Maar hoe kan ze dat accent nou weer forceren? Tjees, dat jij het niet goed vind klinken prima, maar dat kind kan er toch niet aan doen dat ze zo lult en zingt? Ofwel, lul niet zo stom.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-mensen-met-een-andere-mening-dom-vinden-post.
Ik kan dat accent gewoon niet aanhoren, so what? Velen met mij overigens.
Het is een algemeen Amy McDonald topic, geen adoreer topic of alleen een topic voor mensen die haar mogen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant, waarom post je dan in een topic over iemand die je niet aan kan horen.Dan zou ik het aardig druk krijgen in MUZ.
Het is prima dat mensen hun mening geven, maar ik blijf het vreemd vinden dat mensen helemaal de moeite nemen een topic in te gaan, een reply te schrijven alleen maar om te zeggen dat ze het niet leuk vinden of iets anders negatiefs. Dan ben je, in mijn ogen, alleen maar bezig met een reactie uit te lokken. En helaas kom je dat gedrag overal op internet tegen. Kijk, de muziek van Jan Smit ligt mij echt niet, maar ik heb het er niet voor over en vind het ook onnodig dat in een topic te gaan lopen vermelden (nu doe ik het als voorbeeld).quote:Op zondag 6 juli 2008 00:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vreemde beargumentatie. Het is toch een forum.
Dus je geeft wel kritiek op anderen, maar zelf kan je er niet tegen? ondanks dat het een algemeen topic is, weet je dat er fans zullen zitten en dat je reacties als die van Sandman kan verwachten dus ga er dan niet zelf nog kinderachtiger op reageren.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Smart_ass het volgende:Het is een algemeen Amy McDonald topic, geen adoreer topic of alleen een topic voor mensen die haar mogen.
Anyway, ik heb gezegd wat ik ervan vind, dus ik zal jullie niet langer storen met het adoreren van Amy.
quote:
Mee eens. Donderdag was ze ergens op tv. Volgens mij was het live want 't klonk idd een stuk geforceerder en accentrijker dan op de cd. Viel me een beetje tegen, maar dat kan ook komen doordat ik zo gewend ben aan de cd-versie aangezien je die de hele tijd hoort.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:33 schreef Chr0nicle het volgende:
Haar stem klinkt op cd wel lekker. Live vind ik het ook wat minder... Klinkt beetje euh.. geforceerd.
Eens. Live lijkt het net of ze er nog meer kracht achter wil zetten of zo, dat vind ik wel jammer. Sweet Caroline klonk wel lekker overigens.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:33 schreef Chr0nicle het volgende:
Haar stem klinkt op cd wel lekker. Live vind ik het ook wat minder... Klinkt beetje euh.. geforceerd.
Was dat soms op België 1 of 2? Want ergens de afgelopen dagen trof ik ze ook ja. Ze zong This is the life acoustish maar live vind ik ze toch wel duidelijk minder dan op de cd. Het is niet zozeer vals maar vind ze een matige zangeres terwijl ik ze op de cd geweldig vind.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Mee eens. Donderdag was ze ergens op tv. Volgens mij was het live want 't klonk idd een stuk geforceerder en accentrijker dan op de cd. Viel me een beetje tegen, maar dat kan ook komen doordat ik zo gewend ben aan de cd-versie aangezien je die de hele tijd hoort.
Was idd op België 1 in het programma 'Zomer 2008'. Rest alleen de vraag of ze live niet beter kan of dat ze die avond moe was/geen zin had.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was dat soms op België 1 of 2? Want ergens de afgelopen dagen trof ik ze ook ja. Ze zong This is the life acoustish maar live vind ik ze toch wel duidelijk minder dan op de cd. Het is niet zozeer vals maar vind ze een matige zangeres terwijl ik ze op de cd geweldig vind.
Vooral Footballers Wife, daar heb ik ze mee leren kennen toen ze dit nummer draaide maanden terug op radio 2. Promotie van haar cd
Misschien kan ze beter, maar heb ze nog niet zo goed horen zingen als op de cd. Elke keer áls ik haar live zie op tv (wat niet overdreven vaak is, maar toch) dan is het wel ongeveer zoals bij dat optreden. Ze heeft dan altijd zo'n stem die helemaal van achter haar keel lijkt te komen ofzo. Shakira heeft dat ook. En een beetje is niet erg, maar niet te 'overdreven'. Ik was iig. niet kapot van het optreden.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:41 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Was idd op België 1 in het programma 'Zomer 2008'. Rest alleen de vraag of ze live niet beter kan of dat ze die avond moe was/geen zin had.
Ze kijkt bijna altijd boos. In haar clips ook, alleen in LA lacht ze een beetje.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef mrfool het volgende:
op pinkpop was ze slecht qua live, en ze mag wel eens proberen te lachen, damn wat een gezicht trekt ze...
Ze lacht ook een beeeetje in This is the life. Op die foto's die voorbij komen iig.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze kijkt bijna altijd boos. In haar clips ook, alleen in LA lacht ze een beetje.
Ze lijkt een beetje op Melanie C eigenlijk, van de Spice Girls.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
Als ze lacht, lacht ze heel lief inderdaad. En een Schots accent vind ik sowieso geweldig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:08 schreef BobbyB het volgende:
Als ze lacht, lacht ze heel lief inderdaad. En een Schots accent vind ik sowieso geweldig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa, wel wat ja. Maar Norah vind ik wel knapper om te zien. Maar goed, nog een plaatje dan:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef morgane het volgende:
Op de bovenste is ze juist precies Norah Jones!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |