Nee, dat is een andere fobie: Hippopotomonstrosesquippedaliofobiequote:Op woensdag 5 september 2007 20:54 schreef Homdeck het volgende:
angst voor lange, niet uit te spreken woorden?
Wellusquote:Op woensdag 5 september 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar niemand weet jouw vraag toch![]()
![]()
Laat God het leidend licht op je pad zijn-angstquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
Degene die ik zoek heeft een christelijke oorsprong
het is nog waar ookquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere fobie: Hippopotomonstrosesquippedaliofobie
Degene die ik zoek heeft een christelijke oorsprong
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Captain America, maar ER heeft al een vraag open staan...
Jasekers!!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Angst voor vrijdag de 13e?
volledig, dusquote:Op woensdag 5 september 2007 21:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jasekers!!
Met dank aan PR I assume???
quote:Ahhhhh, it's time to relax,
and you know what that means,
a glass of wine, your favourite easy chair,
and of course this compact disc playing and your home stereo.
So go on, indulge yourself,
that's right, kick off your shoes, put your feet up,
lean back and just enjoy the melodies.
After all, music soothes even the savage beasts.
Die kende ik als triskadekafobia maar dat heeft iemand vast een keer verzonnen danquote:Op woensdag 5 september 2007 20:49 schreef ElizabethR het volgende:
OK,mijn beurt voor een vraag.
Wat is Paraskevidekatriafobie?
Beter ST +1 blijft een mooie CD.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:48 schreef ScottTracy het volgende:
Smash dan/
Nee hoor, dat is er ook een, betekent hetzelfde. Er zijn er dus tweequote:Op woensdag 5 september 2007 21:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die kende ik als triskadekafobia maar dat heeft iemand vast een keer verzonnen dan
Ah checkquote:Op woensdag 5 september 2007 21:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is er ook een, betekent hetzelfde. Er zijn er dus twee
donequote:Op woensdag 5 september 2007 21:51 schreef MadMaster het volgende:
RB, kan je mijn puntje van Yuri er ook bij plaatsen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
Malcolm McDowell
Zijn het zijn ogen, is het zijn lahach....quote:Op woensdag 5 september 2007 21:57 schreef ScottTracy het volgende:
Clockwork Orange vond ik ook wel een klasse film hoor. Maar inderdaad, die ogen van hem nog steeds zo creepy!
[afbeelding]
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 5 september 2007 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk eens een film die ik wel kan waarderen...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:06 schreef ScottTracy het volgende:
1. Twijgjes?
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
2. een puber
Alle foto's die ik in Ierland heb gemaakt hebben een hele aparte belichting die ik nergens anders heb gezien. Hele mooie foto trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef ElizabethR het volgende:
En deze heb ik een half uur geleden geschoten vanaf de pier bij ons achter. Ik vond het aardig apart, die ene wolk zo mooi belicht door de zon en de rest gewoon grijsachtig.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |