abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52979115
Zeg gewoon dat ze bij Ajax wel heul mooi tongende wijven op het vak hebben en bij AZ niet! Dat zal hem leren!1111
pi_52979131
Daar zal die vast onder de indruk van zijn
pi_52979135
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je kan het restant toch wel in de vrije verkoop gooien of zie ik het nou verkeerd. vakken van tegenstanders die leeg zitten kan je toch ook verkopen. Of betaalt Ado den haag voor dat hele vak als ze komen???
ADO komt voorlopig niet
pi_52979166
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

ADO komt voorlopig niet
Bij jullie toch wel
pi_52979205
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bij jullie toch wel
Ja, dan worden de stoelen die over zijn gewoon verkocht. Gaan we er gezellig tussen zitten.
pi_52979209
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je kan het restant toch wel in de vrije verkoop gooien of zie ik het nou verkeerd. vakken van tegenstanders die leeg zitten kan je toch ook verkopen. Of betaalt Ado den haag voor dat hele vak als ze komen???
Als er geen uitsupporters komen (of maar een beperkt aantal) wordt het uitvak in tweeën verdeeld. Het ene deel voor de uitsupporters. Voor het andere gedeelte kunnen Ajacieden kaarten kopen.

Verder is het bij sommige wedstrijden natuurlijk niet verstandig om kaarten in de vrije verkoop te gooien. Denk aan een Ajax-feyenoord. Vrije verkoop zou betekenen dat ook feyenoorders kaarten kunnen kopen voor het Ajax-vak. Is dat wat jij wilt?
pi_52979246
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja, dan worden de stoelen die over zijn gewoon verkocht. Gaan we er gezellig tussen zitten.
ja want je kan natuurlijk nergens anders zitten.. het zit dan bomvol
pi_52979277
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als er geen uitsupporters komen (of maar een beperkt aantal) wordt het uitvak in tweeën verdeeld. Het ene deel voor de uitsupporters. Voor het andere gedeelte kunnen Ajacieden kaarten kopen.

Verder is het bij sommige wedstrijden natuurlijk niet verstandig om kaarten in de vrije verkoop te gooien. Denk aan een Ajax-feyenoord. Vrije verkoop zou betekenen dat ook feyenoorders kaarten kunnen kopen voor het Ajax-vak. Is dat wat jij wilt?
We leven toch niet in Afrika of zo. Ik bedoel als ie met een feyenoord sjaal wil zwaaien moet ie dat vooral doen.
pi_52979312
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

We leven toch niet in Afrika of zo. Ik bedoel als ie met een feyenoord sjaal wil zwaaien moet ie dat vooral doen.
Kom jij wel eens buiten?
pi_52979315
quote:

[..]

.

Niet over nagedacht dat dan ook wel eens 200 man uit rotterdam een kaart voor hetzelfde vak koopt? Gezelig, dat wel, maar dat is het punt niet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52979324
quote:

[..]

Laat maar. Verspilde moeite
  donderdag 6 september 2007 @ 12:12:34 #162
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52979375
wat een kut forum trouwens
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52979381
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.

Niet over nagedacht dat dan ook wel eens 200 man uit rotterdam een kaart voor hetzelfde vak koopt? Gezelig, dat wel, maar dat is het punt niet...
sport verbroederd
pi_52979415
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Laat maar. Verspilde moeite
Ook gezegd dat Ajax wel zou winnen in Praag ?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52979441
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

de ... zie het nu pas... een slavia logo
pi_52979456
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jep
pi_52980806
Haha dat Slavia logo

Zaterdag maar kaartje az uit fixen
  donderdag 6 september 2007 @ 16:13:09 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52984313
John Jaakke, Maarten Fontein en Martin van Geel hebben gereageerd op de vragen/opmerkingen van supporters!

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 6 september 2007 @ 16:25:57 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52984527
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
John Jaakke, Maarten Fontein en Martin van Geel hebben gereageerd op de vragen/opmerkingen van supporters!

Heee het oude logo komt terug volgens John!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52985633
mooi
pi_52985739
Dat forum..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52985753
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:17 schreef Ordinair het volgende:
Dat forum..
pi_52985896
quote:
Hatem Trabelsi vraagt Le Mans bedenktijd

06/09/2007 13:57

Le Mans wacht op een antwoord van Hatem Trabelsi, die de aanbieding van de Franse club in overweging heeft genomen.

'Hij wil nog wat tijd nemen', zegt Le Mans-voorzitter Henri Legarda. 'Door zijn polyvalentie is hij een zeer interessante speler. Hatem kan links, rechts en centraal in de defensie spelen.'

Trabelsi, die sinds zijn afscheid van Manchester City zonder club zit, kan bij Le Mans een contract voor één seizoen tekenen. De Tunesische verdediger zou neigen naar een ja. Eind deze week geeft hij uitsluitsel.
Kan V.Geel mooi een sms sturen naar Hatem

"Hatem ,pikkie... ouwe reus van me.. komt zellig een balletje trappen in de arena"
  donderdag 6 september 2007 @ 17:30:44 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52986060
quote:
Jurgen Colin

Geplaatst: do 06 september , 2007 12:20 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik kan je uit betrouwbare bronnen van binnen de club melden dat het logo terug komt. Ze willen 't officieel melden als de nieuwe shirts er weer aan gaan komen, dus rond juli pas. Dat omdat het nieuwe logo dan meteen op de nieuwe shirts kan worden gezet en dan wordt meteen alle merchandising omgegooid met het 'nieuwe' logo. Dus nog even wachten!
quote:
John Jaakke
Site Admin

Geplaatst: do 06 september , 2007 14:24 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Dag Jurgen,

Jammer dat je dit nu al naar buiten brengt. Maar hij heeft gelijk, we zullen vanaf volgend seizoen een oude traditie terugbrengen in de club: het oude logo.

John Jaakke
Raap me op aub
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 6 september 2007 @ 17:32:23 #175
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52986102
Of deze
quote:
Dag supporters,

Wat Ajax op dit moment nodig heeft is rust in zijn gelederen. Dat bereiken we niet met het ontslaan van de trainer. Een nieuwe trainer moet dan al heel vroeg in het seizoen diezelfde rust zien terug te krijgen, en dat terwijl hij de selectie helemaal niet kent.

De spelers hebben aangegeven nog steeds vertrouwen in ten Cate te hebben en wij hebben dat ook. We gaan er van uit dat Ajax de tweede ronde van de UEFA cup haalt.

Aan het einde van het sezoen is het contract van ten Cate afgelopen en dan presenteren we een nieuwe trainer.

Met vriendelijke groeten,

John Jaakke
Deze is nog mooier
quote:
Artem_Milevskiy

Geplaatst: do 06 september , 2007 10:52 Onderwerp:

Незважаючи на поважний вік Карл-Хайнц Хайманн уважно слідкує за перипетіями в футбольному та суспільному житті нашої країни. 80-річний ювілей

Geplaatst: do 06 september , 2007 14:26 Onderwerp:

Beste Artem,

Het heeft geen zin om te gaan schelden in het Russisch natuurlijk. Als je hier niet mee ophoudt dan moet ik je vragen niet meer terug te komen.

Maarten Fontein

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')