Ja jezus, Heracles.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
tegen Heracles mag heel Ajax het laten zien, de spelers, de trainer, de technische staf, het bestuur, de medische staf.
Alles moet kloppen.....
Maakt me niets uit, als ze het maar goed doenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:56 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Wat moet het bestuur dan precies gaan doen?
Nee doet ie niet, hij betaald alleen het gedeelte van zijn revalidatie in het buitenland. Wat er hier allemaal aan hem gedaan is heeft Ajax gewoon betaald.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef Houniet het volgende:
wisten jullie trouwens dat Edgar Davids revalideert op eigen kosten?
Ach we hebben toch geld zat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee doet ie niet, hij betaald alleen het gedeelte van zijn revalidatie in het buitenland. Wat er hier allemaal aan hem gedaan is heeft Ajax gewoon betaald.
Krijgt ie ook geen salaris??quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef Houniet het volgende:
wisten jullie trouwens dat Edgar Davids revalideert op eigen kosten?
tuurlijk krijgt hij nu salarisquote:
zo kan je het ook bekijken. maar de extra kosten die er gemaakt zijn die betaald hij zelf. althans, dat heb ik echter gelezenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou dan is het niet echt op zijn kosten.
Jawel. De kaartjes die je koopt voor Ajax zijn toch ook niet op 'kosten van je baas' waar je voor werkt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou dan is het niet echt op zijn kosten.
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel. De kaartjes die je koopt voor Ajax zijn toch ook niet op 'kosten van je baas' waar je voor werkt.
De enige kaarten die ik de laatste tijd krijg aangeboden, zijn bij onze aartsrivaal.quote:
quote:Beenhakker: 'Ten Cate moet zich nu laten zien en spelers recht op hun poten zetten'
07-09-07
Ook Leo Beenhakker bemoeit zich met de onrust die ontstaan is binnen Ajax. 'Don Leo' vindt dat Ten Cate zich nu het onrustig is in Amsterdam zich moet laten zien als trainer: "Juist nu het onrustiger wordt, kun je laten zien dat je een topper bent", aldus de voormalig Ajax-trainer. "Ik heb de indruk dat Martin van Geel pal achter Ten Cate is gaan staan. Dat vind ik goed. Toen ik technisch directeur was bij Ajax, werkte dat niet met Co Adriaanse. Dat lag aan ons beiden. Later met Ronald Koeman ging dat veel beter.", aldus Beenhakker. ''Ten Cate kennende zal het vuurtje in hem branden. Hij moet echter niet in de war raken, maar de spelers recht op hun poten zetten. Juist nu kan hij laten zien dat hij een topper is.", aldus Beenhakker.
quote:Ogararu werkt toe naar Heracles Almelo
Ajax werkte maandag rond het middaguur een korte training af. George Ogararu deed nog niet mee met de groep, maar is wel op de weg terug. ,,Ik hoop tegen Heracles weer mee te kunnen spelen.”
Ogararu raakte tijdens het duel om de Johan Cruijff Schaal geblesseerd aan zijn linkerhamstring: zijn eerste serieuze blessure als Ajacied. Sinds zaterdag kan hij weer voluit, zonder problemen of pijn, op het doel schieten. ,,Het gaat goed”, zegt hij als zijn individuele training met fysiotherapeut Frank van Deursen erop zit. ,,Ik denk dat ik aan het einde van de week weer kan aansluiten bij de groep. Als dat allemaal goed gaat, hoop ik de wedstrijd tegen Heracles weer te kunnen spelen. Ik verwachtte in eerste instantie tegen Groningen er weer bij te zijn, maar die wedstrijd kwam nog te vroeg.”
Werk jij bij mij ofzo, ik kan ook steeds naar f'noordquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De enige kaarten die ik de laatste tijd krijg aangeboden, zijn bij onze aartsrivaal.![]()
Zou wel héél apart zijn, als wij collega's zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werk jij bij mij ofzo, ik kan ook steeds naar f'noord.
goeie zaak, volgende maand Leonardo terug, en de maand daarop Davidsquote:
Euh 0-0 vorig jaar?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja jezus, Heracles.
Daar win je toch zo met minimale 3-0 van. Als die wedstrijd al als voorbeeld wedstrijd moet genomen worden dan krijg je toch geen duidelijk beeld.
Ik denk dat je beter tegen een H'veen/RJC/Twente kan spelen om te zien waar je staat.
En dan is het kampioenschap alweer vergooid?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
goeie zaak, volgende maand Leonardo terug, en de maand daarop Davids![]()
We worden kampioen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat we kampioen worden. Echt. Dit jaar gewoon echt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
En dan is het kampioenschap alweer vergooid?
Vorig jaar dacht ik het ook en het jaar daarvoor ook.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat we kampioen worden. Echt. Dit jaar gewoon echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |