Aan Le Mans te zien zijn de illusies van Trabelsi toch een beetje verminderd. Maar ik vraag het me ook sterk af of hij ooit nog in Amsterdam zou willen spelen.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Trabelsi naar Ajax terug wil?
Wat heeft hem dat jaartje in Engeland hem opgeleverd? Helemaal niks, en nu gaat hij naar een middenmotor in Frankrijk. Ok misschien beter voor zijn sociale contacten maar meer ook niet. In Amsterdam en bij Ajax zal hij met open armen worden ontvangen (al zitten er altijd wel een stelletje haters tussen)quote:Op woensdag 5 september 2007 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar gaat het dus niet om, je mist mijn punt. Wie zegt dat hij terug wil?
Overtrokken kut-bericht. Het is hier al meermalen gezegd: die scheenbeschermer was hij verloren en ging direct na dat duel weer om.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dit dan.. ik zie het al gebeuren..
"Suarez 6 maanden uitgeschakeld door scheenbeenbruek"
[..]
Ik vind zowiezo dat HTC de jeugd ontzettend weinig kans geeft. Sarpong bijvoorbeeld heeft vorig jaar gewoon niet gespeeld. Donald en Anita 1 of 2 wedstrijdjes. Van der Wiel alleen in de laatste fase van het seizoen een paar wedstrijdjes. En ook dit seizoen krijgen de breedte aankopen voorlopig de voorkeur boven eigen jeugd.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef Mennosson het volgende:
Ach joh, geen Trabelsi maakt niets uit.
Wat ik erg vind is dat men Colin haalt en niet een jeugdspeler brengt.
Mitchell Donald is een goede middenvelder, maar Delorge speelt.
Zo blijf je kopen want je eigen kweek krijg nooit een kans.
Precies.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:07 schreef Roflbroek het volgende:
12 Miljoen is dan ook wel een erg groot risico.
Soms moet je ook de gok durven wagen en niet altijd op zeker spelen zoals Ajax al zovaak doet.quote:
Desnoods als spits of keeperquote:Op woensdag 5 september 2007 19:39 schreef Madine het volgende:
Als Ogararu weer inzetbaar is zul je zien dat Colin in actie gaat komen als centrumverdediger of linksback.
Ja soms wel, maar ik kan me ook wel in denken dat Ajax het niet aandurfde. Jammer trouwens dat er dit weekend interlandvoetbal is. Het was beter geweest gewoon een wedstrijd te hebben om die bittere nasmaak na zondag wat weg te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Soms moet je ook de gok durven wagen en niet altijd op zeker spelen zoals Ajax al zovaak doet.
ja, wat een belachelijke bedoeling dat er een prijs is genoemd en nog wel eentje die Ajax kan betalenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef Nashje het volgende:
13 miljoen voor Aissati. Ik had het wel geweten. Ook na de uitschakeling.
En dat ze 3,5 hebben geboden wil ik nog best geloven. Ze doen er namelijk alles aan om ons voor lul te zetten.
Inderdaad! Mooi momentje ook om even de koppies leeg te maken.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:21 schreef BonJovi het volgende:
Ach Interland voetbal kan ook leuk zijn
WES-LEY SNEIJDER
Misschien dat hij niet bij wil tekenen en PSV wat geld voor hem wil zien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, wat een belachelijke bedoeling dat er een prijs is genoemd en nog wel eentje die Ajax kan betalen
of hij wil bijtekenen is nog niet bekend aangezien hij eerst wil kijken of hij genoeg aan spelen toe komt.... dan gaan ze pratenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Misschien dat hij niet bij wil tekenen en PSV wat geld voor hem wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |