Daar voor zitten we hierquote:Op woensdag 5 september 2007 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
Moet aan de slag, dus lees het later terug![]()
( jullie zijn wel leuk hier)
Thx: gelezen: Oh, ok![]()
Nee volgens mij hebben we dat nog niet maar je kunt het hier altijd vragen. Wij zijn wel wat gewend met mensen die niet zo snugger met computers zijn (of helemaal niet snugger uiteraard)quote:Op woensdag 5 september 2007 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Normaal klik ik hem weg bij downloads, maar nu kwam hij automatisch mn PC binnen![]()
Hebben jullie hier al een soort topic: "Hulp voor Dummies ?", waar je alles kunt vragen in lekentaal en uitleg krijgt die een kleuter nog snapt![]()
( en waar ik me niet hoef te schamen voor mn lage PC IQ)![]()
Dat ook jaquote:Op woensdag 5 september 2007 13:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
80% van de topics in dig zijn dat soort vragen![]()
Dus als je vragen hebt gewoon een topic openen.
We merken het welquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat niet om de lengte maar om hoe je hem gebruikt
* WyriHaximus eens isquote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
In ze dromen jaquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smileyposts![]()
En.......... aangesproken?
In praktijk eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus eens is
[..]
In ze dromen ja.
[..]Ow lekker inkoppertje
Nee hoor niet aangesproken... heb me vriendin in 3,5 jaar nog niet horen klagen dusquote:Op woensdag 5 september 2007 13:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smileyposts![]()
En.......... aangesproken?
truequote:Op woensdag 5 september 2007 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In praktijk eigenlijk ook wel.
Zolang ze niet klagen zit het wel snor lijkt mijquote:Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee hoor niet aangesproken... heb me vriendin in 3,5 jaar nog niet horen klagen dus
En smilieposts FTWeen plaatje zegt meer als 1000 woorden
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
Wise words from a licking pussy (?)!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!
Daarom delete ik smileyposts ook in de meeste topics.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
En smilieposts FTWeen plaatje zegt meer als 1000 woorden
Ach het houd je van de straat hequote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom delete ik smileyposts ook in de meeste topics.
Waarom, als iemand alleen een smilie wil gebruiken mag dat toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom delete ik smileyposts ook in de meeste topics.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach het houd je van de straat he.
* WyriHaximus gelooft er niks vanquote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ok, laatste smiley-post hier [hoop ik]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |