quote:Op donderdag 6 september 2007 09:49 schreef rdanjel het volgende:
Lodewijk de 15de toch?
quote:
Het is nog veel erger....quote:Op donderdag 6 september 2007 10:14 schreef JDude het volgende:
Volgens mij heeft 14 zo lang geregeerd dat 15 zijn kleinkind was. 15-16 weet ik niet, vader-zoon?
Jeej! Dit is inderdaad goed. 14 regeerde 80 jaar ofzo, waardoor zowel zijn zoon als kleinzoon al dood waren toen hij zelf doodging. 15 werd toen koning op hele jonge leeftijd, ook hij overleefde zijn zoon, waarna zijn kleinzoon koning werd. We weten allemaal hoe het daarmee afgelopen isquote:Op donderdag 6 september 2007 10:20 schreef steekbal het volgende:
15 achterkleinzoon van 14, 16 kleinzoon van 15 ?
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:23 schreef ChopperMick het volgende:
waren vast gay lovers van elkaar, bij die maffe fransen sta ik nergens meer van te kijken
moeten ze eens een goeie soapserie van makenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:28 schreef MadMaster het volgende:
16 was de incestueze zus (op haar 5e onderging zij een geslachtoperatie van vrouw naar man) van zonnegod 14, die op zijn beurt weer heimelijk geadopteerd was door Maria-Theresia waardoor ze met hem moest trouwen om een deugelijke relatie t.o.v. 15, de stiefvader van 16, aan te tonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |