Een Dean.quote:Op maandag 10 september 2007 13:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm..wat vinden jullie de hotste gitaren voor chicks?.
.
Dean heeft nog wel een mooie foto voor je...quote:Op maandag 10 september 2007 13:04 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm..wat vinden jullie de hotste gitaren voor chicks?.
.
Niet zo moeilijk, in Friesland.quote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
met iets wat in het weiland staat...
Ennnnnnnnnnn... daarrrrr istie weeerrr!!!! Terug op speciaal verzoek!quote:Op maandag 10 september 2007 13:12 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dean heeft nog wel een mooie foto voor je...
Gebruik eens interpunctie, jongeman.quote:Op maandag 10 september 2007 15:41 schreef matjuhhh007 het volgende:
hee mensen ik ben opzoek naar een opname apparaat maaktniet uit welke maar ik wil dus bijvoorbeed de blues basis opnemen zodat ik erzelf doorheen kan spelen enzo wie weet een apparaatje die je op de pc aansluit en dan kun je het handig opnemen of zijn er handigere manieren manieren
Daar had ik het niet over.quote:Gebruik eens interpunctie, jongeman.
Line6 TonePort UX-1quote:Op maandag 10 september 2007 15:41 schreef matjuhhh007 het volgende:
hee mensen ik ben opzoek naar een opname apparaat maaktniet uit welke maar ik wil dus bijvoorbeed de blues basis opnemen zodat ik erzelf doorheen kan spelen enzo wie weet een apparaatje die je op de pc aansluit en dan kun je het handig opnemen of zijn er handigere manieren manieren
Jah, oke maar het is maar een forum.quote:En ja, even wat aan je interpunctie doen inderdaad
Of eens zoeken naar M-Audio JamLabquote:Op maandag 10 september 2007 16:10 schreef matjuhhh007 het volgende:
Maar dat is een te hoog budget(voor mij:P)m'n budget ligt niet hoger dan 50 euries.
Maar maakt het voor ons iets leesbaarder en gemakkelijker om je te helpenquote:Op maandag 10 september 2007 16:13 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Jah, oke maar het is maar een forum.
Pfff, dat laat ik liever aan de echte blues kenners overquote:Op maandag 10 september 2007 16:29 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oke, bedankt. Wie heeft er toevallig een nummer met de basis van de blues erin?
eh stuk of 3miljoen? bijv sweet home chicago van the blues brothers...ligt er enorm aan watvoor blues, watvoor schema, watvoor toonsoort, watvoor tempo.quote:Op maandag 10 september 2007 16:29 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oke, bedankt. Wie heeft er toevallig een nummer met de basis van de blues erin?
een advies:quote:Op maandag 10 september 2007 16:10 schreef matjuhhh007 het volgende:
Maar dat is een te hoog budget(voor mij:P)m'n budget ligt niet hoger dan 50 euries.
Goed bezigquote:
Lekkere chickquote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnn... daarrrrr istie weeerrr!!!! Terug op speciaal verzoek!![]()
[afbeelding]
Nou en. Dan start ik mijn eigen band en begin een revolutiequote:
We will be making cristian rockmusicquote:Op maandag 10 september 2007 18:06 schreef Pwny het volgende:
Faith + 1 and the Fundi's ?
kan iemand Deansensitized bannen?quote:Op maandag 10 september 2007 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnn... daarrrrr istie weeerrr!!!! Terug op speciaal verzoek!![]()
[afbeelding]
Nee, natuurlijk niet!quote:Op maandag 10 september 2007 18:08 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
kan iemand Deansensitized bannen?
Tssk. Onderbroekenlol.quote:Op maandag 10 september 2007 18:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat mijn gitaar mooier is.
Nu nog gitaar leren spelen.
Kan niet ik heb bindingsangstquote:Op maandag 10 september 2007 19:02 schreef VaderJacob het volgende:
Binden we Dribbel_ toch aan een boom!
Nee man, geef ze dan beide aan mijquote:Op maandag 10 september 2007 19:03 schreef Witchfynder het volgende:
We kunnen die chick aan een boom binden en dan die gitaar op eBay verkopen..
aan de hoogste boom opknopen bedoel jequote:Op maandag 10 september 2007 19:03 schreef Witchfynder het volgende:
We kunnen die chick aan een boom binden en dan die gitaar op eBay verkopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |