quote:Op woensdag 5 september 2007 17:51 schreef SaskiaR het volgende:
Californication
Hoe heet het nummer waar deze quote uitkomt?quote:Que linda me la traiga Cuba
La reina de la Mar Caribe
Sorry ik probeer altijd gevarieerd te zijn in vragen maar nu had ik even zin in een muziekvraagquote:Op woensdag 5 september 2007 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
geen idee ben altijd slecht in muziek vragen
Geeft nietquote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Sorry ik probeer altijd gevarieerd te zijn in vragen maar nu had ik even zin in een muziekvraag
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:25 schreef MREn het volgende:
Geen idee hoe het nummer heet, maar volgens mij is het van Crosby, Stills and Nash (en Young evt. nog?)
Geloof het destijds niet, maar het is later wel echt erkend als een klassieker.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:40 schreef qonmann het volgende:
Is het een hit geweest indertijd ?
Met Suite ervoor, maar ik had dit ook goed gerekend.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:26 schreef ElizabethR het volgende:
Judy Blue Eyes
Ik dacht dat je nog ff weg was vandaarquote:Op woensdag 5 september 2007 19:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Met Suite ervoor, maar ik had dit ook goed gerekend.En bedankt PPL voor het checken
Voor degenen die het niet kennen: er staat een schitterende live versie van dit nummer (opgenomen op Woodstock) op Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=EzF_MoXOU1E
yep mijn favorietquote:Op woensdag 5 september 2007 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
hugo boss?
Jeejquote:Op woensdag 5 september 2007 20:48 schreef Homdeck het volgende:
YTM +1
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Als wie is deze man verkleedt
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |