van thuis uit, daarvoor moet je de papieren ondertekenen. Als mijn moeder eens niet wil gaan ervoor, dan bel ik de kantoorhouder en dan komt die het bij mij thuis doen, maar ik beslis wel volledig zelf wat er gekocht/uitgegeven wordt, dus op dat vlak ben ik wel zelfstandig hoor. Ik ben er zelfs zeker van dat ik er meer vanaf weet dan 95% van mijn leeftijd.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:05:58 #105
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53002193
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:49 schreef Athmozz het volgende:

[..]

als je niet in de omgeving van de stad woont, ok. Ik woon zelf op 4 km van de overpoort (gents uitgaansbuurt), dus als ik een kamer neem die dicht bij mijn school lig zit ik ook 4km van de overpoort af (andere kant van gent). Dan heb ik liever dat ik maandelijks 300¤ spaar door niet op kamers te gaan, dan dat ik op kamers ga, want met 300¤ kan je toch al een keer of 6 uitgaan.

Soit, het heeft wel zijn leuke kanten, maar voor de situatie zoals ze bij mij is zie ik het nut niet in. Locatie blijft even ver, gemak van wegblijven blijft hetzelfde, als ik zou willen koken doe ik dat thuis ook gewoon & als ik vrienden/vriendinnen wil meenemen mag dat ook voor zoverre er normaal plaats is (en dat is zowat evenveel man of op een kot kan liggen).

Wat kan ik niet; een kotfuif geven.
Gent Uitgaansbuurt
pi_53002351
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:04 schreef Athmozz het volgende:

[..]

21.

Lees goed, ik doe alles wat ik kan via pcbanking, alleen zijn dingen zoals kasbons / speciale plaatsingen / beleggingsverzekeringen enzo gewoon NIET te doen van thuis uit, daarvoor moet je de papieren ondertekenen. Als mijn moeder eens niet wil gaan ervoor, dan bel ik de kantoorhouder en dan komt die het bij mij thuis doen, maar ik beslis wel volledig zelf wat er gekocht/uitgegeven wordt, dus op dat vlak ben ik wel zelfstandig hoor. Ik ben er zelfs zeker van dat ik er meer vanaf weet dan 95% van mijn leeftijd.
Wtf? Ben jij invalide of gewoon zo lui. Sta eens op man, ga eens kijken in de boze buitenwereld ipv zitten achter je computertje en iedereen alles voor je te laten regelen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53003218
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:05 schreef Varr het volgende:

[..]

Gent Uitgaansbuurt
al in gent geweest donderdagavond? Al in de overpoort gepasseerd? Zoniet, mond houden & beseffen dat je pijnlijk fout zit. Zowel, ogen opendoen als je passeert & proppen watten uit je oren halen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:30:03 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53005777
Jaloezie over en weer in dit topic
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 14:47:54 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_53006265
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:04 schreef Athmozz het volgende:

[..]

21.

Heb je straatvrees of zo? Want OF je moeder gaat het doen OF de kantoorhouder (wat dat ook mag zijn) komt bij je thuis. En je beslist zelf wat er gekocht wordt, goh, doe je toch nog wat.
niet zo tof doen
pi_53006626
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je straatvrees of zo? Want OF je moeder gaat het doen OF de kantoorhouder (wat dat ook mag zijn) komt bij je thuis. En je beslist zelf wat er gekocht wordt, goh, doe je toch nog wat.
Kantoorhouder is de financiëel adviseur van een filiaal van je bank. Straatvrees heb ik ook niet, als mijn moeder het niet meer zou willen doen / die adviseur kan niet zal ik ook wel gaan, maar als je het jezelf gemakkelijker kan maken zonder dat het je iets kost, én die andere persoon vindt het niet erg om het voor jou te doen, dan zie ik het probleem niet in. Nogmaals, als ik het zelf zou moeten doen maakt me dat niet uit hoor, als ik ineens cash een hoop nodig heb & ik zit over de limiet op mijn kaart loop ik wel ff naar de bank, ik vind het gewoon dom om zelf te lopen als mijn moeder toch elke week naar die bank loopt. Ze is daar toch, dan kan ze evengoed de paar papiertjes die ik meegeef ook meebrengen.

Als ik van de school terugkeer stop ik ook om de boodschappen mee te nemen, het is ook op mijn baan. Waarom haar erom laten lopen als ik passeer, juist hetzelfde gelijk bij zij die mijn bankzaken meeneemt.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:10:54 #111
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53006848
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:53 schreef Athmozz het volgende:

[..]

al in gent geweest donderdagavond? Al in de overpoort gepasseerd? Zoniet, mond houden & beseffen dat je pijnlijk fout zit. Zowel, ogen opendoen als je passeert & proppen watten uit je oren halen.
Ohja, sorry, gent, de ultieme studentenstad , of dorp dan
pi_53006970
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:10 schreef Varr het volgende:

[..]

Ohja, sorry, gent, de ultieme studentenstad , of dorp dan
Gent heeft 235.000 inwoners, en daarbovenop nog 55.000 studenten. Als je dat géén studentenstad noemt, dan vraag ik me af wat er wel een is.

Gent een dorp

Meer inwoners (40%) en meer studenten (37%) dan Groningen.
pi_53007308
Je woont toch bijna altijd thuis? Als je ergens een kamer/appartement hebt is dat toch je thuis?
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:34:37 #114
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53007406
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:16 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Gent heeft 235.000 inwoners, en daarbovenop nog 55.000 studenten. Als je dat géén studentenstad noemt, dan vraag ik me af wat er wel een is.

Gent een dorp

Meer inwoners (40%) en meer studenten (37%) dan Groningen.
Heb je je moeder dit laten onderzoeken of heb je zelf wat ondernomen?
pi_53007450
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:34 schreef Varr het volgende:

[..]

Heb je je moeder dit laten onderzoeken of heb je zelf wat ondernomen?
zélf gedaan. Nu tevreden? Ik ga dit weekend trouwens zélf het hele huishouden doen, want mijn ouders zijn niet thuis. Wow, ineens 20x zo volwassen op 1 dag tijd. Hele "volwassen zijn" is gewoon bullshit, iedereen kan zichzelf redden als je ineens in een situatie staat waarin het moet.
pi_53007469
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef Athmozz het volgende:
waarom kan je niet van het studentenleven genieten én thuis wonen?

Tijdens de blok kan ik nu gewoon mijn ma bellen & zeggen dat ze een fles cola naar boven moet brengen, als je op kot zit mag je zelf je cola nog gaan aanslepen ook.
wat een trieste woorden allemaal
...............___@@@__
......_____//____?______ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-
pi_53007637
Ik snap sommige mensen echt niet. Ik studeer in Utrecht en mijn ouders wonen daar ook, op 15 min fietsen van de universiteit wel te verstaan. Waarom in godsnaam zou ik dan 300,- of meer dokken voor een klein kamertje (vaak nog verder van de uni dan hier ) terwijl ik nu vrij riant leef. Ik beschik over een eigen badkamer/keuken (ik maak ze zelf schoon unlike Athmozz). Ik eet vaak hier thuis maar kan bepaalde dingen prima zelf koken.

Thuiskomen is geen probleem aangezien er een verdiepingen tussen mij en mijn ouders zitten dus horen ze me sowieso niet, bijkomend voordeel van thuiswonen is dat ik lekker kan joyriden in me pa's auto, woo.

Ik zie niet in afgezien van het feit dat ik niet met mensen van mijn eigen leeftijd samenleef waarom ik uit huis zou moeten gaan, echt niet. Ok die ervaring mis ik dan misschien, big fucking deal. Leg mij nou eens uit waarom sommige studenten die op kamers zitten zo arrogant als de tyfus zijn en zich zoveel beter/meer voelen, oja en geef ook een goede reden om in mijn situatie uit huis te gaan.

Zo dat is er uit
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:30:57 #118
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_53008804
Ik woon in venlo, studeer in maastricht. Heb een kamer van 200euro daar die ik deel met mijn broer, dus ieder 100 euro betale. Uitwonend heb ik dus meer geldwinst dan inwonend. Daarbij komt dus nog bovenop dat ik altijd een steady kamer heb om in te slapen, hoewel ik nog steeds eigenlijk vooral naar huis ga. Mijn kamer is nou niet echt een van de mooiste, en van huisgenoten moet je het ook niet echt hebben. Verder is de wc 3 trappen naar onder dus dat is ook onhandig. Ik gebruik hem alleen dus als ik em nodig heb. Maar ik denk toch dat ik wat vaker in mijn kamer zal gaan zitten aangezien er een druk jaar aankomt.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_53009044
Studententijd. Beste tijd van je leven.

Er is wel meer dan bier/ cocktail drinken en rond neuken
pi_53010046
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:30 schreef Tommeh het volgende:
Je woont toch bijna altijd thuis? Als je ergens een kamer/appartement hebt is dat toch je thuis?
maak het nou niet te moeilijk voor de mensen in dit topic he
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:35:36 #121
53151 T42
Pinball Wizard
pi_53011989
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:39 schreef De_Ananas het volgende:
STELLETJE MOEDERKINDJES GVD ZEG !
zegt iemand die in een patatzaak werkt
  vrijdag 7 september 2007 @ 21:54:30 #122
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_53016748
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef T42 het volgende:

[..]

(en nou is het wachten op de eerste schuimbekkende fokkers die gillen "FRIETzaak! FRIETzaak!" )
pi_53017001
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef T42 het volgende:

[..]

Hoezo dat?

En wat heeft dat met moederkindjes te maken?

Ik regel m'n zaken tenminste zelf !
  vrijdag 7 september 2007 @ 22:10:07 #124
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53017199
ik woonde op maar 20 minuten fietsen van me school af, dus het had niet veel zin om op kamers te gaan.
Maar ik ben er niet minder dronken om geworden ofzo.

Maar goed de studententijd is nu zo'n beetje wel voorbij.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 22:25:05 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_53017601
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:43 schreef Thomass het volgende:

verhaal
Het is niet zo zeer het thuis wonen, maar meer het feit dat hij zijn moeder bijvoorbeeld zijn drinken boven laat brengen! Sorry hoor, maar dat vind ik niet normaal.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')