abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 september 2007 @ 11:13:26 #101
22592 crew  Ole
pi_53192593
En ja, ikheb zelden zo'n domme man meegemaakt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_53236199
Lekker topic dit Ik wist dit nieteens, kijk al 5 weken geen tv meer op Desperate Housewives na

Milagro en Ole Gebeurt niet vaak dat ik zo vroeg op de maandagochtend moet lachen
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 09:02:13 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53236336
ik heb sinds het rob vs belindatopic niet meer zo gelachen.
pi_53236426
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb sinds het rob vs belindatopic niet meer zo gelachen.
oja daar moet ik ook nog even bijlezen
pi_53479397
quote:
Dramatisch liefdesleven

Vriendin Victor Reinier in coma

door Harrie Nijen Twilhaar
MAASTRICHT - De vriendin van acteur Victor Reinier, de 26-jarige Kim Petit, ligt in coma. Dat heeft het openbaar ministerie in Maastricht gisteren bekendgemaakt.

Haar toestand is na de val uit het raam, begin deze maand, verslechterd. Of de vrouw zelfmoord wilde plegen of uit het raam werd geduwd, is nu het belangrijkste onderwerp van het rechercheonderzoek.

Justitie sluit betrokkenheid van de bekende acteur nog steeds niet uit. " Voor ons maakt het niet uit of hij een bekende Nederlander is", aldus officier van justitie Wim Smits. Reinier heeft intussen een advocaat in de arm genomen, die nu als woordvoerder optreedt.

De acteur is zelf niet meer bereikbaar. De assistent van rechercheur De Cock in misdaadserie Baantjer en hoofdrolspeler in de nieuwe tv-reeks Flikken Maastricht, is door de recherche herhaaldelijk verhoord. Ook heeft er in de kamer van het 4-sterrenhotel Derlon op tweehoog uitgebreid forensisch sporenonderzoek plaatsgevonden. De kamer is pas afgelopen week weer vrijgegeven voor hotelgasten.
Bron.
Wat een ellende voor Vic.
Of is het wel gunstig voor Vic?
Ze kan voorlopig iig niet zeggen dat ze een zetje heeft gehad.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:22:39 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53480836
OMG...een echte soap!

zal ze nu ook zogenaamd sterven, een facelift ondergaan, een dochter van hem baren waar hij over 20 jaar mee aan de haal gaat en dan gaat ze bekennen dat ze eigenlijk zijnn dochter is en vermoordt hem
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53481292
Ik kwam Victor Reinier vorige week dinsdag nog tegen op het ziekenhuis. Rare ervaring als je de avond ervoor Flikken Maastricht hebt zitten kijken. Ik hoorde juist dat het iets beter ging met zijn vriendin, nou niet dus.
pi_53482063
quote:
Vriendin Victor Reinier bij kennis
AMSTERDAM - Vriendin Kim Petit van acteur Victor Reinier is na haar val uit een hotelraam in Maastricht begin september aan de beterende hand.

Victor Reinier, met baardje in de nieuwe serie Flikken. FOTO MARCO OKHUIZEN
Ze is sinds lange tijd bij kennis en justitie wacht op een seintje van het ziekenhuis dat ze voor het eerst kan worden ondervraagd over het incident, meldde persofficier van justitie Wim Smits woensdagochtend.

Algemeen wordt aangenomen dat de vrouw een zelfmoordpoging heeft ondernomen, maar justitie sluit nog geen enkel scenario uit. Reinier is als enige getuige verhoord en volgens justitie is de vraag of de vriendin zijn verklaring bevestigt.

Over de overige details van het onderzoek doet het Openbaar Ministerie geen mededelingen.

Reinier en Kim waren in Maastricht voor de opnames van het tv-programma Flikken.
en ze is weer bij kennis!!!!!!!

of bedoelen ze bij 'een kennis' ... het wordt er niet duidelijker op, in coma, bij kennis, ja, wat is het nou, de Cock?!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 11:20:16 #109
22592 crew  Ole
pi_53482212
stukje van Evert Santegoeds:
quote:
PIET RÖMER leeft mee met zijn oud-collega VICTOR REINIER: ‘Hij zal dit drama de rest van zijn leven met zich meedragen…’ Het is inmiddels drie weken na die roerig verlopen nacht in Maastricht. In de vroege ochtend van woensdag 5 september viel een mooie, blonde vrouw van twee hoog uit het raam van een hotelkamer aan het fraaie Onze Lieve Vrouweplein, een suite die ook deze nacht op naam stond van Victor Reinier (44). De populaire acteur, bekend uit ‘Baantjer’ en nu alweer te zien in de nieuwe politieserie ‘Flikken Maastricht’ van de TROS, was volgens ooggetuigen minutenlang volledig in paniek. Deze zomer verliet hij zijn vrouw en twee kinderen, juist om te kunnen kiezen voor een toekomst met KIM P. (26). De bardame uit Maastricht die naar Amsterdam verhuisde en graag actrice wilde worden. En die op de harde maaskeien voor Hotel Derlon nu moest vechten voor haar leven.

Drie weken na de val brengen PRIVÉ-reporters nachten door in de ongelukssuite. Als ‘Flikken in Maastricht’ gaan reporter EDWIN BREDIUS en fotograaf ALBERT DEN ISEGER de gangen na van Victor Reinier en Kim P. Nog steeds sporen genoeg, om te beginnen in kamer 220 zelf. Én… geruchten genoeg!

Leest u hun bevindingen over het drama van Victor Reinier en de vrouw met wie hij de zomer van 2007 deelde. En leest u ook wat de acteur zélf over het drama probeert uit te brengen wanneer collega ROB VUURENS hem spreekt.

Het ‘Flikken’-incident in Suite 220 is een showbizzaffaire van de eerste orde en ik denk dat Piet Römer gelijk heeft als hij zegt dat Victor er nog lang aan herinnerd zal worden, zelfs al zou Kim helemaal herstellen - waar nu overigens nog niet veel over te zeggen valt.
pi_53482260
quote:
En die op de harde maaskeien voor Hotel Derlon nu moest vechten voor haar leven.
omg, ze ligt daar nog steeds??????

Limburgers
  woensdag 26 september 2007 @ 11:22:26 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53482266
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh, dat wil ik lezen
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 11:23:11 #112
22592 crew  Ole
pi_53482283
ah, zo zit het dus
quote:
Vriendin Victor Reinier bij kennis
MAASTRICHT - Victor Reinier (44) zal mogelijk de komende weken geconfronteerd worden met de verklaringen van zijn vriendin, de 26-jarige Kim Petit die op mysterieuze wijze uit een hotelraam in Maastricht is gevallen. Persofficier Wim Smits heeft dit vanochtend bekendgemaakt nadat hij in alle vroegte door de zaakofficier werd geïnformeerd over de toestand van de vrouw.

Door een interne communicatiefout ging het openbaar ministerie er gisteren vanuit dat de jonge vrouw nog buiten bewustzijn was. De vrouw lag lange tijd in coma.

,,Ik ben door mijn collega vanochtend op de hoogte gebracht. Die heeft mij, naar aanleiding van de berichtgeving in De Telegraaf, gemeld dat ze nu bij kennis is gekomen”, aldus Smits. Hij betreurt het interne misverstand. Petit is inmiddels buiten levensgevaar, maar ligt nog wel op de medium care van het Academisch Ziekenhuis in Maastricht.

Volgens de officier van justitie is het nu wachten op het moment dat Kim haar relaas kan doen. ,,Er zijn verschillende opties denkbaar”, aldus de betrokken officier. ,,De verklaring van de vrouw wordt naast die van Reinier gelegd."

Intussen heeft Reinier, die maandenlang in het hotel gezien werd met de Amsterdamse vrouw, een advocaat in de arm genomen.
Die advocaat lijkt me geen overbodige luxe
  woensdag 26 september 2007 @ 11:29:30 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53482421
quote:
En die op de harde maaskeien voor Hotel Derlon nu moest vechten voor haar leven.
Subtiel.
pi_53483452
quote:
Door een interne communicatiefout ging het openbaar ministerie er gisteren vanuit dat de jonge vrouw nog buiten bewustzijn was. De vrouw lag lange tijd in coma.

,,Ik ben door mijn collega vanochtend op de hoogte gebracht. Die heeft mij, naar aanleiding van de berichtgeving in De Telegraaf, gemeld dat ze nu bij kennis is gekomen”, aldus Smits. Hij betreurt het interne misverstand. Petit is inmiddels buiten levensgevaar, maar ligt nog wel op de medium care van het Academisch Ziekenhuis in Maastricht.
Via een van haar behandelende artsen wist iedereen hier op het ziekenhuis al dat ze al 2 weken weer bij was. Gare Telegraaf. Dacht dat ze juist weer terugbin coma was gevallen door zulke berichten.
pi_53490033
quote:
XTC-sporen in bloed vriendin Reinier
AMSTERDAM - In het bloed van de vriendin van Victor Reinier die van een hotelbalkon viel, zouden grote hoeveelheden sporen verdovende middelen ("xtc en paddo's") aangetroffen zijn. Bronnen, onder wie een arts op de verpleegafdeling van Kim, hebben dat tegenover De Telegraaf verklaard.

Foto: TLG

De rechterhand van De Cock ("met cee-oo-cee-kaa") uit politieserie Baantjer, Victor 'Vledder' Reinier, blijkt nu zelf onderwerp van uitgebreid politieonderzoek. Justitie in Limburg wil dat de 44-jarige acteur, die momenteel naast actrice Angela Schijf furore maakt in de nieuwe TROS-serie 'Flikken Maastricht', zich direct beschikbaar houdt voor politieverhoor. Aanleiding is de mysterieuze val van zijn vriendin Kim Petit (26) uit het raam van het Maastrichtse designhotel Derlon, in de nacht van 4 op 5 september.

Volgens verklaringen van Reinier zou de vrouw zelfmoord hebben willen plegen vanwege liefdesperikelen.

Volgens justitie mag Reinier zich "vrijelijk in ons land" bewegen. "We hebben hem intussen meerdere malen verhoord over wat er die bewuste nacht is gebeurd. Daarnaast heeft er uitgebreid forensisch onderzoek plaatsgevonden in de hotelkamer", aldus officier van justitie Smits. ,,Het onderzoek naar de ware toedracht is nog niet afgerond. Er zijn nu twee hoofdrolspelers, om die toepasselijke beeldspraak in dit geval maar eens te gebruiken, te weten Reinier en zijn vriendin. Als lopende het onderzoek de versie van Victor Reinier afwijkt van andere getuigenverklaringen, dan heeft hij uiteraard een probleem."

De acteur wordt juridisch bijgestaan door de Amsterdamse advocaat Joris Lensink van Advocatenkantoor De Vos & Partners. ,,Gelet op de situatie wil Victor nu niet praten", aldus zijn raadsman. Televisieproducent Reinout Oerlemans van Eyeworks, verantwoordelijk voor Flikken Maastricht, verwijst voor commentaar naar de advocaat.

De val uit het raam heeft intussen ook gevolgen voor de plaats des onheils, het luxe-viersterrenhotel Derlon. ,,Ik ben die bewuste nacht door de diensthebbende nachtportier uit mijn bed gebeld. Dat gebeurde nadat hij eerst het alarmnummer 112 had gebeld", aldus hoteldirecteur Rob Heuts, die voor het eerst met zijn verhaal naar buiten komt.

,,De portier heeft tegenover de politie verklaard dat hij iets vanuit zijn ooghoek zag vallen. In eerste instantie dacht hij dat het om een vogel ging, maar het bleek het lichaam van een vrouw te zijn. Ja, hij was getuige van de val en hij hoorde de verschrikkelijke klap." Heuts vervolgt aangeslagen: ,,De situatie was ernstig. Reinier werd direct door de politie meegenomen en de hele nacht verhoord. Ik arriveerde tien minuten ná de val bij het hotel. Reinier was toen al door de politie meegenomen. In de loop van de dag kwam de acteur bij ons terug om zijn spullen op te halen."

Kamer

De portier werd door Heuts voor een week naar huis gestuurd. ,,De kamer op de tweede verdieping is luxueus uitgevoerd met een extra groot bed en bad. Het was vier maanden lang tijdens de opnames van Flikken de privékamer van Reinier. Ik heb hem in die periode van de televisieopnames herhaaldelijk met deze Kim in het hotel gezien. Zeker vijf keer. De bewuste kamer is ruim anderhalve week vanwege het politieonderzoek niet gebruikt."

Die noodlottige nacht zou, volgens ooggetuigen, in het hotel door de crew van Flikken Maastricht een feestje zijn gegeven. Heuts wil dit niet bevestigen. Ook wil hij niet prijsgeven in welke kamer in zijn hotel het raamdrama zich heeft voorgedaan. "Nee, want straks wil niemand die kamer nog huren."

Oh jee, oh jee, de ex2 C
pi_53490373
Gek, eerder in dit topic was ze 20. En nu 26.
pi_53490628
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
tropenjaren, hè, met Victor.
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 16:48:28 #118
22592 crew  Ole
pi_53490679
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Had ik gehoord van een vriend van Victor. Maar ja, verschil met 43 blijft aanzienlijk
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 18:37:27 #119
22592 crew  Ole
pi_53493210
Nu bij Boulevard
pi_53493511
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij weet het wel goed te brengen!

Maar wat zeiden ze in Boulevard?
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 20:08:12 #121
22592 crew  Ole
pi_53495642
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Hij weet het wel goed te brengen!

Maar wat zeiden ze in Boulevard?
Dat De Telegraaf eerst een fout bericht had geplaatst, nl dat Kim in coma lag. (zie eerder dit topic)
Dat ze dat wel hebben verbeterd, maar alleen op de site.
Albert vond dat het wel netjes zou zijn van De Telegraaf als ze morgen een wat aardiger stuk schreven, met excuses.

En Victor heeft het erg moeilijk, en ze moeten niet zo over hem roddelen.

Aldus Albert
  woensdag 26 september 2007 @ 20:31:44 #122
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53496304
arme victor
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 26 september 2007 @ 21:29:57 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53498304
Ik heb totáááál geen medelijden met VicciePikkie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 26 september 2007 @ 21:43:30 #124
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53498944
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
ik had dan ook een PI moeten gebruiken
  donderdag 27 september 2007 @ 00:57:14 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53504856
Ik vond hem vroegah wel aantrekkelijk om te zien, totdat ie een keer begon te orakelen in een of ander praatprogramma..toen was het meteen over .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53510028
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dus wel. Zijn vriendin heeft een zwaar hersentrauma, dat wens je toch niemand toe? Blij zijn dat iemands dierbaren iets overkomt is nogal smakeloos
  donderdag 27 september 2007 @ 12:01:48 #127
84328 Lllaura
painting pictures
pi_53511399
quote:
Daarnaast heeft er uitgebreid forensisch onderzoek plaatsgevonden in de hotelkamer", aldus officier van justitie Smits.
Da's mijn oom.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_53511767
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Ik dus wel. Zijn vriendin heeft een zwaar hersentrauma, dat wens je toch niemand toe? Blij zijn dat iemands dierbaren iets overkomt is nogal smakeloos
Zwaar hersentrauma? Bron?

Ik heb ook totaal geen medelijkden Vic, hij heeft zelf voor deze penibele situatie gezorgd. Wie weet heeft hij haar wel een zetje gegeven, wie zal het zeggen? ben benieuwd naar de verklaringen van Kim!
live life
pi_53512011
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Lieve schat, die man rekent alles met een gat ter hoogte van het middel tot zijn dierbaren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53512583
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lieve schat, die man rekent alles met een gat ter hoogte van het middel tot zijn dierbaren.
Bullshit, hij heeft zijn vrouw verlaten voor dit meisje, dus ga mij niet vertellen dat ze niet belangrijk voor hem was. Als je iemand toewenst dat zijn geliefde een ongeluk krijgt vind ik dit smaak-en respectloos.
pi_53512671
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Ik heb ook totaal geen medelijkden Vic, hij heeft zelf voor deze penibele situatie gezorgd. Wie weet heeft hij haar wel een zetje gegeven, wie zal het zeggen? ben benieuwd naar de verklaringen van Kim!
bron: behandelend arts. Schedelbasisfractuur.
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 september 2007 @ 12:49:07 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53512723
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Ow ja... Heb jij 'm zien duwen dan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 27 september 2007 @ 12:53:14 #133
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53512844
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow ja... Heb jij 'm zien duwen dan
hij had het toch uitgemaakt? en toen is zij helemaal geflipt ofzo...
pi_53513135
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
hij had het toch uitgemaakt? en toen is zij helemaal geflipt ofzo...
Als je een relatie beëindigt en de tegenpartij kwakt zichzelf van een gebouw of voor een trein, kan je dat een 'beëindiger' aanrekenen?
  donderdag 27 september 2007 @ 13:09:12 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53513392
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Als je een relatie beëindigt en de tegenpartij kwakt zichzelf van een gebouw of voor een trein, kan je dat een 'beëindiger' aanrekenen?
ik heb je zin 3 x gelezen maar begrijp je niet helemaal.

je kan het de beeindiger aanrekenen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 september 2007 @ 13:14:21 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53513570
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik heb je zin 3 x gelezen maar begrijp je niet helemaal.

je kan het de beeindiger aanrekenen?
Wat bedoeld wordt, denk ik:

Ik heb een relatie, maak het uit en mijn ex probeert zelfmoord te plegen. Kun je dan zeggen dat ik er schuld aan heb dat mijn ex dat doet?

Ik ben van mening van niet... Ik zie niet in waarom ik schuldig zou zijn aan labiele acties van een ex.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53513749
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:14 schreef Sjeen het volgende:

Ik heb een relatie, maak het uit en mijn ex probeert zelfmoord te plegen. Kun je dan zeggen dat ik er schuld aan heb dat mijn ex dat doet?

Ik ben van mening van niet... Ik zie niet in waarom ik schuldig zou zijn aan labiele acties van een ex.
Yep, dat bedoel ik.
Sorry voor het ongemak.

En ik ben ook van mening van niet.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:21:22 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53513773
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Bullshit, hij heeft zijn vrouw verlaten voor dit meisje, dus ga mij niet vertellen dat ze niet belangrijk voor hem was. Als je iemand toewenst dat zijn geliefde een ongeluk krijgt vind ik dit smaak-en respectloos.
Victor? Of goede vriend van?
  donderdag 27 september 2007 @ 13:21:41 #139
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53513786
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ja OK zo las ik het dus ook. nee ik vind ook van niet.
pi_53513902
Als zij dus zelf uit het raam is gesprongen kan je dat Victor niet aanrekenen, al is het nog zo'n zakkenwasser.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:43:01 #141
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53517960
Als hij het vlak daarvoor uitgemaakt had, had ik mooi gezegd dat ie me een zetje had gegeven! Pay up, bastard!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 27 september 2007 @ 15:52:25 #142
177846 colette
kloon van conleche
pi_53518262
Ik geloof niet dat ik me heel jofel zou voelen als ik het zou uitmaken en diegene zou dan van de 2e verdieping springen. Ook al omdat dat niet hoog genoeg is. Dat klinkt natuurlijk niet zo aardig, maar stel dat ze idd hersenbeschadiging heeft opgelopen: mèn, dan kan je beter dood zijn. (of verlamt vanaf je nek, of weet ik wat voor anders naars) In ieder geval: heel fideel dat ie nu naast haar bed zit en zo, maar ik vind niet dat hij bij haar hoeft te blijven. Ik háát het soort hysterische wijven die zelfmoord plegen om dit soort reden. Dus hoezeer ik ook geen hoge pet opheb van Victor, ik vind haar nog veel verschrikkelijker.
pi_53519937
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef SteveBallmer het volgende:
Als zij dus zelf uit het raam is gesprongen kan je dat Victor niet aanrekenen, al is het nog zo'n zakkenwasser.
Dit is FOK! Tuurlijk kan dat wel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53533482
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Victor? Of goede vriend van?
Geen van beide. Gewoon iemand die de goede artsen kent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 september 2007 @ 03:26:59 #145
22592 crew  Ole
pi_53535032
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

hij heeft zijn vrouw echt niet verlaten voor "dit meisje"

wellicht wel voor "heel veel andere in een bekende Nederlander geinteresseerde meisjes "

is een 'subtiel ' verschil hoor..s
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:53:37 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53535418
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:25 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Geen van beide. Gewoon iemand die de goede artsen kent.
Nou ja, ik was warm... je kent de artsen die haar behandelen!
Mogen we je aanraken?

Je kan lullen wat je lullen wilt, maar echt heel correct is dhr. Reinier natuurlijk niet...
pi_53535778
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Only @ FOK!
pi_53539798
Ik heb de opmerking wel eens voorbij zien komen:
quote:
Zelfs Wilders is nog ruimdenkerder dan de gemiddelde Fok!ker..
Ach ik denk dat dat ook hier goed op gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53539865
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Precies!

Victor, lul!

Oh nee, dan komt ie aanrennen met zijn broek op zijn knieën
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:48:33 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53539981
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies!

Victor, lul!

Oh nee, dan komt ie aanrennen met zijn broek op zijn knieën
Ja en voor je het weet ben je dan een dierbare.

Houd ramen en deuren gesloten milagro!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')