abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53070598
Terechte uitspraak. Frankrijk speelde zaterdag ook zwaar defensief, helemaal op een 0-0, probeerde eigenlijk niet eens te counteren. Dan moetne ze over anderen ook lekker de bek houden, stelletje huillies.

En het is wederom een voorbeeld van dat Franse gezeik "De ballenjongens te traag". Precies in de lijn met "De douches zo koud".

Jankers.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53070614
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Over wie heb je het hier?
Ik hoop echt dat het niet over Boukhari gaat.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53070631
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het niet over Boukhari gaat.
Nee, want uitblinken bij Ajax en AZ heb ik hem nog nooit zien doen
pi_53070632
Het begint met een B en eindigt op kari
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53070649
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53070662
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen idee, ik ken namelijk geen speler die uitblonk bij zowel Ajax en AZ en op de bank zat bij een franse degradatiekandidaat.
Daarom vraag ik je ook wie je bedoelt.
Boukhari natuurlijk! De held van Amsterdam!
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh, dan bedoelde je iemand anders. Sorry.
pi_53070665
Beste linksbuiten van de laatste 5 jaar bij Ajax, maar dat zegt natuurlijk ook niet veel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53070683
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste linksbuiten van de laatste 5 jaar bij Ajax, maar dat zegt natuurlijk ook niet veel
pi_53070698
Dit is zijn argument dat de Franse competitie zo sterk is, dat zelfs wereldvoetballer Boukhari bij een in het rechter rijtje opererende club niet elke wedstrijd aan de aftrap stond.

Hoeveel Europacups staan er bij Franse clubs in de kast, van pak hem beet de laatste 15, 20 jaar (Exclusief de door Bernard Tapie gekochte)?
pi_53070716
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Noem eens een betere?
pi_53070741
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Noem eens een betere?
Suarez, Babel, Mitea(als hij fit was/is)
pi_53070755
quote:

[..]

Noem eens een betere?
Nee, je hebt gelijk hoor. En dat hij bij Ajax mocht vertrekken of anders hoogstens als backup mocht blijven, en hij bij AZ geen langdurig contract wist af te dwingen.. Dat zag men gewoon fout in Amsterdam en Alkmaar. Sparta wrijft in zijn handjes met de beste linksbenige speler van de Nederlandse velden in haar gelederen!
pi_53070762
Je hebt er dus geen kijk op
pi_53070764
quote:

[..]

Noem eens een betere?
Nee, ontopic blijven. Over Ajax posten kan ergens anders.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53070803
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, ontopic blijven.
Frans voetbal
Franse Nationale elftal
Platini
Domenech
pi_53070861
Noem eens een betere voetballer dan Platini met een Italiaans paspoort die na 2e wereldoorlog is geboren?
pi_53070873
Of Henry of Zidane?
pi_53070885
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noem eens een betere voetballer dan Platini met een Italiaans paspoort die na 2e wereldoorlog is geboren?
Fernando Gago
pi_53070928
Misschien komt Pirlo in de buurt?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53070953
Die zit onder het niveau Platini en Zizou en zit ongeveer op het niveau Henry
pi_53070958
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:40 schreef RayMania het volgende:
Misschien komt Pirlo in de buurt?
Hij heeft meer wereldtitels dan Platini.
pi_53070964
Desailly zit ook op dat niveau overigens
pi_53070990
In Frankrijk heet de atlas "La france et le monde".
Zegt denk ik alles over dat nare land...
pi_53071035
Hier hebben we de grote Bosatlas, of we daar nu zo trots op moeten zijn...
  maandag 10 september 2007 @ 12:57:03 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53071227
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Fernando Gago
Maar goed, die is weer lang niet zo goed als Javier Mascherano.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53071265
Blijkt maar weer hoe het met je voetbalkennis gesteld is
pi_53071391
Ach, zo heeft ieder land z'n kwalen.
  maandag 10 september 2007 @ 13:06:24 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53071392
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt maar weer hoe het met je voetbalkennis gesteld is
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 10 september 2007 @ 13:11:36 #79
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53071508
Boukhari ging van Ajax, degradatiekandidaat, AZ.

Maar als hij echt uitblinder bij Ajax/AZ was geweest had hij niet bij Sparta gespeeld, dus neem aan dat DAM toch een ander bedoelt.
  maandag 10 september 2007 @ 13:17:32 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53071643
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:11 schreef Stpan het volgende:
Boukhari ging van Ajax, degradatiekandidaat, AZ.

Maar als hij echt uitblinder bij Ajax/AZ was geweest had hij niet bij Sparta gespeeld, dus neem aan dat DAM toch een ander bedoelt.
Nourdin Boukhari heeft bij Ajax ook zelden als linksbuiten gespeeld.
pi_53071821
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Terechte uitspraak. Frankrijk speelde zaterdag ook zwaar defensief, helemaal op een 0-0, probeerde eigenlijk niet eens te counteren. Dan moetne ze over anderen ook lekker de bek houden, stelletje huillies.

En het is wederom een voorbeeld van dat Franse gezeik "De ballenjongens te traag". Precies in de lijn met "De douches zo koud".

Jankers.
Maar vooral heel erg slim omdat voor een belangrijke wedstrijd te zeggen
pi_53071921
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nourdin Boukhari heeft bij Ajax ook zelden als linksbuiten gespeeld.
Maar dat lag niet aan de trainer, die hem daar wel opstelde, maar aan Boukhari die meer richting 10 aan het pielen was en uberhaupt door zijn 'snelheid' nooit op tijd de cornervlag wist te bereiken
pi_53072044
Nog even ter illustratie:

.

[ Bericht 31% gewijzigd door Blight op 10-09-2007 14:45:10 ]
pi_53073592
quote:
Domenech niet blij met rugbyveld
10 september 2007

De Franse bondscoach Raymond Domenech vreest woensdag een slechte grasmat aan te treffen in het Parc des Princes, waar Frankrijk in de EK-kwalificatie tegen Schotland speelt. In het stadion is zondag het duel tussen Zuid-Afrika en Samoa afgewerkt tijdens het WK rugby.

Domenech vreest dat het veld kapot getrapt is. "Ik hou van rugby, maar we hebben goede omstandigheden nodig om te voetballen. We zullen nu door de lucht moeten spelen en daar hebben de Schotten profijt van."

De oefenmeester is vooral verbolgen omdat de ontmoeting met Schotland een belangrijke wedstrijd is in Groep B. Koploper Frankrijk heeft negentien punten, terwijl de Schotten op een tweede plaats staan met een punt achterstand. Ook Italië maakt met zeventien punten nog kans op één van de twee EK-tickets.
pi_53074096
Nu op voorhand alweer over het gras zeiken inderdaad.

Straks nog even mekkeren dat een rugby lijn nog heel licht zichtbaar is en Samoa een vloek over de grasmat heeft uitgesproken.

Pisvlek
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:56:28 #86
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53091732
Ferguson snapt het.
quote:
‘Die Fransen zijn arrogante voetballers’
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 11 september om 10:28

Aan de vooravond van het belangrijke EK-kwalificatieduel tussen Frankrijk en Schotland lijkt de strijd al losgebarsten. Barry Ferguson, aanvoerder van het Schotse team, laat in L’Equipe op weinig fijnzinnige wijze weten hoe hij denkt over de tegenstander van woensdagavond.

”Ze zijn arrogant,” sneert de 29-jarige middenvelder in de sportkrant. “Ze hebben het nooit over ons, en waarschijnlijk weten ze niet eens wie we zijn. Bij de eerste wedstrijd (1-0 overwinning voor Schotland, red.) hebben we ze echter laten zien dat we een goed team zijn.”

Met name de maniertjes van de Franse vedetten zinnen ‘no-nonsense boy’ Ferguson niet. “Hun geklaag over onze ballenjongens was te gek voor woorden. Ik denk dat dat de spelers van het Franse team wel een beetje tekent,” aldus de speler van Glasgow Rangers.

“Ik moet toegeven dat het allemaal spelers zijn die op hoog niveau voetballen, maar voor ons zijn het slechts namen,” vervolgt hij. “We moeten ook niet gaan focussen op wat voor een geweldige spelers er tegenover ons staan. Dat zal ik zeker niet doen en ik kan me indenken dat het merendeel van onze spelers dat ook niet doet. Ik heb respect voor ze, en voor wat ze hebben bereikt in hun carrières maar als we eenmaal op het veld staan heb ik daar geen boodschap aan.”

Ferguson miste het treffen met Litouwen van afgelopen weekend (3-1 winst) vanwege een schorsing, maar morgenavond in het Stade de France kan bondscoach Alex McLeish wederom een beroep op hem doen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_53092012
Platini

tvp
pi_53092257
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef DIGGER het volgende:

Straks nog even mekkeren dat een rugby lijn nog heel licht zichtbaar is en Samoa een vloek over de grasmat heeft uitgesproken.

Pisvlek
maar de Franse bond kiest toch de locatie?

pi_53134972
Schotland
Цой жив
pi_53135391
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Slimme uitspraak
Inderdaad

Fransen werden ook echt compleeeeeeet weggezongen door de Schotten.

En de gezichtsuitdrukking van Domenech na afloop was priceless.
pi_53135448
Frankrijk gaat uiteindelijk toch wel naar het EK (met Italie).
pi_53136281
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef Zwoerd het volgende:
Schotland
pi_53141738
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:53 schreef MCH het volgende:
Frankrijk gaat uiteindelijk toch wel naar het EK (met Italie).
Aangezien Schotland nog tegen Oekraine en Italie moet zit dat er wel in, maar wat zou het mooi zijn als die smerige Fransen eens buiten de boot vallen.
pi_53143880
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Baggio.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:54:52 #95
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53143970
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Desondanks hou ik van Olympique Lyon. Schitterend voetbal. Ze verdienen het om de CL te winnen.

Dat gezegd hebbende geef ik TS op alle andere punten gelijk.
Nou, dit seizoen niet. De coach die ze hebben (Alain Perrin, red.) gedijt alleen in een klimaat waarin prestaties niet belangrijk zijn.
  donderdag 13 september 2007 @ 13:07:06 #96
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53144284
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef pfaf het volgende:
En dan ook nog eens de saaiste competitie ter Wereld, met zo ongeveer de lelijkste tenues, bol van reclame.
Vorig jaar werden dubieuze records verbroken. In een speelronde werden zegge en schrijve 7 doelpuntloze remises genoteerd en werden slechts 5 doelpunten gescoord.

Het enige spannende van de Ligue 1 is de ranglijst: de kampioen van dit seizoen kan volgend jaar zomaar tegen degradatie vechten en omgekeerd.
pi_53145554
Jammer dat DAM geen antwoord geeft op de vraag van DIGGER, hoeveel Franse clubs de Champions League hebben gewonnen, exclusief de corrupte dopingbeker van Marseille.

Antwoord is namelijk 0

En dat argument van Boukhari is helemaal bespottelijk. Ten eerste is hij een zeer middelmatige voetballer, die niet voor niets nooit bij een topclub geslaagd is. Ten tweede kan je aan de hand van 1 speler nooit de sterkte van een competitie duiden. Roger was ook bankzitter bij Ajax. Is de Nederlandse competitie nu sterker dan de Spaanse?
Woo-loo-loo!
pi_53147826
excuseer maar Raymond heeft die CL-titel wel verdiend en dat zeg ik als Milanfan
pi_53148130
Olympique had niet eens mee mogen doen, want ze kochten hun kampioenschap. En ze stonden op Der Rudi na stijf vand de doping in de CL-finale.
Woo-loo-loo!
pi_53148578
quote:
Op maandag 10 september 2007 15:08 schreef DIGGER het volgende:

Pisvlek
jeetje, zit t zo diep bij jou? Beter om op voorhand te zeiken dan dit achteraf te gebruiken toch?

Vive la France!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')