nu ja, stelen stelen, die man ligt bij de kassa in het koopjesrek, hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 06:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het maar een raar verhaal
maar misschien had ze de illusie dat ze hem voor zich alleen had.
mijn moeder zegt altijd: gestolen goed, gedijt niet
quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, stelen stelen, die man ligt bij de kassa in het koopjesrek, hoor![]()
yep en ook nog met haar ouders dealen, vooral Pa zal erg blij zijn met hemquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:34 schreef Ole het volgende:
En nu moet ie dan aan haar bed zitten en haar handje vasthouden. Hij had zich het vrije leven toch iets anders voorgesteld.
Hij is ook maar iets van 23 jaar ouder dan Kim. Misschien is Victor wel ouder dan paquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:35 schreef milagro het volgende:
[..]
yep en ook nog met haar ouders dealen, vooral Pa zal erg blij zijn met hem
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:34 schreef Ole het volgende:
En nu moet ie dan aan haar bed zitten en haar handje vasthouden. Hij had zich het vrije leven toch iets anders voorgesteld.
Neuklat en Labieloquote:Raadsels rond vriendin Victor Reinier
door onze redactie
AMSTERDAM - Dit is Kim, de vriendin van acteur Victor Reinier, die nog steeds op de intensive care ligt van het ziekenhuis in Maastricht. De politie in Maastricht heeft de jonge zwaargewonde vrouw nog altijd niet kunnen horen. De mysteries rond haar val uit het raam van Victors hotelkamer stapelen zich op....
Foto: De Telegraaf
Victor was samen met Kim in Maastricht voor de opnames van Flikken toen zij uit een hotelraam op de tweede verdieping naar beneden viel. De cast van de politieserie is verhoord. Het wachten is nog op Kim.
De jonge blondine, die in Maastricht op school zat, heeft sinds een paar maanden een relatie met Victor. Geruchten gaan dat de 44-jarige acteur zijn vrouw Anja Geels en hun twee kinderen verliet voor deze liefdesaffaire. Tijdens een schoolreünie, eind juni of begin juli, toonde Kim haar oud-klasgenoten vol trots een foto van haarzelf en Victor. „Om te laten zien dat ze met een BN’er was”, vertelt één van de aanwezigen. De acteur en zij werden de laatste maanden ook samen gezien op terrassen, in restaurants en op Schiphol.
Wat er die dramatische nacht in Maastricht is gebeurd, blijft een voedingsbodem voor speculaties. Diverse verhalen doen inmiddels de ronde: het was een ongeluk. Het stel zou ruzie hebben gehad. Victor dreef zijn vriendin tot waanzin doordat hij niet openlijk voor haar wilde kiezen. Kim wilde een einde aan haar leven maken...Het blijft vooralsnog gissen naar de ware reden van de val. De vrienden en ouders van Kim houden zich schuil. Ze brengen nu zoveel mogelijk tijd door aan het ziekenhuisbed van hun dochter. Samen met haar vriend, Baantjer- en Flikken-acteur Victor Reinier. Hij liet een week geleden voor het laatst van zich horen: „Mijn vriendin ligt zwaargewond in het ziekenhuis. Haar situatie is inmiddels redelijk stabiel. Ik ben samen met de familie van mijn vriendin zoveel als mogelijk in het ziekenhuis om haar te steunen.”
De politie in Maastricht gaat nog steeds uit van een zelfmoordpoging. Maar de ernstige toestand van Kim laat een verder verhoor door rechercheurs nog steeds niet toe. Onduidelijk is of en wanneer dat dan wel kan gebeuren.
quote:
quote:„Om te laten zien dat ze met een BN’er was”
"Joah mensuh, het is me gelukt, ik heb er één "quote:Tijdens een schoolreünie, eind juni of begin juli, toonde Kim haar oud-klasgenoten vol trots een foto van haarzelf en Victor. „Om te laten zien dat ze met een BN’er was”, vertelt één van de aanwezigen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef milagro het volgende:
"ik ben zoveel mogelijk in het ziekenhuis"
ik zou hem maar in de gaten houden, en ook het infuusje en zo!
kim weet te veel namelijk
oh oh ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heerlijk : wat een sukkel
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van al die loslopende jonge verpleegsters?
ik hoop dat ze kim op de begane grond verplegen anders ligt ze zo weer in de struiken.
ik hoop dat ze kim op de begane grond verplegen anders ligt ze zo weer in de struiken.
Yup!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:25 schreef yvonne het volgende:
Is dat mens pas 20???
Wat een rotkop.
[..]
"Joah mensuh, het is me gelukt, ik heb er één "
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:30 schreef Ole het volgende:
Nu is ie dan toch voorlopig bij haar he, zit ie aan haar ziekenhuisbed. Heeft ze voorlopig wat ze wilde, hij is nog bij haar in de buurt.
Echt hoor, dit biedt echt toekomstperspectief!
Ze had veel beter gewoon zwanger van hem kunnen raken
quote:Op vrijdag 7 september 2007 07:19 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, stelen stelen, die man ligt bij de kassa in het koopjesrek, hoor![]()
Dat kan straks, als ze haar beenprotheses heeft afgeschroefd, nog steedsquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:30 schreef Ole het volgende:
Nu is ie dan toch voorlopig bij haar he, zit ie aan haar ziekenhuisbed. Heeft ze voorlopig wat ze wilde, hij is nog bij haar in de buurt.
Echt hoor, dit biedt echt toekomstperspectief!
Ze had veel beter gewoon zwanger van hem kunnen raken
ah jaaaa, dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef Aventura het volgende:
Agossie, hij heeft een psychopaatje aan de haak geslagen...Boontje komt om zijn loontje denk ik dan. Als ik zijn vrouw was zou ik in mijn vuistje lachen
Als ik Victor Reinier was zou ik hierna wel monnik of homo worden, want hij heeft altijd gezeik met zijn vrouwen. Zijn vrouw is (volgens het echtpaar zelf) bijvoorbeeld jarenlang misbruikt door haar vader, de welbekende Laurens Geels en daarmee waren hij en zijn vrouw al jaren mee in een bittere strijd verrwikkeld.
zou het ook je ego strelen als het na de sex zou zijn ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:25 schreef milagro het volgende:
hoewel, iemand die voor je uit het raam springt heeft ook wel weer wat waarschijnlijk.
zou het ego meer gestreeld worden al naar gelang de etage waarvan ze sprong, tweede is nu niet echt hoog...
Rotterdamse rapster redt geliefde van ‘death row’quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef Aventura het volgende:
Wat zijn mannen toch sukkels dat ze zich zo kunnen laten inpalmen
ja, als al het bloed in je lijf bij 1 blik op borsten al naar je lul stroomt, kun je niet nadenken, hè, op zich dus niet zo raar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:28 schreef Aventura het volgende:
Wel lullig, ben je helemaal klaar met iemand, springt ze uit het raam. Wat een hel, nou moet-ie elke dag naar het ziekenhuis voor dat kind. Instant karma
Wat zijn mannen toch sukkels dat ze zich zo kunnen laten inpalmen
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, als al het bloed in je lijf bij 1 blik op borsten al naar je lul stroomt, kun je niet nadenken, hè, op zich dus niet zo raar.
ik gun hem dit zo, hè
heerlijk, als een blok aan zijn been.... want hoe dump je in jezusnaam iemand die voor haar leven vecht na uit het raam gesprongen te zijn om jou.... zit je daar met haar ouders aan haar bed, the horror.... die blikken van pa en ma, die ws net zo oud zijn als jijen dan maar de betrokken vriend uithangen, terwijl je de hele tijd denkt, SHIT SHIT SHIT , want je had allang een nieuw projectje op het oog, maar ja, die is afgehaakt al, want geen zin in een vent met dergelijke recente bagage... en jij maar denken aan die borsten, die kont, godverdomme die loop je mis door deze t*fuszooi.... wat zegt u, schoonpapa? jullie willen een avondje wegblijven, thuis bij de andere kids, nee, ja, nee, tuurlijk ga maar hoor, ik blijf wel......
tieten kont tieten kont tieten kont kont kont, tieten kont tieten kont tieten kont kont kont, tieten kont kont kont ..............kont, tieten..
![]()
je geeft een klein opzetje, en milagro doet de restquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:44 schreef SteveBallmer het volgende:
Heerlijk. Zaterdagochtend, Kopje koffie, verse broodjes en een glaasje jus.
Maar de kersen op de taart zijn toch wel de posts van Milagro.![]()
![]()
![]()
Kan geen krant tegenop.
het is gewoon een soort therapie, Olequote:Op zaterdag 15 september 2007 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
je geeft een klein opzetje, en milagro doet de rest![]()
Heeeerlijk!![]()
geeft niet hoor, ik geniet ervanquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
het is gewoon een soort therapie, Ole![]()
niets heilzamer dan je eigen opgekropte antipathie voeden![]()
en dan te bedenken dat de man me niets misdaan heeft![]()
, hij hoefde maar 1 keer bij BvD te zitten opdat ik me gruwelijk kon ergeren aan deze zelfingenomen neuklat , dat was genoeg om me hier na al die tijd heerlijk te kunnen uitleven
alles komt ineens omhoog, het is zwaar op het moment zelf , maar daarna voel je je heerlijk opgelucht
![]()
ik zie er nu ook uit als een draak, want net wakker en nog steeds gruwelijke hoofdpijn, maar ik bén 40 (+ bijna 5 )quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Ole het volgende:
en BTW
hij is oooooit eens onderdeel van mijn 'schoonfamilie'geweest.. (iets van zus van Anja en zo)
Hij is echt verschrikkelijk die gast.. Vindt zichzelf helemaal geweldig.. maar hij is zó domEn die Kim zag ik laatst ook. Met make-up is het een draak. ziet er wel uit als 40
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |