Was dat niet een opname van vorig jaar, toen ze in het voorprogramma van Paul Weller stond? Ik heb haar toen in Groningen gezien. Ik ben eigenlijk wel heel erg verbaasd dat dat meiske nu zo'n succes heeft. Ze was vrij leuk, maar dat ze dan ook aanslaat bij een groot publiek...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:32 schreef Modus het volgende:
Het was maar kort, 2,5 nummer ofzo. Ms dat ze later terug te kijken zijn? Op http://www.fabchannel.com/ staat ook nog een opname van Paradiso eerder dit jaar, 6 nummers.
nope...paradiso, kleine zaal, eerder dit jaar...was wel een aardig optredenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dat niet een opname van vorig jaar, toen ze in het voorprogramma van Paul Weller stond? Ik heb haar toen in Groningen gezien. Ik ben eigenlijk wel heel erg verbaasd dat dat meiske nu zo'n succes heeft. Ze was vrij leuk, maar dat ze dan ook aanslaat bij een groot publiek...
Ze stond in de filequote:Op maandag 2 juni 2008 18:45 schreef Sethje het volgende:
Hoe kwam het dan dat ze maar zo kort optrad?
Dat komt omdat alle baggerzenders Q/TMF/Fresh/Slam/538/3FM het zum kotzen door je strot douwen he, zo worden de meeste nummers hits.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg verbaasd dat dat meiske nu zo'n succes heeft. Ze was vrij leuk, maar dat ze dan ook aanslaat bij een groot publiek...
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg verbaasd dat dat meiske nu zo'n succes heeft. Ze was vrij leuk, maar dat ze dan ook aanslaat bij een groot publiek...
Ja, ok. Het is eigelijk best wel mainstream muziek.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat komt omdat alle baggerzenders Q/TMF/Fresh/Slam/538/3FM het zum kotzen door je strot douwen he, zo worden de meeste nummers hits.
6 liedjes toch? En belachelijk kort, maar wel ontzettend goed!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:51 schreef morgane het volgende:
Ze heeft dan ook maar 4 nummers gespeeld in totaalerrug jammer, ik had een heel goed plekje maar het was alweer veel te snel voorbij!! En ze zei niet eens dat t het laatste liedje was. Wel een afknapper hoor, al kon ze er niet veel aan doen.
Ze staat op Lowlands.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef Retarded het volgende:
weet iemand of ze dit jaar nog een keer naar NL komt?? wil wel naar een concertje van deze geweldige zangeres/writer...
zeg dan niets.. beetje zonde van je tijd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:20 schreef veldmuis het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Zombie van The Cranberries vond ik altijd best okay, en dit deed me er echt DIRECT aan denken. Dat ze in dat interview wat hierboven ergens staat dat ze dat niet snapt snap ik dan ook niet, snap je?
Ik heb het trouwens over 'this is the life'; de rest heb ik nog niet gehoord. Een hele CD van deze muziek lijkt me wat teveel.
Sorry, fan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zeg dan niets.. beetje zonde van je tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |