Ligt eraan wat je wil en wat je budget is. Losse pedaaltjes komen meestal beter naar voren dan een multieffect vind ik. Daar heb je vaak dat het het allemaal net niet is. Maar als je als beginner toch niet veel geld hebt en wel veel met effecten wil experimenteren dan is een multieffect een goeie oplossing. Vooral als je nog niet weet wat je precies wilquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef matjuhhh007 het volgende:
op wat voor gitaar speelt lynyrd skynyrd in het nummer freebird???
trouwens wat is het handigst te kopen...multi-effect of pedaaltje(s)
Die lijkt me wel wat, waar woon je? En wat zijn evt. de verzendkosten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je graag een LP wil, kan je ook mijn Epiphone overnemen. Iets beter van kwaliteit dan die Stagg, en mag je voor datzelfde bedrag wel hebben.
[TK] Epiphone Les Paul 100
Aan welk bedrag zat je te denken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:24 schreef punkjunk het volgende:
Of een Marshall MG15cd, die kun je hier, voor een minimaal bedrag, op komen halen.
Als we dan toch bezig zijn mag je m'n distortionpedaal kopen voor 25 euroquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Die lijkt me wel wat, waar woon je? En wat zijn evt. de verzendkosten?
edit: kzie het al, te verDus wat zijn de verzendkosten?
[..]
Aan welk bedrag zat je te denken?
Kwil er best over nadenken als ik een gitaar + versterker hebquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef Pwny het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn mag je m'n distortionpedaal kopen voor 25 euro![]()
[afbeelding]
Goh... volgens mij was er al iemand hier met zo'n pedaalquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:55 schreef Pwny het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn mag je m'n distortionpedaal kopen voor 25 euro![]()
[afbeelding]
Had Dribbel_ er ook niet zo een te koop??quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goh... volgens mij was er al iemand hier met zo'n pedaal![]()
Pakket van onder de 10 kg, dus 6,20.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:47 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Die lijkt me wel wat, waar woon je? En wat zijn evt. de verzendkosten?
edit: kzie het al, te verDus wat zijn de verzendkosten?
[..]
Aan welk bedrag zat je te denken?
zie sigquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had Dribbel_ er ook niet zo een te koop??![]()
Ik gebruik altijd dit als basic, en dan uitbouwen heh:quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:26 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi,
ik ben opzoek naar een blues/rock toonladder want, ik heb al een half jaar steeds dezelfde gebruikt in m'n solo's en zoek iets nieuws. Het maakt niet uit welke genre maar wel in de richting van blues/rock en als je ermaar in oplos kunt gaan:P
ik gebruik(te) de ene van:
E---------------8-----10--|--12------15
B-------------- 8---10----|--13------15
D--------5---7---9-------|---12------14
G--------5---7-----------|-10--12-------14
A--------5--(6)---7-----|----10----12
E---------5---------8----|----10----12
zoiets":P
1 2 3 4 5 6 | b-07-08-10 d-06-07-09 g-07-09 a-07-09-10 e-07-09-10 |
Johquote:
Een lange sprint van Dean naar de achterlijn, hij geeft de bal hoog voor. Kan iemand er zijn hoofd nog tegenaan krijgenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joh![]()
Hoe dom zie ik er uit![]()
Relaxt voor jou, kut voor mijquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
Maar de LP is zo goed als verkocht [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
toonladders zijn voor mietjes, gewoon spelen wat in je hoofd opkomt, en niet nadenken, gewoon ragggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd dit als basic, en dan uitbouwen heh:
[ code verwijderd ]
Dat is dus feitelijk een echte toonladder volgens mij.
Of bedoel je dat niet?
Dat is dus een solo in D.
En anders klinkt binnen het accoord soleren ook ruig!
Wist niet dat je into punk was tegenwoordigquote:Op zondag 9 september 2007 12:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
toonladders zijn voor mietjes, gewoon spelen wat in je hoofd opkomt, en niet nadenken, gewoon ragggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toevallig zin om in delft op te treden met onsquote:
Dus als jij soloot ga je gewoon blindelings wat spelen?quote:Op zondag 9 september 2007 12:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
toonladders zijn voor mietjes, gewoon spelen wat in je hoofd opkomt, en niet nadenken, gewoon ragggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toonladders afkraken en dan toch worden gevraagd om solo gitarist te wordenquote:Op zondag 9 september 2007 13:14 schreef Jorikjet het volgende:
ik ben trouwens gisteren gevraagd om solo gitarist te worden in een bandje, hujz
Ach, dat met die toonladders was gewoon ff ze spelmogelijkheden en ruime denkgeest bevestigenquote:Op zondag 9 september 2007 14:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
toonladders afkraken en dan toch worden gevraagd om solo gitarist te worden![]()
neem het niet te serieus!quote:Op zondag 9 september 2007 14:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
toonladders afkraken en dan toch worden gevraagd om solo gitarist te worden![]()
The Roef is on firequote:Op zondag 9 september 2007 14:35 schreef Pwny het volgende:
[..]
Anders kan je altijd nog achtergrondzanger bij Total Roef worden
dat hele gitaargedoe, nergens goed voorquote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De toonladders of je sologitaristzijn?.
Inderdaad. In een beetje keyboard zitten ook gitaargeluiden enzo. En daar hoef je ook nooit snaren bij te vervangen of te stemmen en meer van die onzin.quote:Op zondag 9 september 2007 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat hele gitaargedoe, nergens goed voor![]()
TOPICKILLER!quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad. In een beetje keyboard zitten ook gitaargeluiden enzo. En daar hoef je ook nooit snaren bij te vervangen of te stemmen en meer van die onzin.
Nou, ff serieus...in combi met andere geluiden kunnen ze handig zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad. In een beetje keyboard zitten ook gitaargeluiden enzo. En daar hoef je ook nooit snaren bij te vervangen of te stemmen en meer van die onzin.
misschien een tip als je gemakkelijk wil beginnen: www.buildyourownclone.comquote:Op maandag 10 september 2007 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Deze week poging doen tot bouwen van een distortion pedaal. Nu aan het schema tekenen![]()
Of heeft neidropje nog een compeleet schema dinges met printjeblauwdruk liggen? Scheelt me een week werk voor school
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 september 2007 11:30 schreef Maidenfan het volgende:
Zonet mijn examenresultaten gaan halen, geslaagd!![]()
Danke!quote:Op maandag 10 september 2007 11:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! [afbeelding]
Hey, stoer spul, ook leuke schema's, danku!quote:Op maandag 10 september 2007 11:30 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
misschien een tip als je gemakkelijk wil beginnen: www.buildyourownclone.com
(ook handig voor design-ideeën als je 't ook wil airbrushen ofzo)
Zonet mijn examenresultaten gaan halen, geslaagd!![]()
Die heeft m'n broertje tot voor kort gehad... en m'n vriendin heeft er ook een. Dus wat wil je weten???quote:Op zondag 9 september 2007 17:26 schreef matjuhhh007 het volgende:
[afbeelding]
kan iemand me wat meer over dat ding vertellen? heeft iemand er ervaring mee
Kwil niks zeggen maar +1 voor de elektrische gitaar-spelende vriendin.quote:Op maandag 10 september 2007 12:48 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heeft m'n broertje tot voor kort gehad... en m'n vriendin heeft er ook een. Dus wat wil je weten???
Mijn vriendin heeft kort geflirt met een gitaar pre-mij en ik probeer haar aan te sporen het weer op te pakken. Als we gaan samen wonen koop ik een elektrische voor haar.quote:Op maandag 10 september 2007 12:50 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Kwil niks zeggen maar +1 voor de elektrische gitaar-spelende vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |