ik zie alleen een xbox live 13 maanden abbo in halo 3 jas ZONDER game anders hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs ik ga Halo 3 spelenGratis bij een jaar live. Dank je wel BOL.com
Kan ook niet meer, was een foutje van Bol.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zie alleen een xbox live 13 maanden abbo in halo 3 jas ZONDER game anders hoor.
zal ook wel geannuleerd worden dan net als die printers bij de wehkapm enzoquote:Op donderdag 6 september 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ook niet meer, was een foutje van Bol.
Goh wat zonde van je geld:quote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs ik ga Halo 3 spelenGratis bij een jaar live. Dank je wel BOL.com
Zeg sjagrijn, gaat het?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh wat zonde van je geld:
-Je bent nooit op live
-Shooters is niks voor jou.
Zit niet veel achter de laptop, heb het drukker dan werkweken eigenlijk.. maar dat hoor je nog wel.quote:
crackdownquote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg sjagrijn, gaat het?
Ik speel elke week wel RS:V online fyi.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren naar de kermis geweest
Dotje hey
[afbeelding]
Mja.. mooie replay dus.quote:
hij lijkt mij toch wel erg leukquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. mooie replay dus.
Maar serieus, met Forza hoef ik geen ander racespel te hebben, en al zeker geen arcade PGR met motoren.
Ach in de middeleeuwen gebeurde dat wel vaker.quote:Op zondag 9 september 2007 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
Man overleden na aanval met bijl
Waar gaat dat heen.![]()
Zat gisteren nog bij Sander.quote:Op zondag 9 september 2007 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach in de middeleeuwen gebeurde dat wel vaker.
Heb je niet online gezien gisteravond, heb nog ff lekker lopen knallen in halo!
Zo zeg, jij wordt echt grijs.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren naar de kermis geweest
Dotje hey
[afbeelding]
Was je aan het wandelen?quote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef kepler het volgende:
Vandaag 15 kilometer wedstrijd gelopen
tijd was 1.12:38
Nette tijd.quote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef kepler het volgende:
Vandaag 15 kilometer wedstrijd gelopen
tijd was 1.12:38
25 euro incl verzendenquote:
was opzich wel leuk, met hier en daar wat inhaalacties. Maar echt heel spannend was het niet neequote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Bastard het volgende:
Die actie van Hamilton![]()
Dat was het dan verder ook wel in deze wedstrijd.
snelwandelenquote:
Leuk filmpje.quote:Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR4 http://www.dailymotion.co(...)-gotham-racing-4_ads
Ja thanks voor je bericht,.... ik zag nergens waar ik het spel kon downloaden. En wist niet dat die code daar ingevoerd moest worden. Dacht dat dat alleen voor pre-paid was. Wel gisteravond een paar potjes CoD4 gedaan en wat zeg je,.... verrassend cool,....dat terwijl ik niet echt een MP gamer ben. Level up gaan ging goed en maakte gewoon kills. Ook leuk gedaan dat levellen,.... motiveerd,... ook al wordt je geownedquote:
Heb geen problemen gemerkt,... maar lees er wel veel over ja. Zelf staat mijn 360 echt helemaal open naar het Inet,... misschien dat het daarom werkt. Tevens mag de 360 changes doen in mijn settings via UpNP.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij zaten er meer mensen te kloten op Live.
Hopen dat het morgen opgelost is.
Ik speel zonder headset dat scheeltquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja thanks voor je bericht,.... ik zag nergens waar ik het spel kon downloaden. En wist niet dat die code daar ingevoerd moest worden. Dacht dat dat alleen voor pre-paid was. Wel gisteravond een paar potjes CoD4 gedaan en wat zeg je,.... verrassend cool,....dat terwijl ik niet echt een MP gamer ben. Level up gaan ging goed en maakte gewoon kills. Ook leuk gedaan dat levellen,.... motiveerd,... ook al wordt je geowned![]()
Serieus,... die stemmen soms'Duuudee,.. I just fucking owned you arshole,..." zoiets hoorde ik,... moest er wel om lachen. Maar,... erg uitgebreid als ik het zo zie,... en dit is maar Beta. Zal wel een grote MP hit gaan worden denk ik.
Tevens vraag ik me af hoe de SP er uit gaat zien want de MP zag er erg goed uit zeg!
Hij doet het weer.. althans alleen de demo ff geprobeerd en dat ging goed, neem aan dat nu de rest van de spellen ook weer MP kan,. Baalde er wel van gisteravond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij zaten er meer mensen te kloten op Live.
Hopen dat het morgen opgelost is.
Ga zo es kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij doet het weer.. althans alleen de demo ff geprobeerd en dat ging goed, neem aan dat nu de rest van de spellen ook weer MP kan,. Baalde er wel van gisteravond.
via gamespot kan je een code krijgen als het goed isquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Magneet het volgende:
lees ik ergens dat je er een code voor moets hebben of kan je hem zo binnenhalen? Anders zet ik de download vanaaf ff aan, donderdag heb ik wel weer tijd om te gamen
Halo 2 werkte ook weer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij doet het weer.. althans alleen de demo ff geprobeerd en dat ging goed, neem aan dat nu de rest van de spellen ook weer MP kan,. Baalde er wel van gisteravond.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:06 schreef Quinny het volgende:
Hallo
Ik moet dit even melden
Mijn kleine jongen word volgende week 4 en moest vandaag voor eerst gaan wennen op school. Al een paar weken loop ik met een dikke prop in mijn keel en zitten de tranen heel hoog. Wetende dat Daan de "echte" maatschappij in moet (ja sorry ben soms zwartdenkend) Ik zag al hele drama's voor me van een emotionele Daan die niet wilt dat ik weg ga als ik hem naar school breng (weer die zwartdenkendheid). Dus vanmorgen al bibbert een kop koffie drinken en Daan positief proberen te vertellen dat school onwijs leuk is en dat je er gaat kleien, tekenen, buitenspelen met andere kindjes, enz...
Dus wij naar school op de fiets. Kom ik daar aan Daan duidelijk ook een beetje zenuwachtig, want die stond te bibberen. Was het na 10 minuten al van Daaaaag mama en werd ik bijna de klas uit geduwd![]()
Nou mama kan weer slapen en het kind wilt morgen weer naar school![]()
kleine mannetjes worden grootMaar ben zo blij
Wat gaat het hard he ..quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:06 schreef Quinny het volgende:
Hallo
Ik moet dit even melden
Mijn kleine jongen word volgende week 4 en moest vandaag voor eerst gaan wennen op school. Al een paar weken loop ik met een dikke prop in mijn keel en zitten de tranen heel hoog. Wetende dat Daan de "echte" maatschappij in moet (ja sorry ben soms zwartdenkend) Ik zag al hele drama's voor me van een emotionele Daan die niet wilt dat ik weg ga als ik hem naar school breng (weer die zwartdenkendheid). Dus vanmorgen al bibbert een kop koffie drinken en Daan positief proberen te vertellen dat school onwijs leuk is en dat je er gaat kleien, tekenen, buitenspelen met andere kindjes, enz...
Dus wij naar school op de fiets. Kom ik daar aan Daan duidelijk ook een beetje zenuwachtig, want die stond te bibberen. Was het na 10 minuten al van Daaaaag mama en werd ik bijna de klas uit geduwd![]()
Nou mama kan weer slapen en het kind wilt morgen weer naar school![]()
kleine mannetjes worden grootMaar ben zo blij
En ze een schop onder hun kont te geven omdat ze hun huiswerk moeten makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]Wat leuk
Nu wilen ze nog naar school, maar dadelijk krijgen ze huiswerk enzo... Mag je gaan helpen met wiskunde
Waarom kunnen mannen het zo nuchter bekijken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat gaat het hard he ..
Maar dat hoort er inderdaad ook bij, school gaan.. thuis komen met huiswerk en verhalen.. gepest worden en ruzie maken. Hebben wij ook allemaal moeten doen hoor
Ik klink nuchter maar kan mijzelf ook helemaal gek maken om dat soort dingen hoor...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen het zo nuchter bekijken?
Maar het is zo. Het hoort er allemaal bij en we hebben het allemaal mee gemaakt. En er zijn leuke dingen en minder leuke dingen, maar dat maakt je mens
ik maakte vroeger nooit mn huiswerkquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
En ze een schop onder hun kont te geven omdat ze hun huiswerk moeten maken
maar voor wiskunde vragen bel ik jou wel even
Ik heb haar ook 'nuchter' gekalmeerd maar vanmorgen toen ik hem naar school bracht en hem zo zag kwamen er toch tranen in de auto,........!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klink nuchter maar kan mijzelf ook helemaal gek maken om dat soort dingen hoor...
Klopt, heb ik ook op school gezeten.. nonnenschool.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:32 schreef Magneet het volgende:
Nederlandse scholengelukkig kan merlijn ( mits ze in België de buitenschoolse opvang niet aanpassen ) bij onze zuiderburen naar school. Daar weten ze tenminste nog wat streng zijn is.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:32 schreef Magneet het volgende:
Nederlandse scholengelukkig kan merlijn ( mits ze in België de buitenschoolse opvang niet aanpassen ) bij onze zuiderburen naar school. Daar weten ze tenminste nog wat streng zijn is.
dat nog net niet maar wel goed strengquote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook op school gezeten.. nonnenschool.
sja ben gewoon blij dat Merlijn in belgië naar school kan, leren ze meer en beter en krijgen hier en daar nog wat normen en waarden mee.quote:
ja, want alle kinderen in Nederland zijn van het pad en niemand gaat meer naar de universiteit tegenwoordig... Waar gaat het heen met Nederland!!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja ben gewoon blij dat Merlijn in belgië naar school kan, leren ze meer en beter en krijgen hier en daar nog wat normen en waarden mee.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef kepler het volgende:
zo hey, gaat goed in Roosendaal...
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1231708&c=14&rss
En dan ff overheen pissen wa?quote:Op donderdag 13 september 2007 02:39 schreef gijsje79 het volgende:
Gelukkig hier stil.
Zondag staat er een F1 auto van renault bij ons op de markt, misscien ff kijken.
Dat sucken van ons hequote:
Gijs ik heb zo ouderwets gelachen. Jammer dat je headset niet aan was. We miste je,... hoorde je ons nogquote:Op donderdag 13 september 2007 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat sucken van ons he
Op het einde kreeg ik die punten een beetje door
kan dat allemaalquote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb zo ouderwets gelachen. Jammer dat je headset niet aan was. We miste je,... hoorde je ons nog? Die airstrikes,..... echt rennen dan he,.... en we krijgen klaaapppeeennn
Echt les gehad gisteren,.. maar dat maakt CoD4 wel cool,... ook als je zuigt level je up. Heb nu 'deep impact' voor kogels ge-equipped,... werkt wel beter,... en 'last stand',.. voordat je sterft nog op de grond liggen en je sidearm grijpen. Erg cool die RPG elementen.
Ik hoorde jullie heel zachtjes of niet eigenlijk .. bij een airstrike hoorde ik gillenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb zo ouderwets gelachen. Jammer dat je headset niet aan was. We miste je,... hoorde je ons nog? Die airstrikes,..... echt rennen dan he,.... en we krijgen klaaapppeeennn
Echt les gehad gisteren,.. maar dat maakt CoD4 wel cool,... ook als je zuigt level je up. Heb nu 'deep impact' voor kogels ge-equipped,... werkt wel beter,... en 'last stand',.. voordat je sterft nog op de grond liggen en je sidearm grijpen. Erg cool die RPG elementen.
Er kan nog veel meer,... en dit is natuurlijk maar een beta. Ik ontdek met elk stijgend level wat. Zo heb ik nu een 'red dot' op mijn M16 gezet,.. puur omdat ik veel met dat wapen schiet. Zit EXP. aan de wapens gekoppeld zeg maar,... heb hem zelfs een kleurtje gegevenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
kan dat allemaal![]()
Ik kon alleen op een gegeven moment een airstrike en helicopter bestellenDat vond ik opzich al cool
binnenkort nog maar eens goed bekijken danquote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er kan nog veel meer,... en dit is natuurlijk maar een beta. Ik ontdek met elk stijgend level wat. Zo heb ik nu een 'red dot' op mijn M16 gezet,.. puur omdat ik veel met dat wapen schiet. Zit EXP. aan de wapens gekoppeld zeg maar,... heb hem zelfs een kleurtje gegeven
Maar 'Last stand' merkte ik gisteren door de killcam,... ik weet zeeeeker dat ik mijn vijand afschoot,... echter,.. ik liep over hem heen en boem boem,.. dood.Toen ik de killcam checkte, zag ik hem op zijn rug liggen,.. levend worden en me neerschieten met zijn sidearm,... kreeg hij mooooeilijk veel EXP voor.... de hoer
Maar goed, je word wel sterk afgeschoten door die mensen die een hoger level hebben en daardoor een beter visier. Ik denk als je dit spel bij de release niet meteen veel gaat spelen online je behoorlijk last hebt na een paar weken.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er kan nog veel meer,... en dit is natuurlijk maar een beta. Ik ontdek met elk stijgend level wat. Zo heb ik nu een 'red dot' op mijn M16 gezet,.. puur omdat ik veel met dat wapen schiet. Zit EXP. aan de wapens gekoppeld zeg maar,... heb hem zelfs een kleurtje gegeven
Maar 'Last stand' merkte ik gisteren door de killcam,... ik weet zeeeeker dat ik mijn vijand afschoot,... echter,.. ik liep over hem heen en boem boem,.. dood.Toen ik de killcam checkte, zag ik hem op zijn rug liggen,.. levend worden en me neerschieten met zijn sidearm,... kreeg hij mooooeilijk veel EXP voor.... de hoer
ik stond op een gegeven moment op een perfect puntquote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, je word wel sterk afgeschoten door die mensen die een hoger level hebben en daardoor een beter visier. Ik denk als je dit spel bij de release niet meteen veel gaat spelen online je behoorlijk last hebt na een paar weken.
Ik had ergens ook een coole actie, ik bewaak een vlag, krijg m "+15" .. komt een mannetje aan, ik gooi een granaat .. hij molt me, die granaat gaat af. 3 kills! Meteen dat radar ding gedaan, kreeg ik iets van +100 voor, en toen nog iemand met mn sidearm gekilled.. beter word het niet
Die helecopter is zo cool.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik stond op een gegeven moment op een perfect puntDe vijanden bleven langs mn vizier lopen, en toen had ik iets van 7 kills achter elkaar gemaakt
Kon ik de helicopter bestellen
Die bleef maar kills maken
Volgens mij moet je als ouder je kinderen opvoeden hoor. Scholen zijn er om kennis als rekenen en schrijven bij te brengen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:03 schreef Magneet het volgende:
sja ben gewoon blij dat Merlijn in belgië naar school kan, leren ze meer en beter en krijgen hier en daar nog wat normen en waarden mee.
scholen kunnen er op zekers ook veel ind oen hoor. Als koters daar kunnen doen wat ze willen hou je het thuis ook niet tegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als ouder je kinderen opvoeden hoor. Scholen zijn er om kennis als rekenen en schrijven bij te brengen.
dat is ondertussen voorlopig weer ontkend hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ame-in-2007-en-2008/
Daar gaat de Formule 1...
ja ok, maar de geruchten zijn er...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is ondertussen voorlopig weer ontkend hoor.
Bernie is vuistdiep bij Ferrari... alles wat hun doen word ontkend of weggeveegdquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef kepler het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ame-in-2007-en-2008/
Daar gaat de Formule 1...
nou je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
En waarom nu eigenlijk? Spionage? So fokking what. Die hele F1 is zo corrupt als de pest. Na het wielrennen is 2007 dus ook de ondergang van de F1
alle begin is moeilijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Magneet het volgende:
zow, beebje gespiekt. Was wel grappig, was by de Fontys paramedische hogescholen voor cursisten. Dit waren nog redelijke beginners en best prutsers dus :'0 En die kleine maar draaien en draaien waardoor ze de metingen niet konden doen
ja hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:57 schreef kepler het volgende:
[..]
alle begin is moeilijkWel goede de baby kunnen zien?
Richards ongedeerd na helicopter crashquote:Op zondag 16 september 2007 01:53 schreef gijsje79 het volgende:
Voormalig rally coureur Colin McRae is gisteren om het leven gekomen bij een helikoptercrash in Jerviswood, Lanarkshire. Over zijn vijfjarige zoontje, die waarschijnlijk ook aan boord van de helikopter was, is niks bekend gemaakt, maar gevreesd wordt dat ook hij is omgekomen. De helikopter is rond vier uur in de middag neergestort op ongeveer een kilometer van het huis van de rally coureur.
Volgens de manager van Colin McRae vloog de coureur de helikopter zelf. Eerste informatie wijst erop dat er naast McRae, ook zijn vijf jaar oude zoontje, Johnny, een andere volwassene en een ander kind, aan boord waren van de helikopter. Colin McRae's vrouw Alison en hun 9-jarige dochter Hollie waren niet aan boord van de helikopter.
Over de toedracht van het ongeval is nog niks bekend. Ten tijde van het ongeluk was het bewolkt en stond er een lichte wind, maar het zicht was goed.
Colin McRae is 39 jaar oud geworden.
Vliegen was niet z'n ding.
quote:Richards was in 1995 de teambaas van Colin McRae, toen de Schot de wereldtitel in een Subaru veroverde. Zaterdag kwam McRae, samen met zijn vijfjarige zoontje, om in een helikoptercrash.
Wie het breed heeft..quote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag voor 10 dagen naar griekenland![]()
Ik had het meer over je vakantiedagen omdat je pas vakantie hebt gehad toch?quote:Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Andersom, in de bouwvak kan ik het niet betalen, hoogseizoen is te duur voor me
relaxed, jammer dat alles afgebrand isquote:Op maandag 17 september 2007 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volgende week donderdag voor 10 dagen naar griekenland![]()
Kreta was toch al een kale rotsquote:Op maandag 17 september 2007 13:24 schreef kepler het volgende:
[..]
relaxed, jammer dat alles afgebrand is
Kreta waren geen bosbranden.quote:Op maandag 17 september 2007 14:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kreta was toch al een kale rots
Zeker wel, 3 brandweermannen omgekomen zelfs !quote:Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kreta waren geen bosbranden.
Relax man, wil zo weer terug.
Ok.quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeker wel, 3 brandweermannen omgekomen zelfs !
http://vghoogvliet.wordpr(...)den-brandweer-kreta/
Guntquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:01 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen staande gehouden door de politie
Stonden ze met een lasergun, ik reed ze eigenlijk zo voorbij
77 waar ik 60 mocht, nog netjes.. gaat nog 3 km af.
Ik ben bezig met een andere baan ja, per 22 Oktober ga ik er beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gunt
ga je nog/weer van baan veranderen trouwens ?
Ik heb volgende week een gesprek bij een gemeente ( ambtenaar) zijn nog met z`n tweeen over
En de verkeersboete's zijn ook omhoog gegaanquote:U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed binnen de bebouwde kom.
U reed met een snelheid van 77 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 60 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 17 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 3 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 14 km/u.
Het boetebedrag:
Het boetebedrag: ¤ 58,-.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: ¤ 54,-.
Dezelfde overtreding op de autosnelweg: ¤ 52,-.
Binnen de kom ooooookquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En de verkeersboete's zijn ook omhoog gegaanWas eerst 30 euro
30 euro was tot 10 te hard. En je reed binnen bebouwde kom te hard = duurder dan erbuiten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En de verkeersboete's zijn ook omhoog gegaanWas eerst 30 euro
Oh ja hequote:Op dinsdag 18 september 2007 11:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Binnen de kom ooooook
ga je schamen !![]()
Ik weet niet zeker binnen of buiten de kom.. die 4 euro verschil haalt ook niet uit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
30 euro was tot 10 te hard. En je reed binnen bebouwde kom te hard = duurder dan erbuiten.
Ikke van de week nog ff 160 waar ik 70 mocht. Proefrit op een nieuwe motorquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja he
Ik rij ook wel eens 100 binnen de kom
We zijn heel stoutquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke van de week nog ff 160 waar ik 70 mocht. Proefrit op een nieuwe motor
zal wel iemand geklaagt hebben danquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
Mn scoreboard is gedelete van Forza... ze denken dat ik cheat
En maar klagen als iemand weer ns doodgeschoten wordtquote:
Ik zie het verband even nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En maar klagen als iemand weer ns doodgeschoten wordt
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef Magneet het volgende:
zo, maar weer eens een paar dvd's gekocht
Ik heb die film nooit gekocht omdat ik hem al zooo vaak op VHS had gezien.. inderdaad een goeie film!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:31 schreef Magneet het volgende:
beetje oudje die eerste maar wel een must imho
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja he
Ik rij ook wel eens 100 binnen de kom
Dat is Nederland.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Strolie75 het volgende:
We worden weer lekker genaaid door de regering zeg.
Je hebt toch een prive auto ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er met mijn nieuwe baan financieel flink op vooruit gegaan, en mijn leaseauto rij ik niet prive. Dus merken doe ik het niet echt, maar toch...
Baard van voor het weekend Gijsquote:Op woensdag 19 september 2007 06:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Gewoon al te koop in de winkel ookHalo3
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8382
en het ergste is is dat ik eigenlijk geen tijd heb om te gamenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Goh.. .volgende week gewoon Halo3... ongeloofelijk.. kan het gewoon nog niet geloven![]()
Moet ik nu ook een andere account nemen nu ik een andere baan heb?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef Strolie75 het volgende:
tvp.
Ik fok toch niet meer onder werktijd, dus ik kan best weer deze account gebruiken
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
en het ergste is is dat ik eigenlijk geen tijd heb om te gamen
Geen ziekenhuis meerquote:Op woensdag 19 september 2007 09:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een andere account nemen nu ik een andere baan heb?
In hetzelfde ziekenhuis, maar dan een paar etages lager op de verkoeverquote:
Wasda?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
In hetzelfde ziekenhuis, maar dan een paar etages lager op de verkoever
quote:
Kijk dat klinkt als een heerlijke stap dan!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op de uitslaapkamer.
Houd in alleen maar dagdiensten, geen weekenden meer, alle feestdagen vrij, volgend jaar een opleiding beginnen en meer verdienen
Dat is het zeker. En ohja ik moet van een witpak naar een groenpakquote:Op woensdag 19 september 2007 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt als een heerlijke stap dan!
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Goh.. .volgende week gewoon Halo3... ongeloofelijk.. kan het gewoon nog niet geloven![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op de uitslaapkamer.
Houd in alleen maar dagdiensten, geen weekenden meer, alle feestdagen vrij, volgend jaar een opleiding beginnen en meer verdienen
Ik zie het wel.. heb er een jaar gratis live bij, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]Nu hopen dat bol.com op tijd dat ding verstuurd
Ik ben op vakantiequote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
en het ergste is is dat ik eigenlijk geen tijd heb om te gamen
ik heb die maandag examen, zie wel wanner ik hem haalquote:Op woensdag 19 september 2007 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het wel.. heb er een jaar gratis live bij, wat wil je nog meer
Maar na talloze bestellingn die ik bij bol heb gedaan, alles komt altijd op tijd binnen.. release is volgende woensdag? Dan komt hij die dag of Donderdag gewoon binnen. Als ik Vrijdagavond maar kan gamen!
gelukkig voor jou komt de game op donderdagquote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb die maandag examen, zie wel wanner ik hem haal
de maandag NA Halo 3 that isquote:Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig voor jou komt de game op donderdag
ja maar niet om te gamen en de tijd erna lrijg ik het ook superdrukquote:Op woensdag 19 september 2007 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ow, dan snap ik het niet
Dan heb je 4 dagen om hem te halen
tijd heb je niet tijd maak jequote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja maar niet om te gamen en de tijd erna lrijg ik het ook superdrukws. haal ik de game wel maar zal hem weinig spelen ben ik bang
Klinkt goedquote:Op woensdag 19 september 2007 09:41 schreef Quinny het volgende:
Op de uitslaapkamer.
CoD4 is morgen afgelopenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben zoooooooo niet gehyped voor Halo 3
Vermaak me nog prima met CoD4 en Bioshock tot HL2 verschijnt.
Nee toch?quote:
Gamen is geen werk Gijs.quote:ik ga ook nu beginnen met Bioshock trouwensHopelijk ben ik klaar voor Halo 3
Al die statistieken en overzichten zien er cool uit,... Replay laden,.... naar mijn own actie richting Strol gaan,.. foto maken,.. en mailen naar iedereenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
beta is toch de 20e afgelopenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee toch?
[..]
Gamen is geen werk Gijs.
Maakt niet uit Gijs.. als je de verhalen straks leest neem je weer een dag vrij om Halo3 te halenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben zoooooooo niet gehyped voor Halo 3
Dagjes vrij? Wat zijn dat?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Bastard het volgende:
Maakt niet uit Gijs.. als je de verhalen straks leest neem je weer een dag vrij om Halo3 te halen
kan die `m een dag later weer verkopenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maakt niet uit Gijs.. als je de verhalen straks leest neem je weer een dag vrij om Halo3 te halen
Alleen met racegames Gijs.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef -Struikrover- het volgende:
kan die `m een dag later weer verkopen
en de week erop weer halen![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat is het zeker. En ohja ik moet van een witpak naar een groenpak.
Vorige week zo gelachen met die gastenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon met Nero, Soos en Zeus gegamed
Morgen Halo al?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
Dus misschien morgen Halo.
Dat zal cool zijn voor het weekend.
Ach ben nog eerst bezig met King Kong verwacht dat ik hem vandaag wel uit heb.
Kreeg gisteren een maitlje van Dimplus voor te betalen ( normaal pas op de maandag voor de release ) dat het product op voorraad wasquote:
quote:Uw bestelling is voorradig en kan worden verzonden. U heeft bij uw bestelling aangegeven vooraf te willen betalen. Vriendelijk verzoeken wij u om voor 29-09-2007 ¤ 119,98 over te maken op één van de onderstaande rekeningen:
Ok praat danquote:Op donderdag 20 september 2007 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een maitlje van Dimplus voor te betalen ( normaal pas op de maandag voor de release ) dat het product op voorraad wasen of ik wilde betalen
[..]
Kreeg de mail ook,... ging zelfs om een spoedbetaling,..... logisch ook,.. enig idee hoeveel Halo3's ze moeten versturen. Hoop hem snel binnen te krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een maitlje van Dimplus voor te betalen ( normaal pas op de maandag voor de release ) dat het product op voorraad wasen of ik wilde betalen
[..]
Ik kreeg in het verleden wel eens mail van hun dat het is verzonden en de status nog op verwerkt stondquote:Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef kepler het volgende:
status op bol.com staat al weken op: "Wordt verwerkt"
Ik ben benieuwd wanneer hij binnenkomt
Op de dag van de release, ik zou niet weten waarom die later zou komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef kepler het volgende:
status op bol.com staat al weken op: "Wordt verwerkt"
Ik ben benieuwd wanneer hij binnenkomt
ach, ik heb toch de hele dag project danquote:Op donderdag 20 september 2007 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de dag van de release, ik zou niet weten waarom die later zou komen.
quote:Orderstatus
Wij hebben uw betaling ontvangen. De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.
Het is ook mogelijk om de status van uw bestellingen online via mijn account te volgen.
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
Je kan er wel vanuit gaan dat je dit weekend speelt jaquote:Op donderdag 20 september 2007 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Zou grappig zijn, kan ik toch nog ff spelen voor ik op vakantie ga
zo spoedig mogelijk, dat kan dus net zo goed volgende week zijnquote:
Hoe weet jjiiij dat nou zo zeker dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat dat over Halo 3? Die wordt echt nog niet verzonden
Zo snel mogelijk betalen omdat ze geen zin hebben in reserveringen die niet betaald worden omdat Halo 3 een grote titel is.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe weet jjiiij dat nou zo zeker dan?
dimplus vraagt de mensen om een SPOEDBETALING en ze geven een email er meteen achteraan dat de betaling binnen is en ZO SPOEDIG MOGELIJK word verstuurd...
Ik denk dan.. die worden nu opgestuurd.
Ik ook Gijs,........... veel over gelezen en gezien de afgelopen weken,... heb er erg veel zin in.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:32 schreef Bastard het volgende:
Ik heb iig onwijs zin in veel online knallen in Halo3![]()
Die stats en replays ook.. ongekend gewoon!!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook Gijs,........... veel over gelezen en gezien de afgelopen weken,... heb er erg veel zin in.
Halo 2quote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die stats en replays ook.. ongekend gewoon!!
Dat je een bepaalde match speelt, terug kijkt.. op pauze zet.. door het hele veld beweegt met je camera, een foto maakt.. opslaat.. nergens over!!
Niet dat het iets is wat je vaak zal gebruiken, maar toch![]()
Ik weet nog dat wij samen op PB zaten en zaten te kijken naar een trailer van Halo1 .. gilde we!
Ja,... toen gilde we inderdaad,.... maar bedoel je niet KS? PB zijn mijn initialenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij samen op PB zaten en zaten te kijken naar een trailer van Halo1 .. gilde we!
tuurlijk welquote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die stats en replays ook.. ongekend gewoon!!
Dat je een bepaalde match speelt, terug kijkt.. op pauze zet.. door het hele veld beweegt met je camera, een foto maakt.. opslaat.. nergens over!!
Niet dat het iets is wat je vaak zal gebruiken, maar toch![]()
Cho, doe eens terug mailenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... toen gilde we inderdaad,.... maar bedoel je niet KS? PB zijn mijn initialen
Zo genoten toen van Halo,.... maar ik weet niet of ik die save feature weinig gebruik hoor,.. filmpjes of foto's online zetten en gekoppeld aan je bungie.net account lijkt me echt moeilijk cool,... zoooo geniaal goed gebruik van online gamen,... gasten halen er echt uit wat er in zit,.... prachtig!!
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... toen gilde we inderdaad,.... maar bedoel je niet KS? PB zijn mijn initialen
Zo genoten toen van Halo,.... maar ik weet niet of ik die save feature weinig gebruik hoor,.. filmpjes of foto's online zetten en gekoppeld aan je bungie.net account lijkt me echt moeilijk cool,... zoooo geniaal goed gebruik van online gamen,... gasten halen er echt uit wat er in zit,.... prachtig!!
Ik denk dat het meevalt hoor.. Halo2 had zoiets dat je matches kun zien wie waar vandaan schoot.. paar keer bekeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:15 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Alle mooie acties kun je nu vastleggen![]()
Heb jij PB nog gekend dan,.................quote:
Mmmm,.. toch maar eens met de huisartsen praten hier,... kan me niet herinneren dat ik dit gepost hebquote:Op donderdag 20 september 2007 14:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cho, doe eens terug mailen
X x Quinny
Ja was inderdaad een feest... ongekende werksfeer.. heel relaxedquote:Op donderdag 20 september 2007 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij PB nog gekend dan,.................Dat wist ik echt niet.
Gijs soms denk ik nog wel eens aan die tijd,... eigenlijk een groot feest geweest
Ik ben dik en heb een kleine pikquote:Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,.. toch maar eens met de huisartsen praten hier,... kan me niet herinneren dat ik dit gepost hebIk wordt oud.
Dat roken achter je werkplek,.... die bakjes koffie,.... mega team toen hoor,.... hoop gelachenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was inderdaad een feest... ongekende werksfeer.. heel relaxed
be aware erwin is asshole ;'(quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat roken achter je werkplek,.... die bakjes koffie,.... mega team toen hoor,.... hoop gelachen
Quinnyquote:Op donderdag 20 september 2007 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben dik en heb een kleine pik![]()
hahahahahaha,... Anthony Ng,... ohhhh die Erwin was woestquote:Op donderdag 20 september 2007 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
be aware erwin is asshole ;'(
En maar roken, en maar lachen, en kutten..
dat was een simpele plattegrondquote:Op donderdag 20 september 2007 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt hoor.. Halo2 had zoiets dat je matches kun zien wie waar vandaan schoot.. paar keer bekeken.
We zullen wel zien..quote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef kepler het volgende:
[..]
dat was een simpele plattegrondNu kun je echt screenshots maken en video's
Siegmund, Frank, Bas, Muriel, Erwin, .............. groepje hoor,....... Lucille, Patrick,quote:Op donderdag 20 september 2007 14:31 schreef Bastard het volgende:
Denk er met plezier aan terug... figuren bij elkaar hoor... die staak.. frank...![]()
Je vergeet Wendyquote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Siegmund, Frank, Bas, Muriel, Erwin, .............. groepje hoor,....... Lucille, Patrick,
Reshem
Sjo: Gijs die opsta ruzie die jij met hem had,... twee van die reuzenquote:
Bij de volgende verkiezingen neem ik krachtig afstand van Balkenende.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef gijsje79 het volgende:
Balkenende neemt 'krachtig afstand' van Wilders
ik neem afstand van beidequote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij de volgende verkiezingen neem ik krachtig afstand van Balkenende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:28 schreef kepler het volgende:
Bioshock is erg cool trouwens
De eerste keer dat je zo'n Big Daddy kapot maaktGijs je gaat echt genieten,... wereldgame,... 2x achter elkaar uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
zekerquote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs je gaat echt genieten,... wereldgame,... 2x achter elkaar uitgespeeld!
Hij was fucking groot jaquote:Op donderdag 20 september 2007 20:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo: Gijs die opsta ruzie die jij met hem had,... twee van die reuzen
5 minuten geleden op geklit .. staat op buffering 11%quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:04 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker![]()
nog 1 hype-momentje voor Halo 3: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=h3savedfilms
eeeeeeerg cool filmpje (multiplayer)![]()
Hype +10
Opslaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
5 minuten geleden op geklit .. staat op buffering 11%
Heerlijk geslapen samen met de hond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
Vanacht beetje slecht geslapen met huilende Amber.. we nemen maar aan dat het tandjes zijn die doorkomen
Heb `m gedownened net, 337 mb ofzo ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
5 minuten geleden op geklit .. staat op buffering 11%
Tesje is 14 maanden van de week en nog heeft ze maar 2 tandenquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
Vanacht beetje slecht geslapen met huilende Amber.. we nemen maar aan dat het tandjes zijn die doorkomen
Jasmijn had een heel gebit bij 1 jaar .. maar Amber heeft nu met 7 mnd net 1 pielewiele tandje staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tesje is 14 maanden van de week en nog heeft ze maar 2 tanden![]()
Die bovenste is zooooquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Trouwens naar de efteling geweest vorig weekend
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jasmijn had een heel gebit bij 1 jaar .. maar Amber heeft nu met 7 mnd net 1 pielewiele tandje staan
Jasmijn gaf geen kick om die tanden.. Amber is een zeurdoos
Zo verschillend .. nu al! En dan hadden we het nog over een derde
Ik ben fan van mquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_gaan_betalen.html
Ja dat zit echt prima in elkaar.. maar serieus het is ergens overbodig die replay.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben nog steeds onder de indruk van dat Halo 3 MP filmpje wat Kepler postte,.. al die opties,.. map editor,.. save features, foto's, filmpjes,... het ziet er echt,.. echt geniaal uit!! Hoge replay hoor.
Ja inderdaad,... zit nu even op bungie.net een hoop na te lezen. Serieus veel mogelijk,... echt niet normaal,... grappige momenten in MP ga ik opzekers opzoeken en saven,... moet,... screenshots die je dan eventueel maakt worden bewerkt met Anti-aliasing en zijn in HD,.. kan echt niet wachten momenteel,.. ben gehyped,......quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zit echt prima in elkaar.. maar serieus het is ergens overbodig die replay.
Vorige week speelden we CoD.. je doet toch achter elkaar potjes, in ieder potje zitten wel coole/domme acties.. ik ga ze echt niet allemaal saven en bekijken !
Dat 'forge' gaat overigs echt nergens over.. je hebt een tank nodig? HOP een tank.. een wapen? HOP een wapen.. die leveleditor kon wel eens de beste uitvinding zijn sinds het gesneden brood!
Verdeling ziet er goed uit,... met een hamer een jeep uit de weg slaan,... serieus,... als je je vrienden ziet vliegen kan je niet anders dan proesten hoor,.... zal echt wel weer even wennen zijn,... inkomen. Maar,.. ik voorspel een hoop lachen en leuke avonden,... gaat het om tochquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
Maar een actie als jou proberen te schieten terwijl je in een tank zit,... priceless
Nog 1 endurance en dan ben ik ook klaar.quote:
Was ik gisteren al niet mans genoegquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Quinny het volgende:
He Cho, aangezien ik volgende week weer geen man heb. Eis ik wel dit weekend Lost af te kijken![]()
leer lezen, ik had het over volgende weekquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was ik gisteren al niet mans genoeg![]()
Ik zal je eens leren lezen,............quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
leer lezen, ik had het over volgende week![]()
De ondertiteling van Lost kan ik anders goed volgen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens leren lezen,............
ik kom snel weer eens langsquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Trouwens naar de efteling geweest vorig weekend
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan dus ook 'honkballen'quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdeling ziet er goed uit,... met een hamer een jeep uit de weg slaan,... serieus,... als je je vrienden ziet vliegen kan je niet anders dan proesten hoor,.... zal echt wel weer even wennen zijn,... inkomen. Maar,.. ik voorspel een hoop lachen en leuke avonden,... gaat het om toch
Waar hij lekker aan het spelen, eten, poepen en slapen is. En jij maar werken voor zijn leuke bezigheden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef Magneet het volgende:
Ik mis MerlijnHij mij waarschijnlijk niet. Hij vind het veel te leuk op het kdv.
haal dat slapen maar weg, ik gok dat ze hem halverwege de lunch in bed gegooid hebben omdat hij omviel van vermoeidheid en dat hij toen de rest van de kindjes binnenkwam feest is gaan vieren op de slaapzaal. Meestal is hij samen met een vriendje van de feestcommissie namelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waar hij lekker aan het spelen, eten, poepen en slapen is. En jij maar werken voor zijn leuke bezigheden.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
haal dat slapen maar weg, ik gok dat ze hem halverwege de lunch in bed gegooid hebben omdat hij omviel van vermoeidheid en dat hij toen de rest van de kindjes binnenkwam feest is gaan vieren op de slaapzaal. Meestal is hij samen met een vriendje van de feestcommissie namelijk.
Een echt feestbeestquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
haal dat slapen maar weg, ik gok dat ze hem halverwege de lunch in bed gegooid hebben omdat hij omviel van vermoeidheid en dat hij toen de rest van de kindjes binnenkwam feest is gaan vieren op de slaapzaal. Meestal is hij samen met een vriendje van de feestcommissie namelijk.
Hoe bevalt Daan het op school?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een echt feestbeestDat word leuk later
Hun wraak zal zoet zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
Amber ligt waarschijnlijk de slaap in te halen van vannacht.. lekker warm in dr bedje.. zij wel
Maar ik was dan wel heel vriendelijk vanmorgen toen ik haar ging wakker maken.. BATS licht aan "GOEDEMORGEN DAMES"![]()
Eerder andersom.. dame in kwestie heeft ons de halve nacht wakker gehouden..quote:
Om een lang verhaal kort te maken. Daan gaat maandag naar een andere school. En niet omdat die andere school niet goed was. Maar omdat we een plek hebben gekregen op onze eerste keuze school. Waar we hem al die tijd het liefst op wilde hebben. Maandag gaat die daar wennen. We hebben er wel goed over moeten na denken, want hij had het erg naar zijn zin op school. Maar we vinden deze nieuwe school toch fijner. Dus Daan heeft nu nog even vrijquote:
Ow okquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken. Daan gaat maandag naar een andere school. En niet omdat die andere school niet goed was. Maar omdat we een plek hebben gekregen op onze eerste keuze school. Waar we hem al die tijd het liefst op wilde hebben. Maandag gaat die daar wennen. We hebben er wel goed over moeten na denken, want hij had het erg naar zijn zin op school. Maar we vinden deze nieuwe school toch fijner. Dus Daan heeft nu nog even vrij
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow ok
Goed om te zien dat jullie echt bewust bezig zijn met een school passend bij jullie ideeen ipv de school op de hoek omdat die zo lekker dichtbij is![]()
Daan gaat naar een strengere school dus weet niet of hij daar zo gelukkig mee isquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:50 schreef Magneet het volgende:
Geluksvogel die Daan. Merlijn gaat dus waarschijnlijk naar België of ze moeten de buitenschoolse opvang aanpassen voor buitenlandse kinderen zoals sommige Vlamingen willen dan gaat hij fijn naar NL.
Ik heb me voorgenomen dat als ze op de leeftijd komen en ze gaan stappen. Dat ik dan om 6 uur 'smorgens met pannen en lepels hun kamer op komquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerder andersom.. dame in kwestie heeft ons de halve nacht wakker gehouden..
Katholiek is goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het is de school tegenover ons oude huis
Ook wel iets dichterbij, maar hun aanpak spreekt ons meer aan. Tis een katholieke school. Dus zijn bezig met geloof, maar leren ook goed samenwerken en zelfstandig werken. Tis niet zo dat wij van die gelovige mensen zijn. He ik woon met de duivel samen. Maar we vinden het wel belangrijk dat ze daar iets van mee krijgen. En verder ziet de school er veel gezelliger uit en schoner
![]()
Ja ik ook inderdaad!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dat als ze op de leeftijd komen en ze gaan stappen. Dat ik dan om 6 uur 'smorgens met pannen en lepels hun kamer op kom![]()
Wheheheh, ik heb ze wel allemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog 1 endurance en dan ben ik ook klaar.
Kom er alleen achter dat ik echt teveel auto's getuned heb en nu geld tekort kom om alle auto's te kopen
niks mis mee met streng, zolang hij niet verwent is met een niet strenge school zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan gaat naar een strengere school dus weet niet of hij daar zo gelukkig mee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |