Tongeren?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:31 schreef ChopperMick het volgende:
xxxxxxx ligt ongeveer 15 km ten noorden van Luik, 15 km ten westen van Maastricht en op ongeveer 20 km ten zuiden van Hasselt
Bingo, barney74 +1quote:
Omdat de databases van Fok! het vele F5'en hier niet meer aankunnen oftewel er zijn te veel requests op de SQL-database. Bij een dergelijke overbelasting wordt de repons traag of wordt er een foutmelding getoond. In dat laatste geval is het vaak wel drinken op kosten van Fok!.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:39 schreef Deceit het volgende:
ben ik weer... snap niet waarom fok het niet doet de hele dag..
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:49 schreef ChopperMick het volgende:
wow?
quote:Op woensdag 5 september 2007 16:54 schreef barney74 het volgende:
[..]
alhoewel ik wow ook wel speel.
WOW is echter een MMORPG, terwijl het spel dat ik bedoel een turn-based strategy game is.
Lieve Nem, weet je nog dat je mijn Kolonisten-antwoord fout rekende (en terecht hoor - je had aangegeven op spelling te letten) ; ik zei Tauber en het was Teuber...quote:Op woensdag 5 september 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
heros of might and magic
Stand deel 993MadMaster 1quote:Op woensdag 5 september 2007 17:16 schreef barney74 het volgende:
[..]
Lieve Nem, weet je nog dat je mijn Kolonisten-antwoord fout rekende (en terecht hoor - je had aangegeven op spelling te letten) ; ik zei Tauber en het was Teuber...
Hoongelach kwam mij ten deel toen ik jouw antwoord 'Heros'las, ipv 'Heroes'.
Maar ik bedacht me toen dat , als jij een vraag over Kolonisten stelt, en het antwoord op deze vraag wist, jij wel eentoffe gast in mijn ogen moet zijn. Ik reken het derhalve goed!![]()
Nembrionic +1
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:20 schreef barney74 het volgende:
[..]
Stand deel 993
MadMaster 1
ChopperMick 1
barney74 1
Nembrionic 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |