nu ja, stelen stelen, die man ligt bij de kassa in het koopjesrek, hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 06:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het maar een raar verhaal
maar misschien had ze de illusie dat ze hem voor zich alleen had.
mijn moeder zegt altijd: gestolen goed, gedijt niet
quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, stelen stelen, die man ligt bij de kassa in het koopjesrek, hoor![]()
yep en ook nog met haar ouders dealen, vooral Pa zal erg blij zijn met hemquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:34 schreef Ole het volgende:
En nu moet ie dan aan haar bed zitten en haar handje vasthouden. Hij had zich het vrije leven toch iets anders voorgesteld.
Hij is ook maar iets van 23 jaar ouder dan Kim. Misschien is Victor wel ouder dan paquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:35 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en ook nog met haar ouders dealen, vooral Pa zal erg blij zijn met hem
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:34 schreef Ole het volgende:
En nu moet ie dan aan haar bed zitten en haar handje vasthouden. Hij had zich het vrije leven toch iets anders voorgesteld.
Neuklat en Labieloquote:Raadsels rond vriendin Victor Reinier
door onze redactie
AMSTERDAM - Dit is Kim, de vriendin van acteur Victor Reinier, die nog steeds op de intensive care ligt van het ziekenhuis in Maastricht. De politie in Maastricht heeft de jonge zwaargewonde vrouw nog altijd niet kunnen horen. De mysteries rond haar val uit het raam van Victors hotelkamer stapelen zich op....
Foto: De Telegraaf
Victor was samen met Kim in Maastricht voor de opnames van Flikken toen zij uit een hotelraam op de tweede verdieping naar beneden viel. De cast van de politieserie is verhoord. Het wachten is nog op Kim.
De jonge blondine, die in Maastricht op school zat, heeft sinds een paar maanden een relatie met Victor. Geruchten gaan dat de 44-jarige acteur zijn vrouw Anja Geels en hun twee kinderen verliet voor deze liefdesaffaire. Tijdens een schoolreünie, eind juni of begin juli, toonde Kim haar oud-klasgenoten vol trots een foto van haarzelf en Victor. „Om te laten zien dat ze met een BN’er was”, vertelt één van de aanwezigen. De acteur en zij werden de laatste maanden ook samen gezien op terrassen, in restaurants en op Schiphol.
Wat er die dramatische nacht in Maastricht is gebeurd, blijft een voedingsbodem voor speculaties. Diverse verhalen doen inmiddels de ronde: het was een ongeluk. Het stel zou ruzie hebben gehad. Victor dreef zijn vriendin tot waanzin doordat hij niet openlijk voor haar wilde kiezen. Kim wilde een einde aan haar leven maken...Het blijft vooralsnog gissen naar de ware reden van de val. De vrienden en ouders van Kim houden zich schuil. Ze brengen nu zoveel mogelijk tijd door aan het ziekenhuisbed van hun dochter. Samen met haar vriend, Baantjer- en Flikken-acteur Victor Reinier. Hij liet een week geleden voor het laatst van zich horen: „Mijn vriendin ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Haar situatie is inmiddels redelijk stabiel. Ik ben samen met de familie van mijn vriendin zoveel als mogelijk in het ziekenhuis om haar te steunen.”
De politie in Maastricht gaat nog steeds uit van een zelfmoordpoging. Maar de ernstige toestand van Kim laat een verder verhoor door rechercheurs nog steeds niet toe. Onduidelijk is of en wanneer dat dan wel kan gebeuren.
quote:
quote:„Om te laten zien dat ze met een BN’er was”
"Joah mensuh, het is me gelukt, ik heb er één "quote:Tijdens een schoolreünie, eind juni of begin juli, toonde Kim haar oud-klasgenoten vol trots een foto van haarzelf en Victor. „Om te laten zien dat ze met een BN’er was”, vertelt één van de aanwezigen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef milagro het volgende:
"ik ben zoveel mogelijk in het ziekenhuis"
ik zou hem maar in de gaten houden, en ook het infuusje en zo!
kim weet te veel namelijk
oh oh ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heerlijk : wat een sukkel
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van al die loslopende jonge verpleegsters?
ik hoop dat ze kim op de begane grond verplegen anders ligt ze zo weer in de struiken.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van al die loslopende jonge verpleegsters?
ik hoop dat ze kim op de begane grond verplegen anders ligt ze zo weer in de struiken.
Yup!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
Is dat mens pas 20???
Wat een rotkop.
[..]
"Joah mensuh, het is me gelukt, ik heb er één "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |