quote:Van:
¤ 7500,-
Voor:
¤ 7500,-
quote:
Ik had er iig een som van 80000 euro voor nodig om het te kunnen betalen, maar hoe veel die dan precies koste weet ik niet meer hahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Duur, duur... wat is duur?
Kijk... hier wil ik wel voor sparen... duurt wel een jaartje of 10, maar dan heb je een acceptabele gitaar![]()
Denk sowieso niet dat het de gemiddelde vrouw boeit of je op een PRS van 7500 speelt of een SE Tremonti van 600,-...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:31 schreef Cynic het volgende:
Ik denk in ieder geval niet dat je met een gitaar van ¤7500 2,5 keer zoveel vrouwen aantrekt als met een gitaarvan ¤3000![]()
...als je van minderjarig houdtquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:58 schreef Pwny het volgende:
je moet er 1 met konijntjes op je fretboard nemen ofzo dáár trek je vrouwen mee aan
AAAHHHHHHH EEN KNIJNTJE!!!!! LIEF!!! AAIEN!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:58 schreef Pwny het volgende:
je moet er 1 met konijntjes op je fretboard nemen ofzo dáár trek je vrouwen mee aan
AAAHHHHHHH EEN KNIJNTJE!!!!! LIEF!!! AAIEN!!!
Moet je ook mee oppassenquote:
Dat soort grapjes maak ik niet meer, ben dan altijd gelijk aan de beurt (heb m'n naam niet echt mee wat dat betreft).quote:
Ik heet Martijn, hoe heet ben jij??quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat soort grapjes maak ik niet meer, ben dan altijd gelijk aan de beurt (heb m'n naam niet echt mee wat dat betreft).
NASDAQ: Nou wou het nog een beetje vlotten gisteren met die drumtrack?
Zoiets ja, typ m'n voornaam maar eens in in google (bastards).quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heet Martijn, hoe heet ben jij?? [afbeelding]
OMGquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Zoiets ja, typ m'n voornaam maar eens in in google (bastards).
Zeker gruwelijk! Heb je skills, ga je een telecaster bouwen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef ikheetmartijn het volgende:
Puur booster? Kosten?
Ik gebruik (gedoseerd) nu als booster een boss bass overdrive over m'n KMD top, klinkt ook erg lekker zonder gelijk te verzuipen in het totaal geluid
Iets anders. Deze thread wou ik graag even delen. Kerel bouwt z'n eigen telecaster van begin tot het eind. Gruwelijk!
Deanquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben net bij Feedback geweest om een pedaaltje te testen en een speakerkabel te kopen. Dit pedaaltje ben ik gaan testen met een Dean Edge 4 op een Hartke 3500 amp (die heb ik thuis ook) en dat heerschte zwaar! Perfecte basgeluid!
Toen ben ik voor de lol een Fender Jazzbass van 2,5 x de prijs gaan proberen. Het stuk hout klonk als een zacht pakje boter wat door veengrond werd getrokken in slowmotion door een zachtgekookte kip. Gatverdamme! Daarnaast voelde dit stuk verloren woud aan als een vorm van tuiniersgereedschap.
De Dean daarentegen klonk vol leven, sprankelend, hard, heerschend. Als je James J. Braddock in basvorm zou kunnen hebben, zou dit hem zijn. Plus, een lekker licht, snel halsje. Ik begon pardoes een bassolo van Cliff Burtonoïde proporties te spelen! Heeeersch!!!!.
Oh ja, dit beestje heb ik gekocht:
[afbeelding]
Waarom zouden alleen gitaristen een soloboost mogen?.
En zowaar kreeg ik mijn speakerkabel er gratis bij! Gratis! Bij Feedback!.
maar... nu weet ik het nog niet wat ik er mee aan moetquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:56 schreef Witchfynder het volgende:
Holy moly. Volgens mij ben jij echt gerelateerd aan onze Patrick..
Beetje freejazz hoor ik er in, Ares..
Stoer, eens een keer uitchecken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker gruwelijk! Heb je skills, ga je een telecaster bouwen..
Dat ding kost verbazingwekkend slechs 39,95 en is gebouwd alsof je er makkelijk een Fender op stuk kunt slaan.
Puur booster is het idd. Ik heb het op achterlijke volumes getest (beneden viel er een gitaar om meen ik) en geen oversturing, ruis of wat. Wat jij wil dat de amp gaat doen, dat doet de LP1.
Oh en itt mijn eerdere bericht (topic of 2 geleden) heeft hij wél een 9V aansluiting..
Niet. Tegenwoordig is alles draadloos, als je hem tussen je versterker en gitaar zet, zou hij in principe moeten werken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:22 schreef matjuhhh007 het volgende:
hee,,
ik heb probleempje namelijk:
ik heb gister effecten gekocht (zat geen boekje ofzo bij)
maar hoe sluit ik zo'n ding aan?
Uh...aan de ene kant doe je je gitaar en de andere kant je amp?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:22 schreef matjuhhh007 het volgende:
hee,,
Oeh dat klinkt ook goedquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie in het boekje dat er ook een versie is met twee buizen er in.
Input is voor de kabel die uit je gitaar komt, output is voor de kabel die naar je versterker loopt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:22 schreef matjuhhh007 het volgende:
hee,,
Vetquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef ikheetmartijn het volgende:
Puur booster? Kosten?
Ik gebruik (gedoseerd) nu als booster een boss bass overdrive over m'n KMD top, klinkt ook erg lekker zonder gelijk te verzuipen in het totaal geluid
Iets anders. Deze thread wou ik graag even delen. Kerel bouwt z'n eigen telecaster van begin tot het eind. Gruwelijk!
Die vogeltjes zijn genius, bij de hoogste series krijg je zo'n klein boekje mee met info over de vogeltjes die op de nek staanquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat het de gemiddelde vrouw boeit of je op een PRS van 7500 speelt of een SE Tremonti van 600,-...
Het enige waar ze op zal letten is de kleur![]()
Maar ik blijf het een mooie gitaar vinden met die vogeltjes in het fretboard
als jij een cd opneemt zonder distortion op drums en bas te doen, komen die nooit goed naar voren in een mix!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ook niet hoor.
waar is dat nou weer goed voor.
Duidelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oK2LSITGQ6Q
quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
als jij een cd opneemt zonder distortion op drums en bas te doen, komen die nooit goed naar voren in een mix!
Kijk maar eens naar Mix it like a record, of probeer het zelf! Als je een randje distortion op je baspartij zet kun je met hetzelfde volume de bas stukken gedfinieerder door een mix laten komen. Distortion voegt namelijk harmonische tonen toe waardoor het frequentiespectrum van het instrument wat breder wordt.quote:
Naar mijn weten wordt er altijd compressie gebruikt, dus zo gek is dat niet. Je moet het alleen niet te gek maken want dat gaat ten kostte van je dynamiekquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, ik zal dit voorleggen aan twee bandleden van mij die geluidstechnici zijn. Ik heb het namelijk niet gemerkt dat dit op onze demo gedaan is.
Wel dat er compressie gebruikt is. Veel mensen verfoeien dat, maar dat snap ik niet. Met compressie spelen zie ik dan weer als extra kruit in je bom doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |