abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52997469
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 06:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het maar een raar verhaal

maar misschien had ze de illusie dat ze hem voor zich alleen had.

mijn moeder zegt altijd: gestolen goed, gedijt niet
nu ja, stelen stelen, die man ligt bij de kassa in het koopjesrek, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 september 2007 @ 13:35:23 #52
22592 crew  Ole
pi_53004319
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:

[..]

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 september 2007 @ 20:12:53 #53
22592 crew  Ole
pi_53035989
Ze is pas 20. die Kim. En Victor had het uitgemaakt
pi_53036545
oh zou het nu weer 'aan' zijn

die arme Victor, voelde zich eerst helemaal de man, regelt een huppelkutje van 20, ze ging echter snel vervelen, laten verwateren dan maar, kwam er niet meer van af, dan maar drastisch, het is uit!!, pakt ze de trein, springt er niet voor, godzijdank, maar reist ermee naar Maastricht en springt daar uit het raam van je hotelkamer waar je had gehoopt met je tegenspeelster de nacht door te wippen als afsluiting van de opnames.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 september 2007 @ 20:34:16 #55
22592 crew  Ole
pi_53036607
En nu moet ie dan aan haar bed zitten en haar handje vasthouden. Hij had zich het vrije leven toch iets anders voorgesteld.
pi_53036649
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:34 schreef Ole het volgende:
En nu moet ie dan aan haar bed zitten en haar handje vasthouden. Hij had zich het vrije leven toch iets anders voorgesteld.
yep en ook nog met haar ouders dealen, vooral Pa zal erg blij zijn met hem
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 september 2007 @ 20:37:40 #57
22592 crew  Ole
pi_53036686
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:35 schreef milagro het volgende:

[..]

yep en ook nog met haar ouders dealen, vooral Pa zal erg blij zijn met hem
Hij is ook maar iets van 23 jaar ouder dan Kim. Misschien is Victor wel ouder dan pa
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2007 @ 22:12:49 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53039102
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 20:34 schreef Ole het volgende:
ik zie het helemaal voor me
pi_53138836
quote:
Raadsels rond vriendin Victor Reinier
door onze redactie
AMSTERDAM - Dit is Kim, de vriendin van acteur Victor Reinier, die nog steeds op de intensive care ligt van het ziekenhuis in Maastricht. De politie in Maastricht heeft de jonge zwaargewonde vrouw nog altijd niet kunnen horen. De mysteries rond haar val uit het raam van Victors hotelkamer stapelen zich op....

Foto: De Telegraaf

Victor was samen met Kim in Maastricht voor de opnames van Flikken toen zij uit een hotelraam op de tweede verdieping naar beneden viel. De cast van de politieserie is verhoord. Het wachten is nog op Kim.

De jonge blondine, die in Maastricht op school zat, heeft sinds een paar maanden een relatie met Victor. Geruchten gaan dat de 44-jarige acteur zijn vrouw Anja Geels en hun twee kinderen verliet voor deze liefdesaffaire. Tijdens een schoolreünie, eind juni of begin juli, toonde Kim haar oud-klasgenoten vol trots een foto van haarzelf en Victor. „Om te laten zien dat ze met een BN’er was”, vertelt één van de aanwezigen. De acteur en zij werden de laatste maanden ook samen gezien op terrassen, in restaurants en op Schiphol.

Wat er die dramatische nacht in Maastricht is gebeurd, blijft een voedingsbodem voor speculaties. Diverse verhalen doen inmiddels de ronde: het was een ongeluk. Het stel zou ruzie hebben gehad. Victor dreef zijn vriendin tot waanzin doordat hij niet openlijk voor haar wilde kiezen. Kim wilde een einde aan haar leven maken...Het blijft vooralsnog gissen naar de ware reden van de val. De vrienden en ouders van Kim houden zich schuil. Ze brengen nu zoveel mogelijk tijd door aan het ziekenhuisbed van hun dochter. Samen met haar vriend, Baantjer- en Flikken-acteur Victor Reinier. Hij liet een week geleden voor het laatst van zich horen: „Mijn vriendin ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Haar situatie is inmiddels redelijk stabiel. Ik ben samen met de familie van mijn vriendin zoveel als mogelijk in het ziekenhuis om haar te steunen.”

De politie in Maastricht gaat nog steeds uit van een zelfmoordpoging. Maar de ernstige toestand van Kim laat een verder verhoor door rechercheurs nog steeds niet toe. Onduidelijk is of en wanneer dat dan wel kan gebeuren.
Neuklat en Labielo
  donderdag 13 september 2007 @ 09:21:59 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53138950
als ik die Anja Geels was, zou ik zooooo blij zijn dat ik van die sukkel af was, hè.

blijft de vader van je kids natuurlijk, maar voor de rest, wieberen die handel , niet terugnemen!
  donderdag 13 september 2007 @ 09:24:29 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53138964
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Neuklat en Labielo
quote:
„Om te laten zien dat ze met een BN’er was”
.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Admin donderdag 13 september 2007 @ 09:25:06 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53138976
Is dat mens pas 20???
Wat een rotkop.
quote:
Tijdens een schoolreünie, eind juni of begin juli, toonde Kim haar oud-klasgenoten vol trots een foto van haarzelf en Victor. „Om te laten zien dat ze met een BN’er was”, vertelt één van de aanwezigen.
"Joah mensuh, het is me gelukt, ik heb er één "

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53139053
"ik ben zoveel mogelijk in het ziekenhuis"

ik zou hem maar in de gaten houden, en ook het infuusje en zo!
kim weet te veel namelijk

oh oh ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heerlijk : wat een sukkel
  donderdag 13 september 2007 @ 10:57:05 #65
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_53140766
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef milagro het volgende:
"ik ben zoveel mogelijk in het ziekenhuis"

ik zou hem maar in de gaten houden, en ook het infuusje en zo!
kim weet te veel namelijk

oh oh ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heerlijk : wat een sukkel
You cheated on me with choreography.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2007 @ 12:37:15 #66
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53143416
en wat dacht je van al die loslopende jonge verpleegsters?
ik hoop dat ze kim op de begane grond verplegen anders ligt ze zo weer in de struiken.
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 september 2007 @ 12:53:23 #67
22592 crew  Ole
pi_53143919
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop dat ze kim op de begane grond verplegen anders ligt ze zo weer in de struiken.
pi_53144238
quote:

ja, toen ik het ziekenhuis lag, en er zo'n zuster aan het bed van de buum of buuv stond,he, ja dan werp je een blik , je ligt daar maar tenslotte (aan een infuusje ) en ik zeg je, ik kon zo uittekenen wat voor slipje ze aan had, en nee, dat ga ik nu niet doen
die uniformpjes schijnen mega door

hol mal den Wagen , Harry!

oh nee, dat was Derrick
pi_53157380
Dit verhaal doet me denken aan Martin uit Gooische Vrouwen met die Belgische jonge vriendin (Loes of zoiets) die ook helemaal histerisch werd en met zelfmoord dreigde. Uiteindelijk krijgen ze een auto-ongeluk omdat zij aan het stuur van de auto trekt. He, da's ook toevallig, daar deed Victor Reinier trouwens ook in mee en die viel daarin te pletter in een leeg zwembad...
pi_53157400
paddo's zeker??
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 september 2007 @ 15:24:04 #71
22592 crew  Ole
pi_53173697
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
Is dat mens pas 20???
Wat een rotkop.
[..]

"Joah mensuh, het is me gelukt, ik heb er één "

Yup!

En ik heb haar 2 weken voor 'de val' nog IRL gezien. Ze ziet er iets ouder uit idd. Ze is ook behoorlijk lang. Victor was die keer straalbezopen
Volgens mij hadden ze toen ook al mot .

