Ik zou toch wel de moeite nemen. Is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het trouwens over 'this is the life'; de rest heb ik nog niet gehoord. Een hele CD van deze muziek lijkt me wat teveel.
'Let's Start A Band' heeft dan ook exact hetzelfde tempo (BPM) en een nagenoeg zelfde melodielijn als 'This Is The Life' en die 2 nummers zijn dan ook naadloos aan elkaar te plakken zoals ik onlangs gedaan heb...quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:56 schreef Maartel het volgende:
Let's Start A Band![]()
Verder vind ik de cd wel een beetje '10 keer hetzelfde liedje' maar los van elkaar zijn de nummers allemaal prima te pruimen
En wat wil je daarmee laten zien dan? Leuk/eentonig? Ik snap de bedoeling niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Let's Start A Band' heeft dan ook exact hetzelfde tempo (BPM) en een nagenoeg zelfde melodielijn als 'This Is The Life' en die 2 nummers zijn dan ook naadloos aan elkaar te plakken zoals ik onlangs gedaan heb...
LIjkt me duidelijk toch wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee laten zien dan? Leuk/eentonig? Ik snap de bedoeling niet?
Wat ik daarmee wil aantonen is dat Maartel op zich gelijk heeft als hij zegt dat de CD "wel een beetje '10 keer hetzelfde liedje'" is. Aangezien ze zelf haar songs schrijft, zit ze dus wel wat 'vast' in een bepaald stramien...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee laten zien dan? Leuk/eentonig? Ik snap de bedoeling niet?
Ah, the road to home heb ik indd. Maar ik luisterde een stukje van dat liedje nog, en bedacht me ineens dat het misschien Amy niet is, maar Katie Melua. Bij downloaden krijg je natuurlijk soms verkeerde naam erbij dus had gekunnen. Maar tis dus wel van Amyquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:31 schreef BobbyB het volgende:
Leuk he, in Nederland een CD kopen voor 3 keer zoveel met de helft van de nummersIk heb de UK release, daar staan wel gewoon 11 nummers op (eigenlijk 12, want 11 bevat nog een hidden track). Maar, om eerlijk te zijn, je mist er niet heel erg veel aan.
Het gaat overigens om Road to Home en Caledonia.
Oja, en gefeliciteerd natuurlijk
* BobbyB ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:11 schreef Buitendam het volgende:
* Buitendam heeft kaartjes voor de Melkweg![]()
Gewoon bij ticketservice.nl. Dat is de officiele uitgever.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:59 schreef Chr0nicle het volgende:
Wie/welke site verkoopt de tickets van Amy officieel? Wanneer ik google ben ik namelijk bang dat ik gewoon een website tegen kom die er een hele bak inkoopt en doorverkoopt voor 20 euro meer. Iemand?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef Smart_ass het volgende:
Vresellijk geforceerd accent. A la Kate Nash ofzo. Klinkt nergens naar in ieder geval.
Wat is dat nou weer voor een onzin. Kan toch gewoon haar mening zijn. De 1 vind dat mooi, de ander juist niet. De Kate Nash hype heb ik eigenlijk een beetje gemist geloof ik...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Verkapte kijk-mij-eens-tegendraads-zijn post..
Ik hoop dat ze die deze keer wel live doet! De vorige keer heeft ze die helemaal niet gezongen en dat is juist in van mijn favo'squote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:36 schreef DaMart het volgende:
A wish for momething more
Verkapt kijk-mij-mensen-met-een-andere-mening-dom-vinden-post.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Verkapte kijk-mij-eens-tegendraads-zijn post..
Maar ja, aan de andere kant, waarom post je dan in een topic over iemand die je niet aan kan horen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-mensen-met-een-andere-mening-dom-vinden-post.
Ik kan dat accent gewoon niet aanhoren, so what? Velen met mij overigens.
Vreemde beargumentatie. Het is toch een forum.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, aan de andere kant, waarom post je dan in een topic over iemand die je niet aan kan horen.Dan zou ik het aardig druk krijgen in MUZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |