abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53069805
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:46 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jep. November. Word gewoon goed gerushed zodat wij lekker verder kunnen spelen

Ik wil een goede Rayman platformer op de Wii Geen minigames Als het zo door gaat met de Raymangames, kap ik met mijn Raymansite (naja, ik doe er ook al niks meer aan, omdat ik weiger mee te werken met de promotie van die game )
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_53069960
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wil een goede Rayman platformer op de Wii Geen minigames Als het zo door gaat met de Raymangames, kap ik met mijn Raymansite (naja, ik doe er ook al niks meer aan, omdat ik weiger mee te werken met de promotie van die game )
Tsja, zolang je mensen blijft houden zoals bovenstaande posters dan zal je raymangame nooit komen

Ik zou gewoon je site op zwart zetten
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_53069980
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:56 schreef disjfa het volgende:

[..]

Tsja, zolang je mensen blijft houden zoals bovenstaande posters dan zal je raymangame nooit komen

Ik zou gewoon je site op zwart zetten

idd, uit protest, zo iets was ik ook al van plan ja
  maandag 10 september 2007 @ 12:49:47 #129
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_53071118
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

idd, uit protest, zo iets was ik ook al van plan ja
Daar zullen ze wel van wakker liggen ja.
pi_53071211
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:49 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel van wakker liggen ja.
Met één iemand mischien niet. Maar als we allemaal mee doen moeten ze toch wel wat horen. Power to the people!

Maarja, de gemiddelde gamer heeft een principe van een kiwi dus koopt de game toch wel
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_53071302
WII Sports is tofffffffffffffffffffffffffffff
pi_53072493
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

wanneer komt deel twee eigenlijk uit?

en hebben meer mensen last met die twee spelletjes met de radio's? het begin gaat goed, radio aanmeppen, juiste konijnen neermeppen, maar de laatste konijnen willen gewoon niet om, kan meppen wat ik wil .
Je wii op 60hz zetten en dan gaat het goed.

Ik heb hem trouwens wel op 50hz goed weten uit te spelen maar dat kosten wel veel moeite
  maandag 10 september 2007 @ 14:46:08 #133
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53073620
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
WII Sports is tofffffffffffffffffffffffffffff
Ik vind er geen zak aan Ik had bij de aankoop van mijn Wii zowel Sports als Mario Party, en ik speel sindsdien alleen maar MP
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 10 september 2007 @ 16:26:39 #134
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53075211
Ik vind sports echt tof; gisteren met drie man de hele avond gebowld en gegolft; straks ook nog een extra controller en dan tennissen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 10 september 2007 @ 18:18:14 #135
190560 newguy
wii-end het leven door
pi_53077259
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

wanneer komt deel twee eigenlijk uit?

en hebben meer mensen last met die twee spelletjes met de radio's? het begin gaat goed, radio aanmeppen, juiste konijnen neermeppen, maar de laatste konijnen willen gewoon niet om, kan meppen wat ik wil .
Ja mijn neefje had het zelfde probleem, heel vervelend. Maar hij had de singleplayer toen gewoon uitgespeeld zonder die 2 speletjes en later deed ik ze nog even snel over op zon profile ( je weet wel door op de plee te zitten) maar toen lukte het zonder problemen. ( kreeg een mooi mexicaans kostuum en een gouden koe )

en rayman, Ik denk zelf toen ik een oude intro zag van rayman dat het inderdaad een platform game moest worden...los hiervan staat angel ook niet in de credits ( ja based on work of) dus ik gok dat die op een ander project was gezet. Nu welk project ik weet het niet, maar als er een god bestaat is hij nu druk bezig met Beyond good & Evil 2
hij speelde met de wii en zag dat het goed was.
pi_53077311
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:18 schreef newguy het volgende:

[..]

Ja mijn neefje had het zelfde probleem, heel vervelend. Maar hij had de singleplayer toen gewoon uitgespeeld zonder die 2 speletjes en later deed ik ze nog even snel over op zon profile ( je weet wel door op de plee te zitten) maar toen lukte het zonder problemen. ( kreeg een mooi mexicaans kostuum en een gouden koe )

Klopt, bekend probleem, is een bug in het spel, volgens mij moest je je Wii instellen op uhh 100hz ofzo, ik weet het niet meer
  maandag 10 september 2007 @ 19:34:55 #137
190560 newguy
wii-end het leven door
pi_53079020
rayman lees mijn laatste stukje boven je ( had het er ge-edit.
Maar weet iemand ook wie er gewonnnen hebben in de wii are 3 wedstrijd?
hij speelde met de wii en zag dat het goed was.
pi_53084638
Rayman is a.s. vrijdag en zaterdag 28 euro bij Bart Smit.
pi_53085105
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:14 schreef _Flea_ het volgende:
Rayman is a.s. vrijdag en zaterdag 28 euro bij Bart Smit.
Serieus??? en alleen die dagen???
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:05:19 #140
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_53087158
Ja, stond in de reclamefolder.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 11 september 2007 @ 07:56:16 #141
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_53088646
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:56 schreef disjfa het volgende:

[..]

Met één iemand mischien niet. Maar als we allemaal mee doen moeten ze toch wel wat horen. Power to the people!

Maarja, de gemiddelde gamer heeft een principe van een kiwi dus koopt de game toch wel
Het gaat over het neerhalen van z'n site hoor! Idd, er zijn miljoenen mensen met een Rayman website, jonge jonge.
pi_53089324
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:56 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Het gaat over het neerhalen van z'n site hoor! Idd, er zijn miljoenen mensen met een Rayman website, jonge jonge.
Precies wat ik bedoel Gamer intereseren zich niet als een favoriete franchise de grond in gehlpen word en jij bent er het perfecte voorbeeld van
www.indiegamer.nl
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:10:29 #143
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_53089438
nog een keer de petitie om factor 5 een wii game te laten maken.
http://www.petitiononline.com/rqf5dev/petition.html
en het gesprek
Julian van factor 5 over de wii:
quote:
the shader system inside the hardware works quite differently, you have something more right about that than the traditional AGI and the video pipelines. Because the thinking back when the basic graphics hardware structure was developed was to get very, very efficient, that hotwired a lot of things. But there're many possibilities in terms of how to use that hotwiring and actually rewire it, if you're clever about it. If you connect you can get a lot of shader effects which would've been on the 360 or the PS3.

in the photorealistic route there're certain things which the basic structure of the graphics hardware was not meant for and which you have to find really clever tricks to basically make up. And that's kind of the next... that's the big barrier on the platform. I think certain developers will grab it. Certainly, if we would do a Wii game, we would try to do that.

think about it: it's got so much more power compared to the GameCube. If even with the extremely similar shader hardware, the system clockrate is so much higher, you can do so much more advanced things

The Star Wars engine was never developed in a way that you can just sell it to somebody, because we never thought of it as something sellable. If we would do a new engine or something which is more around or current engine because with four years... it'll be the one which is basically been used as the basis for Lair. If we would do a Wii version of that, certainly that could be something which somebody could license. We don't want to take up the old engine, but having said that I would do a new engine, and certainly it'd be fun to do that on the Wii.

RG: So would you start from zero or downgrade something that you've been using on Lair?

JE: In terms of the data path and things like that, we would probably use what we're using nowadays really exactly because you can transfer that over. In terms of shaders and very specific things like physics, we would start from scratch, because you need to tail up that very much to the hardware.

the more successful the Wii platform gets, the more Epic and other engine vendors will probably think about the whole thing. But if their engine is all thought about and all built around the current generation in terms of 360 and PS3 graphics hardware, then they might have a problem actually getting for example the data sizes down to a point where they work nicely on the Wii. Outside of that this guys usually haven't work much or at all in the GameCube days on the graphics side, and that comes down to exactly what you were asking earlier and I don't know if with their high end graphics program... as they're willing to look at the hardware and do something completely new. But I can imagine that there will be several engines coming out, also for the Wii, because the more successful it gets, the more people will ask about the pros of portability. But it is a tricky issue because you can take the PC and then you say "for the PC and the PS3 and the 360, all have an arrange to kick off memory" for example. That's so much more!, so all of your data structures... certain things within the engine always assume that you have that much memory, it might be practically impossible to go over to the Wii.

They've to take a look a bit deeper and then go to the publisher and say look, just because we've done ten comic book type graphic titles, this one needs different graphics, so let's take a look a bit deeper into the hardware. You're giving us millions of dollars to find out how our assets end in the 360 GPU's work, we want to take a look a bit deeper into the Wii GPU because obviously you can do more.

My complaints were actually about the games which try to go the traditional, more photorealistic route, because there you really have to push it, and they're really not pushing it. Why not? Hmmm I don't know, the hardware is very, very easy to understand. Now the problem might be -and it just might be- is that some studios -or some publishers specially- are discarding the graphical capabilities automatically simply because it is a Wii title and they're basically telling the developers "look, we won't pay for any advanced graphics".

We're honestly at this point thinking about several titles in development and we haven't settled quite yet on which platform or which platforms if one of them is. So might be PS3, might be Wii... we're totally open to that. (laughs)

[ Bericht 2% gewijzigd door depax op 11-09-2007 09:26:47 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_53090537
Ik wist niet dat er een Wii topic was. ik heb er sinds kort ook 1.. en tof dat ik het vind!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_53090553
Waarom zou je een game van Factor 5 willen
lair
pi_53090689
Turrican @ wii lijkt me wel een plan. Als ze de licensie nog hebben. Verder is er weinig uit de studio gekomen. Dus geef ze nog een kans
www.indiegamer.nl
pi_53090771
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zou je een game van Factor 5 willen
lair
Rogue Squadron
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  woensdag 12 september 2007 @ 02:06:23 #148
14612 _GdR_