abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 11:23:56 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52978034
Bulshit gast. Hij had kunnen weten dat het ging gebeuren, de mogelijkheid was er, maar dat is lang niet zeker. Hij heeft NIET de trekker over gehaald, hij reed slechts.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52978508
Iedereen gaat er wel serieus op in. Maar het topic gaat over het feit dat een meisje het helemaal 'te getto' vindt om een gettocrimineel op Death Freakin Row te supporten, om zo haar hollandse getto-status te raisen via haar Amerikaanse DeathRowConnectionPeople.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52978937
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef JohnDope het volgende:
Iedereen gaat er wel serieus op in. Maar het topic gaat over het feit dat een meisje het helemaal 'te getto' vindt om een gettocrimineel op Death Freakin Row te supporten, om zo haar hollandse getto-status te raisen via haar Amerikaanse DeathRowConnectionPeople.
Idd

Negerlover.....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_52979339
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef JohnDope het volgende:
Och, daar is toch verder niets over te discussieren... dat is gewoonweg haar keuze, als ze dat helemaal gaaf vindt, moet ze dat vooral doen, het is haar leven..
Of vind je dat dat meisje geen recht heeft zelf haar leven te bestemmen?

Ik heb zelf verder niks op met die ghetto- en rap-cultuur, maar als bepaalde kinders het leuk vinden moeten ze zich er vooral mee bezighouden, zolang ze maar niks crimineel uitvreten ... en dat meisje doet bij mijn weten niks dat tegen de wet is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_52979984
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Och, daar is toch verder niets over te discussieren... dat is gewoonweg haar keuze, als ze dat helemaal gaaf vindt, moet ze dat vooral doen, het is haar leven..
Of vind je dat dat meisje geen recht heeft zelf haar leven te bestemmen?

Ik heb zelf verder niks op met die ghetto- en rap-cultuur, maar als bepaalde kinders het leuk vinden moeten ze zich er vooral mee bezighouden, zolang ze maar niks crimineel uitvreten ... en dat meisje doet bij mijn weten niks dat tegen de wet is.
Ik zei enkel hoe de feiten werkelijk zijn. Wat zij doet moet zij helemaal zelf weten.

Ze doet ook niks dat tegen de wet is, maar ze bouwt wel in criminele kringen status op door deze actie. Moet ze ook helemaal zelf weten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52980449
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:08 schreef Cairon het volgende:

[..]

Als iemand een gewapende roofoverval helpt plannen, daarbij zichzelf aanbied als bestuurder van een vlucht-auto... wat dacht hij dan dat er zou gebeuren?

Een gewapende overval, dat geeft aan dat ook degene in de vluchtauto wist van de mogelijkheid dat er geschoten kon worden. Daar is hij bij de planning op voorbereid, hij kiest er voor om een vluchtauto te besturen.

Dat meneer niet zelf de trekker heeft opgehaald doet niets af aan zijn rol in dit geheel.

Hij had het kunnen voorkomen. Hij maakte actief een plan voor een gewapende overval, dat die escaleerde is bijzaak, want hij heeft er op gerekend dat het kon escaleren, hij heeft er op gerekend dat er een wapen in het spel was. Hij was op de hoogte van de mogelijkheden, hij hielp met de voorbereiding.

Maar ach, voor het genadeloos afslachten van een 8-jarig kind met een mes krijg je hier 12 jaar en tbs...

had het kind nog geleefd, dan was het 20 over 12 jaar, in de bloei van z'n leven... maar dat zit er niet meer in.
Als jij vind dat een medeplichtige net zo schuldig is als de dader is er natuurlijk verder geen discussie meer mogelijk. Gelukkig is de wet, ook die in Amerika blijkbaar, het op dit punt niet met je eens.

He ja, laten we er een totaal niet van toepassing zijnde Nederlandse zaak naastleggen......
Maar als je daar een reactie op wil, Julien C verdiend eerder de doodstraf dan Kenneth uit dit bericht. Hoewel ik natuurlijk wel tegen de doodstraf blijf
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_52980500
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:01 schreef michiel5 het volgende:

[..]
Hoewel ik natuurlijk wel tegen de doodstraf blijf
Dat vind ik ook zo'n hypocriete uitspraak.
pi_52980523
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo'n hypocriete uitspraak.
Wat is daar hypocriet aan dan?

Zoek de betekenis van het woordt hypocriet er eens op na zou ik zeggen....
pi_52980545
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Idd

Negerlover.....
Nee een blank meisje dat op een neger valt dat mag natuulijk niet.....

Wel een slechte keus natuurlijk om nu net deze neger te nemen, bij mij achter wonen een paar hele leuke.
pi_52980571
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:06 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Wat is daar hypocriet aan dan?

Zoek de betekenis van het woordt hypocriet er eens op na zou ik zeggen....
Er zijn zat beesten in de maatschappij en als er bijvoorbeeld een dierbare van jou een keer wat aangedaan wordt door zo'n beest, dan wil je dat beest ook dood hebben(punt).
pi_52980816
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er zijn zat beesten in de maatschappij en als er bijvoorbeeld een dierbare van jou een keer wat aangedaan wordt door zo'n beest, dan wil je dat beest ook dood hebben(punt).
Dat is dus gewoon niet waar, zo zit ik niet in elkaar (punt).

Enja nu makkelijk praten, want zoiets is me gelukkig nog nooit overkomen, maar ik heb princiepes en die zet ik niet gemakkelijk over boord. Ik ben er trots op niet het soort dierlijke wraak gevoelens te koesteren die jij beschijft. Ik heb voor mezelf het idee dat ik wel ben door geevolueerd sinds het "oog om oog, tand om tand" princiepe.
pi_52981039
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:30 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar, zo zit ik niet in elkaar (punt).
Daar geloof ik helemaal niks van.
pi_52981680
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van.
Daar kan ik me dus echt niet druk om maken
pi_52981741
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:06 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Daar kan ik me dus echt niet druk om maken
Je praat dus gewoon onzin.
pi_52981831
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je praat dus gewoon onzin.
Waarom? Omdat het mij geen fuck kan schelen of jij me wel of niet geloofd?
pi_52981993
http://youtube.com/watch?v=2NsE4WtEsXs
Even gezocht
dit is het filmpje, het is niet om aan te zien of af te kijken, vind ik dan.

Meneer Foster schijnt een kind te hebben met haar? Wist niet dat dat bestond voor levenslangen, private kamertjes voor dat soort praktijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door liesell op 06-09-2007 14:31:22 ]
  donderdag 6 september 2007 @ 15:50:12 #67
121890 M42
I Love Techno!
pi_52984032
quote:
Op donderdag 6 september 2007 14:17 schreef liesell het volgende:
http://youtube.com/watch?v=2NsE4WtEsXs
Even gezocht
dit is het filmpje, het is niet om aan te zien of af te kijken, vind ik dan.

Meneer Foster schijnt een kind te hebben met haar? Wist niet dat dat bestond voor levenslangen, private kamertjes voor dat soort praktijken.
Helaas wel... ik ben ook een groot tegenstander dat zware criminelen zich mogen en kunnen voortplanten.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_53044459
Weer zo'n voorbeeldige African-American - goh, wat een verassing. Die schoft moet gewoon opgeknoopt worden en ik hoop dan ook dat de rest van zijn leven in de cel een opeenstapeling van ellende mag zijn.

Wat is het toch met die geschifte wijven die met de grootste criminelen op death row corresponderen en zelfs trouwen? Het is al bijna even ziekelijk als hun fascinatie met paarden en popsterretjes.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53044749
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:00 schreef LENUS het volgende:
Dat mens is echt nog te stom om te poepen. Een deathrow negert trouwen die voor de rest van zijn leven achter de tralies zit. Maar ja, het zal wel "gangsta" zijn
Welja joh. Voor dat stomme slag niggas maakt 't toch niet uit of je iemand een kogel door z'n kop jaagt? Da's 'cool, dude'. Al heeft die kale 't dan zelf niet gedaan, ze waren tóch de straat op gegaan om een roofoverval te plegen, dus er waren tóch doden gevallen. Maar 't is wat je zegt, "gangsta"; dat vergoedt alles. Die Jav'lin-teef is geen haar beter dan d'r a.s. echtgenoot. We kunnen alleen maar hopen dat dat duo straks zelf de dupe is van zijn praktijken en haar teksten!
pi_53044754
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Idd

Negerlover.....
Yo! Word! Hahaha!!!!
pi_53044766
quote:
Op woensdag 5 september 2007 20:45 schreef M42 het volgende:

[..]

Neehoor die negers daar die de auto besturen voor een GEWAPENDE overal weten niet dat er geschoten gaat worden
Hoe vaak schieten ze bij een gewapende overval? erg vaak... dus wist hij het? ja, hij kon het weten. Is hij verplicht om te rijden en mee te helpen aan een gewapende overval? nee, dat is hij niet. Als hij net had gereden, hadden ze waarschijnlijk die overval niet eens kunnen plegen en was er geen slachtoffer gevallen.
Michiel5 is volgens mij nog maar een wereldvreemd pubertje, die in z'n kamertje cd's draait van Notorious BIG (zeg maar "VARKEN"!) en z'n net zo dooie vriendje Tupac en het straatleven van de niggaz in de ghetto's alleen maar kent van videoclips van z'n "helden". Maar goed, Michieltje wordt ook ooit nog weleens groot...tenzij hij zich aansluit bij de realiteit die z'n helden in hun teksten bezingen...ehh..be"rappen".
  zondag 9 september 2007 @ 11:43:35 #72
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53045977
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:32 schreef JohnDope het volgende:
Dit is dus na Tanja Nijmeijer, het 2de domme mokkol van de week
Neehoor, het derde. Het tweede was dat neukerdje van Victor Reinier dat uit een hotelraam sprong omdat ze erachter kwam dat hij wéér een ander neukerdje (Ja, echt? Ja, echt!) had.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_53046559
dat is best schrikken dan dat degene die je uit stoerheid even ging trouwen vlak voor z'n dood, dat hij toch blijft leven
pi_53070092
quote:
Op zondag 9 september 2007 09:26 schreef symphrock001 het volgende:

[..]

Michiel5 is volgens mij nog maar een wereldvreemd pubertje, die in z'n kamertje cd's draait van Notorious BIG (zeg maar "VARKEN"!) en z'n net zo dooie vriendje Tupac en het straatleven van de niggaz in de ghetto's alleen maar kent van videoclips van z'n "helden". Maar goed, Michieltje wordt ook ooit nog weleens groot...tenzij hij zich aansluit bij de realiteit die z'n helden in hun teksten bezingen...ehh..be"rappen".
Je zou je verbazen, ben een kalende VVD stemmer die naar punk luisterd, maar goed dat doet er verder niet toe.

Ik zal mijn standpunt nog een keer geven:
Als je bestuurder van de auto die voor een overval gebruikt wordt dezelfde straf geeft als een moordenaar, waar ben je dan mee bezig?

Misschien kan je reageren zonder persoonlijke beledingen en foute aannames?
pi_53076914
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:02 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Je zou je verbazen, ben een kalende VVD stemmer die naar punk luisterd, maar goed dat doet er verder niet toe.

Ik zal mijn standpunt nog een keer geven:
Als je bestuurder van de auto die voor een overval gebruikt wordt dezelfde straf geeft als een moordenaar, waar ben je dan mee bezig?

Misschien kan je reageren zonder persoonlijke beledingen en foute aannames?
Kalende VVD-stemmer, hahaha! Maar goed, genoeg gelachen.
Als je weet dat die auto voor een overval gebruikt wordt, ben je wettelijk volgens mij alleen medeplichtig, maar ik sta in veel gevallen niet achter de wet. Ook in dit specifieke geval niet. Wat mij betreft mag de wet op een flink aantal regels aangescherpt worden...maar daar had je 't ook niet over, dus!
pi_53086320
Is je punt nou dat je vindt dat de wet zichzelf hier overtreedt of dat je principieel vind dat deze medeplichtige ook gefrituurd had moeten worden (net zoals de dader)?

Mijn mening: totale bullcrap, als het slachtoffer niet thuis was geweest, was de zwaarste straf voor het wachten een parkeerbon geweest. De doodstraf voer je niet (zomaar) uit.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53090151
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:02 schreef symphrock001 het volgende:

[..]

Kalende VVD-stemmer, hahaha! Maar goed, genoeg gelachen.
Als je weet dat die auto voor een overval gebruikt wordt, ben je wettelijk volgens mij alleen medeplichtig, maar ik sta in veel gevallen niet achter de wet. Ook in dit specifieke geval niet. Wat mij betreft mag de wet op een flink aantal regels aangescherpt worden...maar daar had je 't ook niet over, dus!
Ja die Sharia is zo gek nog niet

Brood gepikt, hand eraf, is dat wat je voorsteld?

Doodstraf (of levenslang) is de zwaarste straf die er is, die moet je spaarzaam toepassen denk ik. Als het niet meer uitmaakt of je alleen de vluchtauto bestuurd of de daadwerkelijke moordenaar bent is er grote rechtsongelijkheid.
pi_53092514
quote:
Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Neehoor, het derde. Het tweede was dat neukerdje van Victor Reinier dat uit een hotelraam sprong omdat ze erachter kwam dat hij wéér een ander neukerdje (Ja, echt? Ja, echt!) had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')