En verder heb ik ook nog 'uit zeer betrouwbare bron' dat Victor het idd had uitgemaakt, en Kim dat niet trok.
Gewoon een 20 jarig labiel pubertje die dacht de man van haar leven aan de haak geslagen te hebben
pi_53174810
kun je nagaan wat een kutleven ze dan al had, normaal gesproken zou je denken dat je leven erop vooruitgaat als een veertigplussend midlifend ontrouw geil konijn eruit verdwijnt
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 september 2007 @ 16:20:14 #73
22592 crew  Ole
pi_53175085
Maar in dit geval ging het natuurlijk wel om een veertigplussend midlifend bekend ontrouw geil konijn. En dat is voor veel twintigjarige net-puber-afzijnde ex-breezermeisjes wel heel stoer
pi_53175174
oh ja oh ja, het is lang geleden , hè, dat ik er 1 was
een net puber afzijnd meisje bedoel ik, hè... niet dat konijn.

alleen breezers had je toen niet, en ik dronk volgens mij sowieso nog niet of enkel bier.
uit ramen springen was ook niet zo mijn ding overigens.
en zeker niet om er helemaal voor naar Maastricht te reizen, zeg, wat een gedoe, spring dan voor de trein náár Maastricht... kom je er ook, uiteindelijk, sort of, of ze moeten het wel heel erg goed schoonmaken.
de enige bekende NL-er die ik ontmoet heb in de kroeg én die met me uit wilde was Hans Vermeulen, schiet ook niet op, ik bedoel , 1 keer op me liggen en ik was dood geweest.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 september 2007 @ 16:30:02 #75
22592 crew  Ole
pi_53175237
Nu is ie dan toch voorlopig bij haar he, zit ie aan haar ziekenhuisbed. Heeft ze voorlopig wat ze wilde, hij is nog bij haar in de buurt.

Echt hoor, dit biedt echt toekomstperspectief!
Ze had veel beter gewoon zwanger van hem kunnen raken
pi_53175703
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:30 schreef Ole het volgende:
Nu is ie dan toch voorlopig bij haar he, zit ie aan haar ziekenhuisbed. Heeft ze voorlopig wat ze wilde, hij is nog bij haar in de buurt.

, ja idd, dat blijkt wel uit sommige verhalen virtueel of in je eigen omgeving

"het was niet gepland maar we zijn er heeeel blij mee, hè, schat..... hè schat.... ja, hij dus ook hè, hij uit zijn gevoelens gewoon wat lastiger... hè schat?... aah wat een schat, hè, zo gesloten"

en anders sleep je er wel een leuke alimentatie uit
je baby gesponsord door de Tros wat leuk!!!!!!!!

hoe zou het geheten hebben... of wacht, konijn als hij is, gaat hij er nog een keer overheen, en dom als hij is gebruikt hij geen condoom .... hoe zal het gaan heten? Flikken Reinier , ik vind het wel toepasselijk "zwanger???? wat Flikje me nou??!!!!!!!!!

Flikjeeeeeeeee, eeeeeeeeeeeeeeeeten!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja hoor, kan best
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:31:43 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53176629
Ik zag straks even wat foto'tjes, en ze is écht de jongere uitgave van zijn (ex)vrouw
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 14 september 2007 @ 23:55:55 #78
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53187114
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:

[..]

echt...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53187614
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:30 schreef Ole het volgende:

Dat kan straks, als ze haar beenprotheses heeft afgeschroefd, nog steeds
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:45:46 #80
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53191474

Het is net een man. Maar dan zonder snor .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:54:06 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53191530
quote:
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:16:06 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53191697
Agossie, hij heeft een psychopaatje aan de haak geslagen...Boontje komt om zijn loontje denk ik dan. Als ik zijn vrouw was zou ik in mijn vuistje lachen
Als ik Victor Reinier was zou ik hierna wel monnik of homo worden, want hij heeft altijd gezeik met zijn vrouwen. Zijn vrouw is (volgens het echtpaar zelf) bijvoorbeeld jarenlang misbruikt door haar vader, de welbekende Laurens Geels en daarmee waren hij en zijn vrouw al jaren mee in een bittere strijd verrwikkeld.
pi_53191791
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef Aventura het volgende:
Agossie, hij heeft een psychopaatje aan de haak geslagen...Boontje komt om zijn loontje denk ik dan. Als ik zijn vrouw was zou ik in mijn vuistje lachen
Als ik Victor Reinier was zou ik hierna wel monnik of homo worden, want hij heeft altijd gezeik met zijn vrouwen. Zijn vrouw is (volgens het echtpaar zelf) bijvoorbeeld jarenlang misbruikt door haar vader, de welbekende Laurens Geels en daarmee waren hij en zijn vrouw al jaren mee in een bittere strijd verrwikkeld.
ah jaaaa, dat was ik vergeten

hij houdt van sex met labielo's, want die komen zo lekker dramatisch klaar stel ik me zo voor en dat is goed voor zijn ego.

labielo's aan de kant zetten echter, ja, da's minder ..... hoewel, iemand die voor je uit het raam springt heeft ook wel weer wat waarschijnlijk.

zou het ego meer gestreeld worden al naar gelang de etage waarvan ze sprong, tweede is nu niet echt hoog...
pi_53191816
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:25 schreef milagro het volgende:

hoewel, iemand die voor je uit het raam springt heeft ook wel weer wat waarschijnlijk.

zou het ego meer gestreeld worden al naar gelang de etage waarvan ze sprong, tweede is nu niet echt hoog...
zou het ook je ego strelen als het na de sex zou zijn ?
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:28:21 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53191830
Wel lullig, ben je helemaal klaar met iemand, springt ze uit het raam. Wat een hel, nou moet-ie elke dag naar het ziekenhuis voor dat kind. Instant karma
Wat zijn mannen toch sukkels dat ze zich zo kunnen laten inpalmen
pi_53191853
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef Aventura het volgende:

Rotterdamse rapster redt geliefde van ‘death row’
pi_53191975
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef Aventura het volgende:
Wel lullig, ben je helemaal klaar met iemand, springt ze uit het raam. Wat een hel, nou moet-ie elke dag naar het ziekenhuis voor dat kind. Instant karma
ja, als al het bloed in je lijf bij 1 blik op borsten al naar je lul stroomt, kun je niet nadenken, hè, op zich dus niet zo raar.

ik gun hem dit zo, hè
heerlijk, als een blok aan zijn been.... want hoe dump je in jezusnaam iemand die voor haar leven vecht na uit het raam gesprongen te zijn om jou.... zit je daar met haar ouders aan haar bed, the horror.... die blikken van pa en ma, die ws net zo oud zijn als jij en dan maar de betrokken vriend uithangen, terwijl je de hele tijd denkt, SHIT SHIT SHIT , want je had allang een nieuw projectje op het oog, maar ja, die is afgehaakt al, want geen zin in een vent met dergelijke recente bagage... en jij maar denken aan die borsten, die kont, godverdomme die loop je mis door deze t*fuszooi.... wat zegt u, schoonpapa? jullie willen een avondje wegblijven, thuis bij de andere kids, nee, ja, nee, tuurlijk ga maar hoor, ik blijf wel...... tieten kont tieten kont tieten kont kont kont, tieten kont tieten kont tieten kont kont kont, tieten kont kont kont ..............kont, tieten..
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:40:47 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192000
pi_53192047
Heerlijk. Zaterdagochtend, Kopje koffie, verse broodjes en een glaasje jus.
Maar de kersen op de taart zijn toch wel de posts van Milagro.

Kan geen krant tegenop.
pi_53192127
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:39 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, als al het bloed in je lijf bij 1 blik op borsten al naar je lul stroomt, kun je niet nadenken, hè, op zich dus niet zo raar.

ik gun hem dit zo, hè
heerlijk, als een blok aan zijn been.... want hoe dump je in jezusnaam iemand die voor haar leven vecht na uit het raam gesprongen te zijn om jou.... zit je daar met haar ouders aan haar bed, the horror.... die blikken van pa en ma, die ws net zo oud zijn als jij en dan maar de betrokken vriend uithangen, terwijl je de hele tijd denkt, SHIT SHIT SHIT , want je had allang een nieuw projectje op het oog, maar ja, die is afgehaakt al, want geen zin in een vent met dergelijke recente bagage... en jij maar denken aan die borsten, die kont, godverdomme die loop je mis door deze t*fuszooi.... wat zegt u, schoonpapa? jullie willen een avondje wegblijven, thuis bij de andere kids, nee, ja, nee, tuurlijk ga maar hoor, ik blijf wel...... tieten kont tieten kont tieten kont kont kont, tieten kont tieten kont tieten kont kont kont, tieten kont kont kont ..............kont, tieten..

Arme Vic.... Ben benieuwd of er ooit nog duidelijk wordt wat er écht is gebeurd..

(ik heb het ook altijd een enorme gladjakker gevonden bleeeh )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 september 2007 @ 10:50:56 #91
22592 crew  Ole
pi_53192162
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:44 schreef SteveBallmer het volgende:
Heerlijk. Zaterdagochtend, Kopje koffie, verse broodjes en een glaasje jus.
Maar de kersen op de taart zijn toch wel de posts van Milagro.

Kan geen krant tegenop.
je geeft een klein opzetje, en milagro doet de rest
Heeeerlijk!
pi_53192230
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:50 schreef Ole het volgende:

[..]

je geeft een klein opzetje, en milagro doet de rest
Heeeerlijk!
het is gewoon een soort therapie, Ole

niets heilzamer dan je eigen opgekropte antipathie voeden
en dan te bedenken dat de man me niets misdaan heeft , hij hoefde maar 1 keer bij BvD te zitten opdat ik me gruwelijk kon ergeren aan deze zelfingenomen neuklat , dat was genoeg om me hier na al die tijd heerlijk te kunnen uitleven
alles komt ineens omhoog , het is zwaar op het moment zelf , maar daarna voel je je heerlijk opgelucht
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 september 2007 @ 10:55:43 #93
22592 crew  Ole
pi_53192252
en BTW
hij is oooooit eens onderdeel van mijn 'schoonfamilie'geweest.. (iets van zus van Anja en zo)
Hij is echt verschrikkelijk die gast.. Vindt zichzelf helemaal geweldig.. maar hij is zó dom En die Kim zag ik laatst ook. Met make-up is het een draak. ziet er wel uit als 40
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 september 2007 @ 10:56:28 #94
22592 crew  Ole
pi_53192273
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

het is gewoon een soort therapie, Ole

niets heilzamer dan je eigen opgekropte antipathie voeden
en dan te bedenken dat de man me niets misdaan heeft , hij hoefde maar 1 keer bij BvD te zitten opdat ik me gruwelijk kon ergeren aan deze zelfingenomen neuklat , dat was genoeg om me hier na al die tijd heerlijk te kunnen uitleven
alles komt ineens omhoog , het is zwaar op het moment zelf , maar daarna voel je je heerlijk opgelucht
geeft niet hoor, ik geniet ervan
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 september 2007 @ 10:58:11 #95
22592 crew  Ole
pi_53192303
Hij heeft dus met zijn arrogante kop net gedaan of ie mijn ex niet herkende..
broertje van zijn zwager, zwager had veel betere rollen dan hij. Jaloers kreng is het
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:00:28 #96
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:01:37 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53192379
Dit hele SHO-forum is gewoon van grote therapeutische waarde. Niks doet je beter opknappen dan wat boosaardig geroddel zo nu en dan
pi_53192380
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Ole het volgende:
en BTW
hij is oooooit eens onderdeel van mijn 'schoonfamilie'geweest.. (iets van zus van Anja en zo)
Hij is echt verschrikkelijk die gast.. Vindt zichzelf helemaal geweldig.. maar hij is zó dom En die Kim zag ik laatst ook. Met make-up is het een draak. ziet er wel uit als 40
ik zie er nu ook uit als een draak, want net wakker en nog steeds gruwelijke hoofdpijn, maar ik bén 40 (+ bijna 5 )

hij is dom, hè, ik haat domme mannen die denken dat ze dat niet zijn.
domme mannen die gewoon dom zijn en verder niets, da's nog aandoenlijk, en evt in bed ingeval van lekker , voel je daar niets van, voor een keertje... maar geen grotere libidokiller dan een zelfingenomen leeglul, echt, mijn hele lijf verzet zich als zo iemand alleen maar tegen me praat al.... ken je dat ? dat je rillingen over je rug lopen en je gewoon hardop moet zeggen IEEEEEEEEEEEUW , dat dus.
pi_53192474
Ik wil elke keer 'amen to that' typen maar dan komt er nog een 'observatie' ;P
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 september 2007 @ 11:12:32 #100
22592 crew  Ole
pi_53192577

ik wilde eik niet posten 'Kim zou mijn dochter kunnen zijn":X
Maar ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties