Ik had deze week eerder een ananas gehaald en die gewoon buiten de koelkast gelegd in een tasje. Die was binnen 1 1/2 dag heul rot. Ananas in de koelkast, logisch, zal lastig worden. Onhandelbare dingen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkast
Fruit in de koelkast? Wie doet dat nou.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkast
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
nou, da's een mooi moment om nog ff een liedje d'r in te gooien alvorens te speeltuin, tot m'n spijt, te verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
truste ieders
Plastic versnelt het rottingsproces.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
Ik had deze week eerder een ananas gehaald en die gewoon buiten de koelkast gelegd in een tasje. Die was binnen 1 1/2 dag heul rot. Ananas in de koelkast, logisch, zal lastig worden. Onhandelbare dingen.
ik en ik kan het weten serieusquote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fruit in de koelkast? Wie doet dat nou.
gewoon in de koelkast duurt langer voor die rijp is maar geen vliegjes, als je een blad eruit kan halen zonder te trekken is ie rijpquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
Nou weet ik het niet meer, wel of niet in de koelkast. Plastic niet goed?
hmm, en koud fruit vind ik eigenlijk niet lekker, maar dat moet ik dan maar in de planning meenemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Plastic versnelt het rottingsproces.![]()
Ik ga dat gewoon proberen. Jammer dat die krengen zoveel ruimte in beslag nemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon in de koelkast duurt langer voor die rijp is maar geen vliegjes, als je een blad eruit kan halen zonder te trekken is ie rijp
Dat is alleen handig als je het weken gaat bewaren. Als je het binnen een week gaat opeten gewoon uit de koelkast laten.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
ik en ik kan het weten serieus
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon proberen. Jammer dat die krengen zoveel ruimte in beslag nemen.
Die azijn ga ik eerst eens proberen. Tis vaak zo dat ik iets op de markt haal en de volgende dag wil opeten, dan moet het vlot volledig gerijpt zijn. Koud fruit is idd half zo lekker.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je het weken gaat bewaren. Als je het binnen een week gaat opeten gewoon uit de koelkast laten.
Koud fruit is vies en vaak word het niet lekkerder. Zeker omdat fruit net voor rijpheid word geplukt.
Tegen fruitvliegjes kun je het beste een bakje azijn er naast poten (of gewoon af en toe een doordrenkt watje er naast)
Ga jij nou maar azijn kopen!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, probeer ik het eens, is het weer niet goed![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:51 schreef tipsch het volgende:
Die azijn ga ik eerst eens proberen. Tis vaak zo dat ik iets op de markt haal en de volgende dag wil opeten, dan moet het vlot volledig gerijpt zijn. Koud fruit is idd half zo lekker.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij nou maar azijn kopen!
azijnpisser
Ben blij om te lezen, dat ik niet de enige ben, die vind dat fruit niet in de koelkast hoort, net zoals tomaten.
Tomaten uit de koelkast. Bah.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
azijnpisser
Ben blij om te lezen, dat ik niet de enige ben, die vind dat fruit niet in de koelkast hoort, net zoals tomaten.
Neeeeeeeeee, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... doet au aan mijn tandjes...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekkere kouwe appel mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Ik noem het een tomatenplantquote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomaten uit de koelkast. Bah.
Ik heb ze liever zo van de struik/boom (hoe noem je dat).
Tuste lekker dierquote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
mensen slaap lekker en bis morgen
http://www.youtube.com/watch?v=whIQlw8VZX8
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
azijnpisser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |