Ze kan zich altijd nog aansluiten bij de FARC. Daar is ze iig dom genoeg voor dunkt mequote:Op woensdag 5 september 2007 16:11 schreef chatter het volgende:
En dat mokkel is zo dom, dat ze niet beter verdient.
![]()

quote:Op woensdag 5 september 2007 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo'n grote bek hebt als iemand een getrokken pistool op iemands hoofd gericht houdt en jij dermate dichtbij staat dat je in kan grijpen.

quote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef M42 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat... ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening. Aangezien jij voor dit soort mensen opkomt, vind ik jou asociaal, extremistisch en potentieel gevaarlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.

Als jij naast mij in de auto zit en ik rij met 200 km/u door rood en ik rij dan iemand dood die met zijn fiets een kruispunt over steekt.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind hem ook net zo schuldig. En hoewel het een beetje krom is, heeft hij die doodstraf wat mij betreft wel verdiend, aangezien hij mede-verantwoordelijk is voor de dood van die student.

Waarom niet gewoon meteen dood? Wat heeft het leven van iemand die levenslang in de cel zit nog voor zin?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:59 schreef TC03 het volgende:
Je hebt echt een flinke kronkel in je kop (of je woont in Brabant) als je vindt dat deze man de doodstraf verdient. Hij heeft niet eens iemand vermoord! Levenslang lijkt me echter prima.

WTF heeft Brabant hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:59 schreef TC03 het volgende:
Je hebt echt een flinke kronkel in je kop (of je woont in Brabant) als je vindt dat deze man de doodstraf verdient. Hij heeft niet eens iemand vermoord! Levenslang lijkt me echter prima.

Hij gaat bewust mee als bestuurder naar een gewapende overval, dat is nogal wat anders dan naast iemand zit die onverwacht te hard rijdt.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:56 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Als jij naast mij in de auto zit en ik rij met 200 km/u door rood en ik rij dan iemand dood die met zijn fiets een kruispunt over steekt.
Ben jij dan net zo schuldig omdat je tegen mij had moeten zeggen dat ik niet o hard moest rijden?
Sommige mensen houden er echt zulke kromme gedachtengangen op na.....

Jouw leven heeft voor mij ook geen zin. Ook maar dood maken dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:10 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon meteen dood? Wat heeft het leven van iemand die levenslang in de cel zit nog voor zin?

En alshet een goede kennis is waarvan je weet dat hij altijd te hard rijdt?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij gaat bewust mee als bestuurder naar een gewapende overval, dat is nogal wat anders dan naast iemand zit die onverwacht te hard rijdt.

De bestuurder vor een gewapende overval weet ook niet dat er een moord gepleegd gaat worden....quote:Op woensdag 5 september 2007 20:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij gaat bewust mee als bestuurder naar een gewapende overval, dat is nogal wat anders dan naast iemand zit die onverwacht te hard rijdt.

quote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef michiel5 het volgende:
[..]
De bestuurder vor een gewapende overval weet ook niet dat er een moord gepleegd gaat worden....
Zeg niet dat hij geen straf verdiend, maar te beweren dat hij net zo schuldig is aan de moord is complete onzin.

Hij gaat bewust mee om te moorden. Hij doet daarvoor ook vele handelingen en heeft ook de kans gehad eruit te stappen . Dat is iets heel anders dan jij schets.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:56 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Als jij naast mij in de auto zit en ik rij met 200 km/u door rood en ik rij dan iemand dood die met zijn fiets een kruispunt over steekt.
Ben jij dan net zo schuldig omdat je tegen mij had moeten zeggen dat ik niet o hard moest rijden?
Sommige mensen houden er echt zulke kromme gedachtengangen op na.....

Idd, als je rond rijdt om een roofoverval te plegen ben je medeplichtig en als daarbij doden vallen moet je daarvoor lang gestraft worden.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hier heb ik geen woorden voor . Iemand die medeplichtig is aan moord gaan verdedigen ermee trouwen en dan nog doen alsof hij het slachtoffer is.

Jij bent echt een van de meest simplistische idioten op dit forum weet je dat?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef M42 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij dat... ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening. Aangezien jij voor dit soort mensen opkomt, vind ik jou asociaal, extremistisch en potentieel gevaarlijk.

idd moet je daarvoor bestrafd worden wegens medeplichtigheid aan het plegen van een roofoverval met geweld...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, als je rond rijdt om een roofoverval te plegen ben je medeplichtig en als daarbij doden vallen moet je daarvoor lang gestraft worden.

Maar daar gaat het nu eenmaal niet om.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind hem ook net zo schuldig. En hoewel het een beetje krom is, heeft hij die doodstraf wat mij betreft wel verdiend, aangezien hij mede-verantwoordelijk is voor de dood van die student.

Tuurlijk, de moordenaar moet gestraft worden, helemaal mee eens, levenslang wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:38 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het geen slechte straf.
Hij is bewezen medeplichtig te zijn, hij ging willens en wetens in met een plan voor een gewapende overval.
Texas mag dan wel vol mongolen zitten... wat te denken van Nederland waar deze frisse jongeman en zijn goede vriend het wegbrengen met respectievelijk 30 uur taakstraf en 6 jaar met tbs.
Er valt iets te zeggen voor Texas, die het prijskaartje op een leven niet denkt te kunnen zetten op 6 jaar in de bak.
De familie van die 25-jarige student heeft een zoon, een broer, een neef, een kleinkind verloren. Zijn vrienden moeten het zonder hem doen. Hij zal nooit kinderen krijgen, nooit meer iemand blij maken. Hij zal nooit zijn studie afmaken, nooit een feest bijwonen.

Als iemand een gewapende roofoverval helpt plannen, daarbij zichzelf aanbied als bestuurder van een vlucht-auto... wat dacht hij dan dat er zou gebeuren?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:53 schreef michiel5 het volgende:
Tuurlijk, de moordenaar moet gestraft worden, helemaal mee eens, levenslang wat mij betreft.
De gene die de vluchtauto voor de roofoverval bestuurde die eigenlijk gepland was, en dus niets wist van de impulsieve moord die zijn vriend zou begaan, moet ook als medeplichtig aan een roofoverval bestraft worden, niet als medeplichtig aan moord en moet natuurlijk al helemaal niet dezelfde straf als de moordenaar krijgen.
Hoe zwaarder het vergrijp dat je pleegt hoe zwaarder de straf zou moeten zijn, als je het besturen van een vlucht auto al met de doodstraf bestraft, wat voor straf geef je dan meervoudige moordenaars?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |