ik zie alleen een xbox live 13 maanden abbo in halo 3 jas ZONDER game anders hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs ik ga Halo 3 spelenGratis bij een jaar live. Dank je wel BOL.com
Kan ook niet meer, was een foutje van Bol.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zie alleen een xbox live 13 maanden abbo in halo 3 jas ZONDER game anders hoor.
zal ook wel geannuleerd worden dan net als die printers bij de wehkapm enzoquote:Op donderdag 6 september 2007 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ook niet meer, was een foutje van Bol.
Goh wat zonde van je geld:quote:Op donderdag 6 september 2007 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs ik ga Halo 3 spelenGratis bij een jaar live. Dank je wel BOL.com
Zeg sjagrijn, gaat het?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goh wat zonde van je geld:
-Je bent nooit op live
-Shooters is niks voor jou.
Zit niet veel achter de laptop, heb het drukker dan werkweken eigenlijk.. maar dat hoor je nog wel.quote:
crackdownquote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg sjagrijn, gaat het?
Ik speel elke week wel RS:V online fyi.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren naar de kermis geweest
Dotje hey
[afbeelding]
Mja.. mooie replay dus.quote:
hij lijkt mij toch wel erg leukquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. mooie replay dus.
Maar serieus, met Forza hoef ik geen ander racespel te hebben, en al zeker geen arcade PGR met motoren.
Ach in de middeleeuwen gebeurde dat wel vaker.quote:Op zondag 9 september 2007 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
Man overleden na aanval met bijl
Waar gaat dat heen.![]()
Zat gisteren nog bij Sander.quote:Op zondag 9 september 2007 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach in de middeleeuwen gebeurde dat wel vaker.
Heb je niet online gezien gisteravond, heb nog ff lekker lopen knallen in halo!
Zo zeg, jij wordt echt grijs.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren naar de kermis geweest
Dotje hey
[afbeelding]
Was je aan het wandelen?quote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef kepler het volgende:
Vandaag 15 kilometer wedstrijd gelopen
tijd was 1.12:38
Nette tijd.quote:Op zondag 9 september 2007 13:18 schreef kepler het volgende:
Vandaag 15 kilometer wedstrijd gelopen
tijd was 1.12:38
25 euro incl verzendenquote:
was opzich wel leuk, met hier en daar wat inhaalacties. Maar echt heel spannend was het niet neequote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef Bastard het volgende:
Die actie van Hamilton![]()
Dat was het dan verder ook wel in deze wedstrijd.
snelwandelenquote:
Leuk filmpje.quote:Op maandag 10 september 2007 18:22 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR4 http://www.dailymotion.co(...)-gotham-racing-4_ads
Ja thanks voor je bericht,.... ik zag nergens waar ik het spel kon downloaden. En wist niet dat die code daar ingevoerd moest worden. Dacht dat dat alleen voor pre-paid was. Wel gisteravond een paar potjes CoD4 gedaan en wat zeg je,.... verrassend cool,....dat terwijl ik niet echt een MP gamer ben. Level up gaan ging goed en maakte gewoon kills. Ook leuk gedaan dat levellen,.... motiveerd,... ook al wordt je geownedquote:
Heb geen problemen gemerkt,... maar lees er wel veel over ja. Zelf staat mijn 360 echt helemaal open naar het Inet,... misschien dat het daarom werkt. Tevens mag de 360 changes doen in mijn settings via UpNP.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij zaten er meer mensen te kloten op Live.
Hopen dat het morgen opgelost is.
Ik speel zonder headset dat scheeltquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja thanks voor je bericht,.... ik zag nergens waar ik het spel kon downloaden. En wist niet dat die code daar ingevoerd moest worden. Dacht dat dat alleen voor pre-paid was. Wel gisteravond een paar potjes CoD4 gedaan en wat zeg je,.... verrassend cool,....dat terwijl ik niet echt een MP gamer ben. Level up gaan ging goed en maakte gewoon kills. Ook leuk gedaan dat levellen,.... motiveerd,... ook al wordt je geowned![]()
Serieus,... die stemmen soms'Duuudee,.. I just fucking owned you arshole,..." zoiets hoorde ik,... moest er wel om lachen. Maar,... erg uitgebreid als ik het zo zie,... en dit is maar Beta. Zal wel een grote MP hit gaan worden denk ik.
Tevens vraag ik me af hoe de SP er uit gaat zien want de MP zag er erg goed uit zeg!
Hij doet het weer.. althans alleen de demo ff geprobeerd en dat ging goed, neem aan dat nu de rest van de spellen ook weer MP kan,. Baalde er wel van gisteravond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:45 schreef gijsje79 het volgende:
Volgens mij zaten er meer mensen te kloten op Live.
Hopen dat het morgen opgelost is.
Ga zo es kijken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij doet het weer.. althans alleen de demo ff geprobeerd en dat ging goed, neem aan dat nu de rest van de spellen ook weer MP kan,. Baalde er wel van gisteravond.
via gamespot kan je een code krijgen als het goed isquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Magneet het volgende:
lees ik ergens dat je er een code voor moets hebben of kan je hem zo binnenhalen? Anders zet ik de download vanaaf ff aan, donderdag heb ik wel weer tijd om te gamen
Halo 2 werkte ook weer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij doet het weer.. althans alleen de demo ff geprobeerd en dat ging goed, neem aan dat nu de rest van de spellen ook weer MP kan,. Baalde er wel van gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |