abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59918614
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Verkapt kijk-mij-mensen-met-een-andere-mening-dom-vinden-post.

Ik kan dat accent gewoon niet aanhoren, so what? Velen met mij overigens.
Maar hoe kan ze dat accent nou weer forceren? Tjees, dat jij het niet goed vind klinken prima, maar dat kind kan er toch niet aan doen dat ze zo lult en zingt? Ofwel, lul niet zo stom.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59918719
Alsof een accent niet te forceren is.
En mocht het niet geforceerd zijn, dan vind ik het alsnog zo klinken.
pi_59918736
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:24 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar ja, aan de andere kant, waarom post je dan in een topic over iemand die je niet aan kan horen. Dan zou ik het aardig druk krijgen in MUZ.
Het is een algemeen Amy McDonald topic, geen adoreer topic of alleen een topic voor mensen die haar mogen.
Anyway, ik heb gezegd wat ik ervan vind, dus ik zal jullie niet langer storen met het adoreren van Amy.
pi_59918761
Mooi. .
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2008 @ 02:53:54 #155
104079 BobbyB
Swiftie
pi_59920107
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:28 schreef Grulez het volgende:

[..]

Vreemde beargumentatie. Het is toch een forum.
Het is prima dat mensen hun mening geven, maar ik blijf het vreemd vinden dat mensen helemaal de moeite nemen een topic in te gaan, een reply te schrijven alleen maar om te zeggen dat ze het niet leuk vinden of iets anders negatiefs. Dan ben je, in mijn ogen, alleen maar bezig met een reactie uit te lokken. En helaas kom je dat gedrag overal op internet tegen. Kijk, de muziek van Jan Smit ligt mij echt niet, maar ik heb het er niet voor over en vind het ook onnodig dat in een topic te gaan lopen vermelden (nu doe ik het als voorbeeld).

Nu vond ik het in eerste instantie geen probleem, maar ze reageert zelf zo dom op een reactie die zelf uit heeft gelokt en dan had je beter weg kunnen blijven IMO, maar dat is mijn mening.
quote:
Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Smart_ass het volgende:Het is een algemeen Amy McDonald topic, geen adoreer topic of alleen een topic voor mensen die haar mogen.
Anyway, ik heb gezegd wat ik ervan vind, dus ik zal jullie niet langer storen met het adoreren van Amy.
Dus je geeft wel kritiek op anderen, maar zelf kan je er niet tegen? ondanks dat het een algemeen topic is, weet je dat er fans zullen zitten en dat je reacties als die van Sandman kan verwachten dus ga er dan niet zelf nog kinderachtiger op reageren.

Maar goed, genoeg gejank; weet iemand al wat de volgende single word want ik ben This is the Life aardig zat inmiddels.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 6 juli 2008 @ 13:28:09 #156
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59924095
Had een paar uur geleden een reclame gezien van haar CD, op Nederland 1 geloof ik.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59926170
Wat een gezeur over dat accent. Klein detail: Amy Macdonald zingt met een Schots accent waar ze normaal ook mee praat, terwijl Kate Nash in een fake-Cockney accent (Mockney) zingt, terwijl ze normaal vrij accentloos praat.

Maar dat verandert natuurlijk niks aan het feit of je het accent irritant vind of niet
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zondag 6 juli 2008 @ 15:15:36 #158
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_59926364
Ik vind haar accent prima maar haar stem wat minder. Ik ben niet echt onder de indruk. Vind 't niet echt lekker klinken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_59927993
Haar stem klinkt op cd wel lekker. Live vind ik het ook wat minder... Klinkt beetje euh.. geforceerd.
pi_59928110
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:33 schreef Chr0nicle het volgende:
Klinkt beetje euh.. geforceerd.
.
In Southern Sun
  zondag 6 juli 2008 @ 18:20:29 #161
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_59930179
Ik vind idd dat sommige noten er live nogal geforceerd uitkomen, maar dat accent is in interviews precies hetzelfde.
pi_59930390
quote:
Haar stem klinkt op cd wel lekker. Live vind ik het ook wat minder... Klinkt beetje euh.. geforceerd.
Mee eens. Donderdag was ze ergens op tv. Volgens mij was het live want 't klonk idd een stuk geforceerder en accentrijker dan op de cd. Viel me een beetje tegen, maar dat kan ook komen doordat ik zo gewend ben aan de cd-versie aangezien je die de hele tijd hoort.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 6 juli 2008 @ 18:53:00 #163
104079 BobbyB
Swiftie
pi_59930664
quote:
Eens. Live lijkt het net of ze er nog meer kracht achter wil zetten of zo, dat vind ik wel jammer. Sweet Caroline klonk wel lekker overigens.

Wat ik ook wel een min puntje vond tijdens haar optreden in Paradiso, dat ze weinig interactie met het publiek had. Ze keek voornamelijk recht voor zich uit over het publiek en niet in/naar het publiek (ook bij andere optredens zie je dat wel). Misschien toch een beetje verlegenheid of zo.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59947636
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Mee eens. Donderdag was ze ergens op tv. Volgens mij was het live want 't klonk idd een stuk geforceerder en accentrijker dan op de cd. Viel me een beetje tegen, maar dat kan ook komen doordat ik zo gewend ben aan de cd-versie aangezien je die de hele tijd hoort.
Was dat soms op België 1 of 2? Want ergens de afgelopen dagen trof ik ze ook ja. Ze zong This is the life acoustish maar live vind ik ze toch wel duidelijk minder dan op de cd. Het is niet zozeer vals maar vind ze een matige zangeres terwijl ik ze op de cd geweldig vind.
Vooral Footballers Wife, daar heb ik ze mee leren kennen toen ze dit nummer draaide maanden terug op radio 2. Promotie van haar cd
pi_59950945
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Was dat soms op België 1 of 2? Want ergens de afgelopen dagen trof ik ze ook ja. Ze zong This is the life acoustish maar live vind ik ze toch wel duidelijk minder dan op de cd. Het is niet zozeer vals maar vind ze een matige zangeres terwijl ik ze op de cd geweldig vind.
Vooral Footballers Wife, daar heb ik ze mee leren kennen toen ze dit nummer draaide maanden terug op radio 2. Promotie van haar cd
Was idd op België 1 in het programma 'Zomer 2008'. Rest alleen de vraag of ze live niet beter kan of dat ze die avond moe was/geen zin had.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_59951018
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:41 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Was idd op België 1 in het programma 'Zomer 2008'. Rest alleen de vraag of ze live niet beter kan of dat ze die avond moe was/geen zin had.
Misschien kan ze beter, maar heb ze nog niet zo goed horen zingen als op de cd. Elke keer áls ik haar live zie op tv (wat niet overdreven vaak is, maar toch) dan is het wel ongeveer zoals bij dat optreden. Ze heeft dan altijd zo'n stem die helemaal van achter haar keel lijkt te komen ofzo. Shakira heeft dat ook. En een beetje is niet erg, maar niet te 'overdreven'. Ik was iig. niet kapot van het optreden.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:52:10 #167
104079 BobbyB
Swiftie
pi_59951194
Bijna alle live optredens die ik gezien heb zijn inderdaad geforceerd. Ook in Paradiso was dat zo, helaas.

Vals is het inderdaad niet.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:54:05 #168
191838 mrfool
Why so serious?
pi_59951234
op pinkpop was ze slecht qua live, en ze mag wel eens proberen te lachen, damn wat een gezicht trekt ze...
  maandag 7 juli 2008 @ 16:55:21 #169
104079 BobbyB
Swiftie
pi_59951265
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef mrfool het volgende:
op pinkpop was ze slecht qua live, en ze mag wel eens proberen te lachen, damn wat een gezicht trekt ze...
Ze kijkt bijna altijd boos. In haar clips ook, alleen in LA lacht ze een beetje.
pi_59951449
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ze kijkt bijna altijd boos. In haar clips ook, alleen in LA lacht ze een beetje.
Ze lacht ook een beeeetje in This is the life. Op die foto's die voorbij komen iig.
Maar ze heeft best een lieve lach, bij de Belgische programma kwam ze ook best leuk over, ik vind haar Schotse accent wel geweldig.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:08:48 #171
104079 BobbyB
Swiftie
pi_59951558
Als ze lacht, lacht ze heel lief inderdaad. En een Schots accent vind ik sowieso geweldig.

pi_59951721
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
Als ze lacht, lacht ze heel lief inderdaad. En een Schots accent vind ik sowieso geweldig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje op Melanie C eigenlijk, van de Spice Girls.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:37:11 #173
191838 mrfool
Why so serious?
pi_59962878
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

die lach is nep
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:06:19 #174
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_59967061
Op de bovenste is ze juist precies Norah Jones!
pi_59971281
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef morgane het volgende:
Op de bovenste is ze juist precies Norah Jones!
Mwa, wel wat ja. Maar Norah vind ik wel knapper om te zien. Maar goed, nog een plaatje dan:

Vind ik wel erg mooie foto. Heel anders dan zoals ik ze op tv gezien heb enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')