quote:Op donderdag 6 september 2007 15:55 schreef rdanjel het volgende:
is dat niet modern talking?
Die niet...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:13 schreef rdanjel het volgende:
You're My Heart You're My Soul
Brother Louie
Stranded In The Middle Of Nowhere
ben geen plato expert hoorquote:Op donderdag 6 september 2007 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Kom op, Yuri, van iemand die een spreuk van Plato in z'n sig heeft staan, mag ik toch wel een goed antwoord verwachten...
Ergo conclusio, met die satellietfoto's is men nu aan het onderzoeken/bewijzen dat ten noorden/noordwesten van Bermuda de gezonken stad Atlantis te vinden is.quote:
Rdanjel +1quote:Op donderdag 6 september 2007 16:38 schreef rdanjel het volgende:
sony
Madmaster +1quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Canberra
Checken? Wat checken?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef Deceit het volgende:
anker en echappement wordt samen het echappement genoemddacht dus dat ik de vraag zowiezo fout had.. aja.. ik was er dus wel grr.. zal voortaan euh ja meer checken als ik antw.!
Eerder had ik dit cryptogram, denk daar nog maar eens over na...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:48 schreef rdanjel het volgende:
Niet wikipediaen he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |