quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
Goed we zullen het duidelijk maken dan en het er niet invrijven.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef FredvZ het volgende:
He, niet zo negatief doen over T-Mobile, anders ga ik straks spijt krijgen dat ik bij hen net een contract heb afgesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Telfort zit toch op het netwerk van KPN?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:06 schreef FredvZ het volgende:
nouja, slechter dan Orange en Telfort kan het toch niet worden, als ik daarmee in huis bel en ik loop van voor naar achter, dan ben ik halverwege de verbinding kwijt.
Maarja ik woon dan ook in het kleine, afgelegen Rotterdam.
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef JortK het volgende:
Telfort zit toch op het netwerk van KPN?
Das wel raar... neem dan Vodafonequote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Slechter dan Orange, Telfort en kPN kan het niet worden, als ik daarmee in huis bel...
Net zo not done als het uitmaken van een verkeringquote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Hoe *not done* is het nemen van je ontslag via een SMSje?
Pindakaas ftwquote:Op donderdag 6 september 2007 12:35 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus is ze broodje zalm salade aan het oppeuzelen
Ook hapje JortK?
LOL gewoon echt niet doen...quote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Hoe *not done* is het nemen van je ontslag via een SMSje?
quote:Sep 06 13:25:29 <whoops> lolol http://digg.com/linux_uni(...)said_in_a_bug_report
Sep 06 13:25:33 <digiweed> <http://tinyurl.com/2o9nxk> (at digg.com)
Sep 06 13:28:28 <WyriHaximus2nd> how fucking stupid can you be!
Sep 06 13:28:36 <WyriHaximus2nd> post hem ff in SC whoops of moet ik het doen?
Sep 06 13:32:32 <whoops> WyriHaximus2nd: doe jij maar effe
Sep 06 13:32:37 <whoops> ik moet geloof ik met andere dingen bezig
Sep 06 13:32:37 <WyriHaximus2nd> aye
Minder.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Net zo not done als het uitmaken van een verkering
Daarom hij is te vroegquote:Op donderdag 6 september 2007 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
4 uur cup a soup (naja uurtje wachten dus)
Ik ben geen programmeur...quote:Op donderdag 6 september 2007 16:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Of muziek veel te hard in je oordoppies.
Mooie kleur, dus goed.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:28 schreef JortK het volgende:
KLIK
Is dit wat voor gewoon wat dev werk, downloaden en af en toe wat games en fotobewerking (iets boven normaal gebruik dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |