gelijk heb jequote:Op donderdag 6 september 2007 11:22 schreef Apotheose het volgende:
zou nooit mn geld willen uitgeven aan die stinkende studentenhuizen waar je douche, plee, keuken etc moet delen met luie studenten die t woord 'opruimen' of 'schoonmaken' nog nooit hebben opgezocht in het woordenboek. Opbokke![]()
ja dat is allemaal kut maar toch zou ik niet anders meer willenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef Salatrel het volgende:
- zelf voor je vreten moeten zorgen
- zelf de was moeten doen
- zelf de rekeningen moeten betalen
- enz enz enz
je zult het toch zelf een keertje moeten gaan doenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef Salatrel het volgende:
- zelf voor je vreten moeten zorgen
- zelf de was moeten doen
- zelf de rekeningen moeten betalen
- enz enz enz
en Bank papa, wat wil je nog meerquote:Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Yorrit het volgende:
ja oke het hoeft ook niet..
ligt ook aan de relatie met je ouders.. als je gewoon alles kunt doen wat je wil, maar wel eten enzo krijgt is het wel chil.. Hotel Mama
Dat hangt er inderdaad vanaf, ik woon in de stadsrand van Gent, dus op 12 minuutjes sta ik in de uitgaansbuurt van Gent. Dicht genoeg om me nergens iets van aan te trekken, als je zat bent besef je toch niet dat je er een uurtje over doet om te kerenquote:mar als je lang moet reizen met OV is het lastig deelnemen aan nachtelijke activiteiten in je studiestad.. veel geregel enzo.
ook en beetje afhankelijk waar je woont..
Dat maakt het een heel ander verhaal hequote:Op donderdag 6 september 2007 11:51 schreef Yorrit het volgende:
ja oke het hoeft ook niet..
ligt ook aan de relatie met je ouders.. als je gewoon alles kunt doen wat je wil, maar wel eten enzo krijgt is het wel chil.. Hotel Mama
mar als je lang moet reizen met OV is het lastig deelnemen aan nachtelijke activiteiten in je studiestad.. veel geregel enzo.
ook en beetje afhankelijk waar je woont.. ik was blij toen ik van een niet zo grote plaats, waar niet veel te doen was en ik toch weinig matties had, naar een grote stad te verhuizen waar meer te doen is aan waar iedereen waar ik mee omging al woonde
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:05 schreef Varr het volgende:
Genieten van je studententijd moet! Beste tijd van je leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |